برچسب ایمنی محصول تأیید شده برای تأیید ایمنی دستگاه های خانه هوشمند


اکنون از یک برچسب جدید تأیید شده امنیت محصول (PSV) برای شناسایی دستگاه‌های خانه هوشمند استفاده می‌شود که مطابق با استانداردهای جدید صنعت طراحی شده برای محافظت در برابر هک و نقض داده‌ها هستند.

این جدیدترین ابتکار اتحادیه صنعتی پشت استاندارد Matter است که اپل یکی از اعضای آن است…

اتحاد استانداردهای اتصال (CSA)

اتحاد استانداردهای اتصال برای اولین بار در سال 2019 ایجاد شد تا استانداردی ایجاد کند که به کیت های خانه هوشمند از شرکت های مختلف اجازه می دهد تا به طور یکپارچه با هم کار کنند. در ابتدا با نام CHIP Alliance شناخته می شد، بعداً تغییر نام داد و استاندارد مورد توافق Matter نام گرفت.

Matter به طور موثر همان کار HomeKit را انجام می دهد: اطمینان از اینکه دستگاه های مختلف همه با هم کار می کنند و می توانند توسط یک برنامه واحد کنترل شوند (برنامه Home، در مورد اپل).

اگرچه HomeKit قبلاً به این نیاز پرداخته بود، اما آنطور که بسیاری از ما امیدوار بودیم از آن پشتیبانی نشد. رایج بود که دستگاه‌های خانه هوشمند به‌عنوان سازگار با الکسا و دستیار گوگل، اما بدون گواهی HomeKit به بازار عرضه شوند. اکنون که Matter یک استاندارد صنعتی است، خرید دستگاه‌هایی که می‌توانند توسط Siri و برنامه Home کنترل شوند بسیار آسان‌تر است.

برچسب ایمنی محصول تایید شده

CSA ابتکار جدیدی را اعلام کرد که این بار بر امنیت متمرکز بود. این به دنبال نقص های امنیتی در دستگاه های خانه هوشمند، به ویژه در زمینه دوربین های امنیتی است.

این اتحاد می‌گوید دستگاه‌ها تنها در صورتی این برچسب را دریافت می‌کنند که هفت معیار را داشته باشند:

  • هویت منحصر به فرد برای هر دستگاه IoT
  • بدون رمز عبور پیش فرض سخت کد شده
  • ذخیره ایمن داده های حساس روی دستگاه
  • ارتباطات ایمن اطلاعات مربوط به ایمنی
  • به روز رسانی نرم افزار ایمن در طول دوره پشتیبانی
  • فرآیند توسعه امن، از جمله مدیریت آسیب پذیری
  • اسناد امنیت عمومی، از جمله دوره پشتیبانی

لبه گزارش می دهد که ایده این است که به مصرف کنندگان اجازه دهیم به راحتی محصولات ایمن را شناسایی کنند.

یوجین لیدرمن، مدیر استراتژی امنیت موبایل در گوگل می‌گوید: «تحقیقات به طور مداوم نشان می‌دهد که مصرف‌کنندگان امنیت را به عنوان یک عامل مهم در خرید دستگاه می‌دانند، اما نمی‌دانند از منظر امنیتی برای تصمیم‌گیری آگاهانه خرید به دنبال چه چیزی باشند.» لبه. برنامه هایی مانند این به مصرف کنندگان معیاری ساده و قابل شناسایی را می دهد تا به دنبال آن باشند. »

زمان لازم است تا تولیدکنندگان گواهینامه محصولات خود را دریافت کنند، اما امیدواریم اولین دستگاه خانه هوشمند دارای گواهینامه PSV را قبل از پایان سال به بازار عرضه کنیم.

عکس سباستین شولز (نوکی) در Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی