خرید و قیمت گوشی اپل iPhone 14 Pro ظرفیت 256 گیگابایت کالاتیک

شایعات حاکی از آن است که مدل آیفون 14 پرو مکس از یک نوع پردازنده جدید A16 استفاده می‌کند که هنوز معرفی نشده است و این‌بار قرار نیست همین پردازنده در مدل‌های استاندارد هم مورد استفاده قرار گیرد. پردازنده A15 آیفون ۱۳، به‌شکل مشکل مشابه در آیفون ۱۴ پایه و آیفون ۱۴ مکس هم استفاده می‌شوند. امسال ترکیب متفاوتی از گوشی‌های پرچم‌دار اپل را شاهد خواهیم بود و با حذف نسخه مینی، نسخه جدیدی به‌نام آیفون ۱۴ پرو مکس هم احتمالا به جمع عناوین سری ۲۰۲۲ اضافه می‌شود.

  • برای طراحی نیز اپل به سراغ ترکیب ساندویچی رفته است؛ به این صورت که دو پنل از جنس شیشه با محافظ گوریلا گلس توسط فریمی از جنس استیل ضد زنگ احاطه می‌شوند.
  • آیفون ۱۴ پرو به نمایشگر 6.1 اینچی، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، تراشه A16 Bionic و 128 گیگابایت تا 1 ترابایت حافظه داخلی مجهز شده است.
  • آیفون 14 پرو یک سیستم دوربین معرفی می‌کند که به هر کاربر – از کاربر معمولی گرفته تا حرفه‌ای – این امکان را می‌دهد تا بهترین عکس‌ها و فیلم‌های خود را بگیرد.
  • در حالت فیلمبرداری اما خبری از فیلمبرداری 8K نیست و اپل به بهبود فیلمبرداری در حالت 4K بسنده کرده است.
گوشی iPhone 14 Pro Max لبه‌های صاف آیفون ۱۳ پرو مکس را حفظ کرده اما کمی متفاوت به نظر می‌رسد. این موضوع سبب شده تا هم یک گوشی نسبتاً بزرگ به شمار بیاید و هم وقتی آن را در دست می‌گیرید، متوجه سنگینی آن شوید. برای اولین بار، سری Pro دارای یک دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی با سنسور چهار پیکسلی است که با عکس گرفته شده سازگار می شود و دارای تثبیت کننده اپتیکال با تغییر سنسور نسل دوم است. برای اکثر عکس‌ها، سنسور چهار پیکسلی هر چهار پیکسل را در یک چهار پیکسل بزرگ معادل 2.44 میکرومتر ترکیب می‌کند، که منجر به ثبت شگفت‌انگیز در نور کم و حفظ اندازه عکس در 12 مگاپیکسل عملی می‌شود.

اطلاعاتی مانند یادآورها، رویدادهای تقویم و آب‌و‌هوای روی نمایشگر همیشه روشن دستگاه نمایش داده خواهند شد. حتی یک حالت خواب برای تصاویر پس زمینه iOS 16 9to5mac وجود دارد که با تیره کردن آن‌ها، مصرف باتری را کاهش می‌دهد. تصاویر گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسشما را با شکل ظاهری این گوشی موبایل آشنا می سازد.

در بخش نظرات کاربران گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمی توانید از تجربه و اطلاعات دیگران در مورد این گوشی موبایل بهره مند شده و یا دانسته های خود را با دیگران به اشتراک گذارید. در این فروشگاه شما می‌توانید جدیدترین مدل‌ها را از برندهای مطرح بازار به همراه اطلاعات کامل فنی ببینید، قیمت گوشی سامسونگ ، اپل، نوکیا، هوآوی کاملاً به روز بوده و خصوصاً اینکه بهترین قیمت گوشی شیائومی را همواره ارائه می‌دهد. با فروشگاه اینترنتی 19کالا از مزایایی چون پرداخت آسان، کسب اطلاعات فنی به‌روز و درست مرتبط با هر محصول، عدم محدودیت زمانی برای خرید و آشنایی با به روزترین گوشی های پرطرفدار دنیا بهره‌مند شوید. این مدل از قابلیت نمایشگر همیشه روشن هم پشتیبانی می‌کند، ولی سبک این ویژگی در آیفون 14 پرو مکس با گوشی های دیگر متفاوت است و عملاً حتی در این حالت هم تصویر زمینه‌ی شما را نمایش می‌دهد.

آیفون 14 پرو اپل

با فراگیری این نوع ارتباط اپل نیز تصمیم گرفت همه مدل‌های خانواده iPhone 14 را به این نسل شبکه مجهز کند. بلندگوهای استریوی دستگاه کیفیت بالایی دارند و می‌توان از موسیقی با صدای بلند لذت برد. همچون بیشتر گوشی‌های پرچمدار، iPhone 14 Pro Max نیز از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری پشتیبانی نمی‌کند. اگر پیگیر محصولات اپل باشید، حتماً از عملکرد عکاسی شگفت‌انگیز آن آگاهی دارید. عاشقان عکاسی قطعاً لحظات جذاب و خوشایندی با دوربین iPhone 14 Pro Max تجربه خواهند کرد.

گوشی آیفون 11 پرو iPhone 11 Pro