لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

حدود 5 یا 6 سال پیش کمتر کسی با برند شیائومی آشنایی داشت ولی امروز در بازار موبایل کشور گوشی شیائومی توانسته جایگاه بسیار محکمی به دست بیاورد و این سازنده چینی توانسته طی 10 سال بسیاری از بازارهای جهانی را تصاحب کند. در ادامه بیشتر دلایل محبوبیت و فروش بالای گوشی‌های شیائومی را با هم بررسی می‌کنیم. کمپانی شیائومی mi.com یکی از 5 برند برتر زمینه طراحی و تولید گوشی موبایل هوشمند، از سال 2010 فعالیت خود را آغاز کرد.

  • حتماً به هزینه ای که می خواهید بابت خرید گوشی پرداخت کنید، توجه داشته باشید.
  • تلفن همراه شیائومی RedMi 9C به لطف قیمت مقرون به صرفه ، مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته و توجه بسیاری را به خود جلب می کند.
  • تشک، خودکار، مسواک برقی، چمدان، پلوپز و چندین لوازم خانگی دیگر نیز بخشی از محصولات شیائومی هستند.
  • یکی از مهم‌ترین برند‌های جدیدی که توانسته در کمتر از چند سال به موفقیت بسیار در بازار تولید تلفن همراه برسد، شرکت شیائومی است.
  • این شرکت تمام تمرکز خود را بر طراحی و ساخت گوشی ها و تجهیزات گیمینگ قرار داده و کاری به بخش‌های دیگر بازار ندارد.

با شنیدن نام برخی از محصولاتی که توسط شیائومی تولید شده است، شگفت‌زده خواهید شد. تشک، خودکار، مسواک برقی، چمدان، پلوپز و چندین لوازم خانگی دیگر نیز بخشی از محصولات شیائومی هستند. طیف گسترده ای از لوازم جانبی آنلاین شگفت انگیز لپ تاپ شیائومی را که برای آسان کردن کار شما و بدون دردسر ایجاد شده است، بررسی کنید. ماوس بی سیم شیائومی که با مک و مجله خبری محصولات اپل ویندوز سازگار است، با عمر باتری طولانی همراه است، کارایی کامل و مجموعه ای از ویژگی ها را ارائه می دهد. با گستره وسیعی از لوازم الکترونیکی موجود در بازار، تمایز یک محصول از رقیب خود یا انتخاب آن که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، اغلب گیج کننده می شود. تلاش دائمی ما برای درک نیازهای شما و کمک به شما برای یافتن بهترین مناسب است.

ورود کاربران

آیا به دنبال یک گوشی هوشمند نسبتا ارزان با امکانات زیاد هستید؟ شاید بخواهید شیائومی را بررسی کنید. گوشی شیائومی بهترین ویژگی ها مانند پردازنده های سریع اسنپدراگون و دوربین های متعدد را دارند. با این حال، برای خرید این گوشی ها مجبور نخواهید بود که هزینه زیادی بکنید این گوشی های هوشمند روی اندروید وان اجرا می شوند، بنابراین شما یک تجربه اندروید خالص را خواهید داشت.

گوشی موبایل پوکو X4 GT شیائومی 5G – ظرفیت 256 گیگابایت – رم 8 گیگابایت

در قاب پشتی آن، دوربین های سه گانه حرفه ای قرار دارند که به شما اجازه ثبت بهترین تصاویر را می دهد. صفحه نمایش گوشی، یک پنل AMOLED با نرخ تازه سازی 90 هرتز است که روی آن یک پوشش گوریلا گلس 5 قرار دارد. اما برای خرید مدل‌های مختلف گوشی‌های شیائومی می‌توانید از فروشگاه اینترنتی فرنا، بهترین محصولات شیائومیرا باقیمتی استثنائی بررسی و خرید کنید. در فروشگاه اینترنتی فرنا علاوه بر مشاهده محصولات شیائومی می‌توانید محصول برند های معروف را با هر نوع مدل و محصول شیائومی مقایسه کنید و با اطمینان، یک خرید خوب داشته باشید.

بیشتر چیپست های مورد استفاده در گوشی های شیائومیجدیدترین ساخته های شرکت های کوالکام و مدیاتک هستند. رابط کاربری گوشی‌های این شرکت یعنی miui جزو بهترین هاست و امکان شخصی سازی را به کاربران می دهد. مثلا به شما اجازه می دهد تا از فضای دوم استفاده کنید یعنی همزمان دو واتس اپ، دو فیس بوک و … روی گوشی داشته باشید، حرکات چند انگشتی و قابلیت حذف کلیدهای هوم و منو از نمایشگر و …

http://1gamer.ir