بایگانیهای گوشی سامسونگ 9to5mac Farsi

1. واقعیت مجازی وارد عرصه های بسیاری شده است و با ایجاد یک فضای سه بعدی، تجربه پرواز، نگاه، آزمایش و … قطعا کار کردن روی چنین دیوایسی که برای اولین بار قصد دارد زندگی دیجیتالی را تجربه کند، هزینه بر زمان بر و انرژی بر است. برای چسب نواری وسط مواظب باشید هنگام انجام این کار به فلت اسپیکر صدمه نزنید. هنگام خرید گوشی مهمترین سوالی که باید از خود بپرسید این است که از گوشی خود چه انتظاراتی دارید؟ اما شیائومی اینگونه عمل نمیکند، این شرکت محصول جدید خود را معرفی کرده و تا مدت زیادی (حتی سالها) به فروش آن ادامه میدهد.

از ۶ سالگی به بعد: با هدف استفاده از رسانههای مناسب با زمانبندی مشخص، برای آنها برنامهریزی کنید. با ورود وسایل نقلیه با میزان انتشار آلایندگی صفر (zero emission)، اکنون به طور مرتب صحبت از اتومبیل های برقی، موتورهای هیبریدی یا اتومبیل های هیدروژنی می شنویم. جالب است بدانید که با انجام دوباره این کار قابلیت فیس آیدی مجددا راه اندازی خواهد شد. همانطور که بالا هم توضیح دادم کمپانی شیائومی تبلیغات خود را کاملا از طریق شبکههای اجتماعی انجام میدهد و به همین دلیل تا حد زیادی میتواند با استفاده از این روش قیمت گوشیهای خود را کاهش بدهد، و جدا از این مسئله این کمپانی بر روی سود حداقلی تمرکز خود را قرار داده است و تا حد زیادی توانسته خواسته طرفداران تکنولوژی را مبنی بر پول کمتر و کارایی بالا را تا به این جای کار به خوبی به اجرا در آورد. آنها در تبلیغات گوشی M9 از بازیگر معروف «رابرت داونی جونیر» استفاده کردند؛ اما این تبلیغها آنقدر مفهومی بودند که کمتر ربطی به خود داشتند. همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی 21 ترفند آیفون X پرداختیم. به بیان دیگر با استفاده از این ترفند دیگر لزومی ندارد که برای کاهش صدای زنگ هشدار گوشی گزینه Snooze یا گزینه های دیگر روی صفحه را فشار دهید، بلکه کافیست گوشی را جلوی صورت خودتان بگیرید و با تایید چهره شما از طریق فیس آیدی آیفون، کاهش صدا انجام میشود.

با ما باشید تا در ادامه از آموزش تصویری مرحله ای تعویض باتری اصلی گوشی موبایل اپل آیفون ایکس بهره ببرید. اپل اذعان کرد که صفحه نمایش OLED آنها این مشکل را ندارد، نوشتن در یک اسناد پشتیبانی که «این رفتار نیز مورد انتظار است». امروزه که انواع برندها در رقابت با یکدیگر به تولید گوشی های هوشمند مشغول هستند، مدل های گوشی شیائومی نیز پا به پای آن ها در این عرصه رقابت می کنند و طرفداران پر و پا قرصی نیز پیدا کرده اند. همانطور که تکنولوژی وی آر (VR) امروز جای پای خودش را در زندگی ما محکم کرده است، توانسته ردپای پررنگی در دنیای متاورس هم داشته باشد. متاورس بسیار فراتر از تعریف و درک فعلی ما از مد است. دو دوربین ۴۰ و ۵۰ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی تلهفوتو و سنسور TOF سهبعدی تجربهای فوقالعاده از عکاسی در شرایط محیطی مختلف را به وجود میآورند. از جمله گوشی نوت 10 سامسونگ که با وجود نواقص متعدد، همچنان تاپ مدل این کمپانی است و میتوانید آن را با قیمت 949 دلار خریداری کنید. با این حال و باوجود تمام موانعی که آمریکا بر سر راه غول چینی دنیای فناوری قرار داده، گوشیهای هواوی همچنان از محبوبترینها در بازار به حساب میآیند.

تکنولوژی صفحه نمایش OLED یک روند منفی از اثرات «سوختن» دارد که در آن عناصر خاصی بهطور مداوم بر روی صفحه نمایش برای مدت زمان طولانی ردیابی ضعیف را حتی پس از ظاهر شدن تصاویر جدید را ادامه میدهند. موبایل هواوی را باید تنها موبایلی دانست که خدمات رسمی مستقیم از شرکت سازنده دریافت میکند.واردکنندگان متنوعی گوشی های هواوی را به طور رسمی وارد ایران میکنند؛ اما خدمات پس از فروش انواع گوشی هواوی مستقیما تحت نظارت شرکت هواوی انجام میگیرد. اکنون کمکم میبینیم که این دو نیرو شروع به همگرایی کردهاند، زیرا این ابرهای بازاریابی با API های باز و اکوسیستمهای رسمی ISV به پلتفرم واقعی تبدیل میشوند تا بازاریابان بتوانند قابلیتهای تخصصی را به یک شاکله مشترک فنآوری بازاریابی تبدیل کنند. برای رشد اقتصادی، انتقال از الگوی تولید مواد اولیه و تبدیل آن به کالاها و محصولات ساخته شده با ارزش افزوده بالا ضروری است. کانسومر ریپورتس، یک سازمان غیرانتفاعی مستقل که با هدف نوشتن نقطه نظرات بی طرفانه برای محصولات مصرفی است، آیفون ایکس را پایینتر از آیفون ۸ و آیفون ۸ پلاس قرار داده و همچنین با توجه با توجه به دوام کمتر باتری بعد سامسونگ گلکسی اس۸، اس۸ پلاس و نوت ۸ قرار گرفتهاست.

آیفون ایکس در دو رنگ نقرهای و خاکستری وجود دارد. بنابراین غیر فعالسازی سریع Face ID را به عنوان یکی دیگر از جالب ترین ترفند های آیفون ایکس اپل به خاطر داشته باشید. این تکه به شدت توسط کاربران در رسانههای اجتماعی مورد تمسخر قرار گرفت، هرچند توسعه دهندگان برنامه بهطور غیر مستقیم با دید مثبت به تغییراتی که در برنامهها و بازیهایشان به تجربه کاربر داده بودند پاسخ دادند. اینگونه تولیدات قدمی هرچند کوچک در جهت کاهش مصرف انرژی است. بر اساس یافته های تحقیق می توان گفت در مقیاس شهری، طراحی پایدار بر سه محور اصلی زیر می باشد؛ منابع محیط(شامل ریز اقلیم، فضای سبز، آب و زباله و انرژی)، مهارت طراحی و فن آوری و ارزش های اجتماعی که برای دستیابی به معماری پایدار در طراحی محورهای فوق باید لحاظ شود. این جزئیات شامل گوشههای گرد، حسگر «خمیده» در بالای صفحه و یک منطقه نشانگر در پایین برای دسترسی به صفحه اصلی است. در مدت زمانی که توسعه دهندگان منتظر انتشار آیفون ایکس بودند، اکثر برنامههای اصلی به سرعت به روز شد تا تغییرات جدیدی را به ارمغان آورد. به نظر میرسد که در سالهای اخیر مساله امنیت سایبری و حفاظت از حریم خصوصی کاربران از توجه و اهمیت بسیار بیشتری برخوردار شده است به گونهای که برخی از کارشناسان و متخصصان درصددند تا با کشف آسیب پذیری و حفرههای امنیتی در برنامه، سرویس و اپلیکیشنهای مختلف، شرکتهای توسعه دهنده آنها را وادار به برطرف سازی مشکلات و نواقص مربوطه کنند و بدین ترتیب نقش خود را در حفاظت از حریم خصوصی و همچنین ارتقای امنیت سایبری فضای مجازی ایفا کنند.

از آغاز انتشار نخستین گوشیهای هوشمند در ماه آگوست سال ۲۰۱۱ میلادی Xiaomi بخش بزرگی از بازار را در چین به خود اختصاص داد و آن را به میدان گسترده تری از لوازم برقی مصرفی گسترش داد. یک حالت پرتره قادر به تولید عکس با عمق میدان و جلوههای نورانی خاص است. لنز، اما برای یک عکس معمولی، لذت بخش است. سنسور تشخیص چهره شامل دو بخش است: یک ماژول «رومئو» که بیش از ۳۰٬۰۰۰ نقطه مادون قرمز روی چهره کاربر ایجاد میکند و یک ماژول «ژولیت» است که این الگوی را میخواند. همه قیمتهایی که در این بخش وجود دارد، بهروزشده و قابل اعتماد است از این دید خوبی به شما برای تنظیم بودجه و خرید ارزان گوشی در بهترین زمان خواهد کرد.

بنظر میرسد ظرفیت باطری این گوشی برای تغذیه نمایشگر بزرگ آن کافی نیست ولی تراشه A11 Fusion و پردازنده قوی این گوشی عملکرد باتری آن را بهبود میبخشد و نتایج قابل قبولی ثبت میکند. باتری اصلی گوشی آیفونX ایکس که از جنس یون لیتیم و نوع داخلی بوده و با ظرفیت 2716 میلی آمپر بر ساعت توسط شرکت اپل تولید شده است. اپل یک ” دستورالعمل رابط کاربری ” برای توسعه دهندگان منتشر کرده تا آنهارا از تلاش برای ارتقاء برنامههای خود محروم نکند. اخیراً، کنگره، قوانینی را به منظور توسعه برنامه و تضمین دوام و استمرار آن تصویب کرده است.

آخرین ترفندی که به شما معرفی میکنیم مربوط به امکان کاهش صدای زنگ هشدار با استفاده از فیس آیدی میشود. چه نقص هایی به آیفون درقیاس با اندروید وارد است؟ اگر ما این نقش را بپذیریم، وارد بازی شدهایم و یکی از بازیگران داستانیم؛ در غیر اینصورت ناچاریم هزینههایی متحمل شویم. اکنون نسل پنجم در بسیاری از کشورها وارد شده اما در عمل، نسل چهارم پراستفادهترین اینترنت همراه در دنیا به شمار میرود. همچنین نوع جدیدی از احراز هویت و رمز عبور به نام Face ID منتشر شد. در یک تور سه روزه شهر شیراز ثبت نام می کنید و تور تامین تمام نیاز های سفرتان از بلیط هواپیما تا محل اقامت را بر عهده می گیرد.

پس اگر به دنبال گوشی پرچدار، میان رده و اقتصادی و یا یک گوشی خیلی معمولی هستید می توانید با خیال راحت از میان مدل ها و سری های این خانواده ی پرقدرت، مدل مد نظر خود را پیدا کنید. در آوریل ۲۰۱۱ این شرکت از نظر سهم بازار تلفنهای همراه (هوشمند و غیرهوشمند) بعد از اپل و سامسونگ در رده ی سوم قرار گرفت. یک تلفن هوشمند ساخت شرکت اپل است که در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۱۷ در سالن استیو جابز واقع در اپل پارک توسط مدیر عامل اپل، تیم کوک معرفی شد و تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۱۷ به بازار ارائه شد.

اگر چه آیفون ایکس دارای همان تکنولوژی ProMotion که در نمایشگرهای نسل دوم iPad Pro استفاده میشود، جایی که صفحه نمایش یک میزان روشنایی 120Hz را ارائه میدهد، ورودی نمونه را با 120Hz در سایت 9to5mac نظر میگیرد. صفحه نمایش Super Retina دارای تکنولوژی True Tone در iPad Pro است که از سنسورهای نور محیط برای تطبیق تعادل رنگی صفحه نمایش به نور محیط اطراف استفاده میکند. جدیدترین گوشی هواوی در این سری شامل Huawei P40، P40 Pro و البته P40 Pro Plus است. سری ردمی از گوشی شیائومی به محصولات اقتصادی و میانرده اختصاص دارد، در حالیکه سری اصلی موبایل شیائومی شامل قاتلین پرچمدار و پرچمداران میشود.

اپل امسال گوشی جدید خود را با طراحی زیبا و مدرن به بازار عرضه کرده است. لازم به ذکر است که بسیاری از قابلیت و ترفند های نام برده شده در آیفون های جدیدتر اپل از قبیل آیفون XR، آیفون XS، آیفون XS Max، آیفون 11، آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس هم قابل پیاده سازی خواهند بود. همانطور که پیش از معرفی آیفون اکس به اخبار درز پیدا کرده بود، در این آیفون دیگر خبری از دکمه هوم نیست و بسیاری از ویژگیهای پیشرفته آیاواس ۱۱، دیود گسیل نور ارگانیک، حسگر عمق، دوربین دوگانه، صفحه نمایش بهبودیافته، به همراه فناوری تشخیص چهره ویژه این شرکت به نام فیس آیدی در آن به کار گرفته شدهاست.

آیفون ایکس طوری طراحی شده که نشان دهنده فناوری آینده محصولات اپل باشد، به ویژه اتخاذ تکنولوژی صفحه نمایش OLED برای اولین بار در تاریخ آیفون، و همچنین استفاده از فرم شیشه ای و ضدزنگ، ارائه شارژ بیسیم، و حذف دکمهٔ هوم به نفع معرفی یک طراحی جدید بدون حاشیه، تقریباً از بین بردن تمام صفات در گوشیهای هوشمند و عدم داشتن «چانه»، بر خلاف بسیاری از گوشیهای اندروید نشان دهنده این موضوع است. تکنولوژی نه تنها در مورد پیشرفت فناوری و یا بهره وری بیشتر و کشف روش ها و فرآیندهای جدید است بلکه ما باید گزینههای عاقلانه را به آن اضافه کنیم که برای آینده فناوری سودمند است. سعی کردیم به جالب ترین ترفند هایی اشاره کنیم که استفاده از این گوشی را ساده تر میکنند و شاید خیلی از کاربران با آن ها آشنایی کامل نداشته باشند. بطور مشابه، ماموریت اجتماعی بوک باکس برای افزایش سواد و خواندن در میان صدها میلیون نفر در هند، و موسس آن دکتر بریج کوتاری می گوید: «پتانسیل فراوانی برای تولید سود از محتویاتی که درست می کنیم وجود دارد. این شرکت دارای شعبه های مختلف در کشورهای چین، هند، مالزی، هنگ کنگ، تایوان و سنگاپور است و در حال گسترش به شعب دیگری از جمله اندونزی، فیلیپین و آفریقای جنوبی می­ باشد.

این شهر بر اساس سطوح مختلفی از هم جدا شده و پایینترین سطح برای کانالهایی که هر گونه فاضلاب را به بیرون از شهر هدایت میکرد به کار گرفته میشد. تعداد دیگری از مشتریها قانع میشوند که کلیدها را تحویل دهند، ولی تعداد زیادی از آنها هنوز کلیدها را با خود به بیرون میبرند. اما در صورتی که قصد داشته باشید محتوای خود را به صورت زنده بر روی یوتیوب قرار دهید، با استفاده از شبکه 5G این دستگاه قادر هستید مستقیما محتوای ارسال شده از طریق پورت HDMI را بر روی یوتیوب قرار دهید. نسخه بعدی سری م 10 پرو است که جز سیتسم خنک کننده سه بعدی و نمایشگری بهبود یافته تفاوت آنچنانی با می 10 ندارد. سری جدید و جذاب پوکو از شیائومی نیز میتواند هم بهعنوان قاتل پرچمدار برای گوشیهای دیگر رقبا باشد و هم میتواند نقش یک میانرده با کیفیت بسیار بالا را ایفا کند. علاوه بر این، اختراع جی پی اس نیز بشر را از حمل اطلسها و نقشههای بزرگ و دست و پا گیر بی نیاز کرد و سفر را برای انسان بسیار سادهتر ساخت. این گوشی نمایشگر بزرگ 6.09 اینچی دارد که با اندروید 9 اجرا میشود.

به طور کلی شیائومی در رابط کاربری خود تبلیغات را نیز اضافه کرده است که اصلا برای کاربران خوشایند نیست. چه بخواهید از طریق تلفن هوشمند خود به موسیقی گوش دهید و یا فقط بخواهید یک صدای خوب برای تماس های صوتی با اسپیکر داشته باشید، مهم است که از بلندگوی خارجی تلفن هوشمند خود راضی باشید. من توی مقاله بهترین گوشی پوکو شیائومی بصورت کامل، بهترینهای این سری رو معرفی کردم و حالا توی این مقاله میخوام فقط چند مدل از بهترین گوشیهای شیائومی از سری پوکو رو معرفی کنم. باز شدن سریع اپلیکیشنها و بازیهای مختلف و کار به صورت همزمان بر روی چند نرم افزار، ارتباط مستقیمی با میزان حافظه رم دارد.

از زمانی که نخستین گوشی های چینی وارد بازار ایران شدند زمان زیادی می گذرد. این تکنولوژی شاید سال ها تا تولید انبوه فاصله داشته باشد، اما روزی که از در وارد شود، همه چیز را تغییر خواهد داد. بعد از آن بازار دست اسمارت فونها افتاد و ساین شرکت گوشی سامسونگ با قیمت مناسب خود را برای اینکه خرید گوشی آسانتر شود، وارد بازار ایران کرد. اگر شما گوشی شیائومی دارید، میتوانید در کامنتها نظر خود را در مورد عمر این گوشیها مطرح کنید. البته پژوهشگران میگویند مفید یا مضر بودن شبکههای اجتماعی به مسائلی که در آنها مطرح میشود بستگی دارد. اندازه و خوشدست بودن گوشی هواوی را در نظر بگیرد زیرا این برند گوشیها را در اندازههای مختلفی تولید میکند که هرکسی متناسب باسلیقه خود یک گوشی را انتخاب مینماید. آنر گوشیهای خود را برای خریداران جوان به بازار عرضه میکند. سری پوکو، از طراحی جوان پسند و جذابی برخوردار و به میان ردههای پرقدرت گیمینگ معروف میباشند.