شایعه: آیفون 17 دارای صفحه نمایش ضد تابش جدید خواهد بود


یک شایعه جدید امروز ادعا می کند که اپل میلیاردها دلار در فناوری پوشش جدید برای صفحه نمایش های آیفون آینده سرمایه گذاری کرده است. این فناوری صفحه‌نمایش‌های آیفون آینده را «مقاوم‌تر در برابر خراش» می‌کند و یک لایه ضد تابش جدید به آن اضافه می‌کند، اما برای آیفون 16 امسال آماده نخواهد شد.

آیفون 17: شایعات صفحه نمایش جدید

این شایعه از حساب Instant Digital در Weibo می آید که قبلاً اطلاعات خاصی را در مورد اعلامیه های آینده آیفون به اشتراک گذاشته است. طبق گزارش‌ها، اپل تجهیزاتی را توسعه داده است که یک لایه ضد تابش فوق‌العاده سخت به صفحه نمایش آیفون اضافه می‌کند که همچنین نسبت به قبل در برابر خش مقاوم‌تر است.

اخیراً شایعه شده است که این فناوری برای شرکای زنجیره تامین اپل در چین منتشر شده است. این نشان می‌دهد که تا چند ماه دیگر برای عرضه آیفون 16 به موقع آماده نخواهد شد و اپل در عوض قصد دارد در سال 2025 با سری آیفون 17 رونمایی کند.

شایعه کامل (ترجمه شده از چینی):

اپل میلیاردها دلار برای تجهیزات پوشش در ژاپن هزینه کرده است، که به زنجیره تامین چینی واگذار شده است، اما سری آیفون 16 نمی تواند این روند را ادامه دهد. شیشه بیرونی سری آیفون 17 به شیشه ای فوق سخت تبدیل می شود [anti-reflective] لایه. می توان گفت که سری آیفون 17 بیش از آنچه فکر می کنید در برابر خش مقاوم خواهد بود.

در حال حاضر، صفحه نمایش آیفون دارای چیزی است که اپل آن را سپر سرامیکی می نامد، که با آیفون 12 در سال 2020 معرفی شد. سپر سرامیک توسط اپل و کورنینگ ایجاد شده است که از صندوق تولید پیشرفته اپل کمک مالی دریافت کرده است.

آنچه شایعه جدید امروز توصیف می کند، شبیه به زره شیشه ای گوریلا کورنینگ است که در اوایل سال جاری با Samsung Galaxy S24 Ultra عرضه شد. دوستان ما در 9to5Google آن را به عنوان “اولین ارتقاء واقعاً قابل توجهی که در مدتی اخیر شاهد بودیم” در مورد شیشه تلفن هوشمند توصیف کرد. زره شیشه ای گوریلا تا 75 درصد تابش خیره کننده را کاهش می دهد و محافظت بیشتری در برابر خراش و آسیب های دیگر ایجاد می کند.

با توجه به شراکت موجود اپل با Corning، این احتمال وجود دارد که برخی از جنبه های Gorilla Glass Armor در برخی مواقع روی صفحه نمایش آیفون ظاهر شوند. اما اگر شایعه امروزی را باور کنیم، ممکن است این اتفاق تا آیفون 17 سال آینده رخ ندهد.

(به MacRumors)

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی