گزارش NYTimes Echoes در مورد مذاکرات مشارکت هوش مصنوعی اپل و گوگل


یکشنبه شب، بلومبرگ گزارش داد که اپل در حال مذاکره با گوگل در مورد مجوز فناوری Gemini خود برای تقویت برخی از ویژگی های هوش مصنوعی آیفون است. گزارشی جدید از مجله نیویورک تایمز امروز نیز این ادعاها را تکرار کرد و به نقل از «سه نفر با اطلاع از بحث‌ها» بین اپل و گوگل اشاره کرد.

داستان امروز چه چیزی را تایید می کند بلومبرگ مارک گورمن اولین کسی بود که روز یکشنبه گزارش داد. THE نیویورک تایمز تکرار می کند:

اپل در حال مذاکره با گوگل در مورد استفاده از مدل هوش مصنوعی مولد غول جستجو به نام Gemini برای آیفون بعدی خود است، زیرا این شرکت در تلاش است تا فناوری هایی را اتخاذ کند که صنعت فناوری را متحول کرده است.

سه نفر از افراد مطلع گفتند که مذاکرات مقدماتی است و محدوده دقیق یک معامله احتمالی تعریف نشده است. یکی از این افراد گفت که اپل با سایر شرکت‌های هوش مصنوعی نیز گفتگو کرده است، زیرا به دنبال استفاده از قدرت یک مدل زبان بزرگ است که می‌تواند مقادیر زیادی داده را تجزیه و تحلیل کند و خود متن تولید کند.

گزارش امروز همچنین با استناد به “دو نفر آشنا با توسعه آن” می گوید که تلاش های اپل برای “توسعه مدل زبانی در مقیاس بزرگ خود” از ChatGPT و Gemini عقب مانده است.

بلومبرگ گزارش اولیه شامل جزئیات بیشتری در مورد دامنه مذاکرات بین اپل و گوگل بود. اپل در حال آماده سازی طیف گسترده ای از ویژگی های هوش مصنوعی جدید برای iOS 18 است که انتظار می رود در ماه ژوئن در WWDC معرفی شوند. بلومبرگ می‌گوید که نباید انتظار اعلام مشارکت اپل تا زمان WWDC را داشته باشیم.

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی