قاضی اپل را از بازجویی از کارمندان در مورد اتحادیه ها منع می کند

روز جمعه، اپل اعلام کرد که قصد دارد به حکم یک قاضی مبنی بر نقض حقوق کارگری از طریق پرسش از کارکنان در مورد حامیان اتحادیه و محدود کردن گردش آگهی‌های اتحادیه اعتراض کند. در پاسخ، اپل می گوید که با این شکایات مخالف است و می گوید ارتباط “باز، صادقانه و مستقیم” بخشی از فرهنگ همکاری این شرکت است.

قاضی اپل را از بازجویی از کارمندان در مورد اتحادیه ها منع می کند

همانطور که توسط بلومبرگ، اپل می گوید از طریق فرآیند NLRB نسبت به این تصمیم تجدید نظر خواهد کرد. این تصمیم که اوایل این هفته علنی شد، بر اساس شکایات کارکنان خرده فروشی در مرکز تجارت جهانی اپل در نیویورک است. این یکی از بسیاری از فروشگاه های اپل در ایالات متحده است که کمپین های سازماندهی اتحادیه را تحت فشار قرار می دهد.

اگرچه آژانس می تواند دستور تغییر در سیاست های شرکت را بدهد، اما نمی تواند خسارات تنبیهی را اعمال کند. اگر اپل به این تصمیم اعتراض کند، پرونده به اعضای هیئت کارگری در واشنگتن و سپس به دادگاه تجدیدنظر فدرال خواهد رفت.

اپل با اتحاد فروشگاه های خود با چالش هایی مواجه است

سندیکای سیب

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی

قاضی حکم داد که اپل باید از بازجویی از کارمندان در مورد فعالیت های اتحادیه خودداری کند. این شرکت همچنین از مصادره «ادبیات حامی اتحادیه» در اتاق‌های استراحت یا «مداخله، محدود کردن یا اجبار کارکنان» در اعمال حقوق خود منع شده است. این گزارش اشاره می کند که این اولین بار است که یک قاضی NLRB علیه اپل حکم می دهد.

اپل از زمانی که برخی فروشگاه ها تصمیم به اتحادیه شدن گرفتند، با کارمندان خرده فروشی خود در ایالات متحده با اختلافاتی مواجه شده است. سال گذشته، فروشگاه خرده فروشی اپل در تاوسون، مریلند، اولین فروشگاه این شرکت بود که اتحادیه را تشکیل داد. از سوی دیگر، اپل به تلاش های خود برای جلوگیری از اتحادیه شدن فروشگاه ها، از جمله جلسات سراسری با کارکنان خرده فروشی برای “بحث در مورد خطرات اتحادیه سازی” ادامه می دهد.

پس از متهم شدن به تاکتیک‌های غیرقانونی تخریب اتحادیه، اپل موافقت کرد که به حسابرسی شخص ثالث اجازه دهد تا بررسی کند که آیا این شرکت از سیاست‌های حقوق بشری خود پیروی می‌کند یا خیر.

اپل در بیانیه ای اعلام کرد: «ارتباط منظم، باز، صادقانه و مستقیم با اعضای تیم ما بخش مهمی از فرهنگ مشارکتی اپل است.