تصاویر پس زمینه آی پاد برای آیفون: اکنون آنها را دانلود کنید


آیا می خواهید ظاهر و حس یک iPod کلاسیک را به آیفون خود بدهید؟ ما انواع والپیپرهای iPod را از رایگان تا پولی جمع آوری کرده ایم تا صفحه قفل آیفون شما را بازسازی کنیم. برای دیدن همه چیز از تصاویر پس زمینه آی پاد اصلی، آی پاد مینی، آی پاد کلاسیک و غیره به ادامه مطلب بروید.

والپیپرهایی که به آیفون شما زیبایی یکپارچهسازی با سیستمعامل آیپاد می بخشند، مدتی است که در دسترس بوده اند، اما با یک نسخه فوق العاده واقع گرایانه دوباره ظاهر شده اند. طراح اولیور (با همکاری شین لوین).

در زیر نگاهی به این تصاویر پس زمینه پولی جدید و همچنین برخی از گزینه های رایگان جالب خواهیم انداخت.

تصاویر پس زمینه آی پاد برای آیفون

بسته تصویر زمینه iPod توسط Oliur

این بسته کاغذ دیواری آی پاد شامل 12 طرح “با کیفیت بالا” در طیف وسیعی از رنگ ها است و برخی حتی دارای برچسب های کلاسیک هستند.

توجه به جزئیات و واقع گرایی این تصاویر پس زمینه را از گزینه های رایگانی که می توانید در وب پیدا کنید متمایز می کند. و فضای زیادی برای تاریخ و زمان و همچنین ویجت های صفحه قفل شما وجود دارد.

تصاویر از طریق اولیور

شما می توانید این بسته کاغذ دیواری iPod را با قیمت 14 دلار مستقیماً از Oliur بگیرید.

تصاویر پس زمینه رایگان آی پاد توسط CosmicOli

اگر می خواهید برخی از تصاویر پس زمینه iPod را به صورت رایگان امتحان کنید، طراح CosmicOli در Reddit گزینه های جالبی را به اشتراک گذاشته است. آنها به اندازه موارد بالا واقع بینانه نیستند اما تأثیر مشابهی دارند. و CosmicOli بسیار سخاوتمندانه است که آنها را به صورت رایگان به اشتراک بگذارد.

در آزمایش من، والپیپرهای اصلی iPod و iPod mini بهترین عملکرد را داشتند، زیرا متوجه شدم که بالای والپیپرهای iPod Video به تاریخ بالای صفحه با iOS 17 بریده شده است.

تصاویر پس زمینه آی پاد رایگان برای آیفون 1
تصاویر پس زمینه آی پاد از طریق CosmicOli

هنگامی که ویجت‌های صفحه قفل خود را با اینها شخصی‌سازی می‌کنید، به نظر می‌رسد که دو تا از بزرگترین ویجت‌ها خارج از صفحه آی‌پاد هستند، اما آنها باید فقط پس از تعریف در محیط باشند.

تصویر زمینه ساده آی پاد کلاسیک

یکی دیگر از گزینه های ساده و رایگان در ایمگور موجود است.

تصاویر پس زمینه آی پاد رایگان برای آیفون 2
تصویر زمینه آی پاد از طریق Imgur

تصویر زمینه خنده دار آی پاد برای آیفون alt

اگر ایده یک تصویر زمینه یکپارچهسازی با سیستمعامل iPod را دوست دارید اما نمی خواهید آیفون خود را به یک کپی واقعی از دستگاه تبدیل کنید، Basic Apple Guy تصاویر پس زمینه جوراب های iPod واضح را ارائه می دهد.

تصویر زمینه جوراب آی پاد توسط بیسیک اپل گای

نظر شما در مورد این والپیپرها چیست؟ مورد علاقه شما چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی