خرید اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium شارژ آنی مجازیته | androidparsi

سپس به روش‌های ورود به تلگرام وب از طریق مرورگر تلفن همراه یا رایانه شخصی اشاره می‌کند. در ادامه، به نکات مربوط به دانلود و نصب برنامه تلگرام برای گوشی‌های اندروید و آیفون و همچنین روش‌های دیگر دسترسی به تلگرام می‌پردازد. مجازیته ای های دوست‌داشتنی؛ در صورت تمایل به خرید اکانت تلگرام پریمیوم از مجازیته، ابتدا نکات و قوانین زیر را به‌طور کامل مطالعه نموده و سپس نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید. در واقع بعد از انتخاب یکی از گزینه‌ های یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله بعد از آخرین زمان آنلاین بودنتان در تلگرام اگر تا این مدت زمان آنلاین نشوید، اکانت تلگرام به صورت خودکار حذف خواهد شد. بعد از تغییر زمان حذف خودکار تلگرام می توانید در صورت تمایل برنامه تلگرام را به صورت کامل از روی گوشی یا سیستم خود حذف نمایید تا بعد از گذشت بازه زمانی مشخص شده به صورت خودکار حذف شود.

خرید اشتراک تلگرام پریمیوم Telegram Premium شارژ آنی مجازیته | androidparsi

با این حال به راحتی نمی شود در مقابل هکرها قد علم کرد و اگر حواس تان نباشد به آسانی می توانند به تمامی اطلاعات شما دسترسی تلگرام پیدا کنند. اما تلگرام برای رفع این مشکل راه حل ساده و نسبتا کارآمدی ارائه کرده و کاربران این پیام رسان می توانند با برداشتن چند قدم ساده از حفاظت اطلاعات خود اطمینان حاصل کنند. اگر از آن دسته افرادی هستید که از نمایش آخرین زمان آنلاین بودن تان برای افراد دیگر خیلی خوشحال نیستید، باید بگوییم که تنها با چند اشاره ساده می توانید از شر این مشکل خلاص شوید. ابتدا باید با ورود به تنظیمات تلگرام، گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید. پس از آن در بخش Privacy گزینه Last Seen را لمس کنید و تنظیمات آخرین زمان آنلاین بودن خود را روی Nobody قرار دهید.

  • در صورت نیاز به دسترسی به تلگرام در کامپیوتر، می توان از نسخه ویندوز آن استفاده کرد.برای نصب تلگرام بر روی گوشی های هوشمند اندروید و آیفون، کاربران می توانند از فروشگاه اپ استور یا گوگل پلی استفاده کنند.
  • این پروتکل توسط شخص نیکلای دورف ایجاد شده است و طبق گفته های سازنده آن تاکنون هیچکس قادر به هک و شکستن رمزنگاری آن نشده است.
  • شاید خود تلگرام بعد از یک زمان مشخص [بسته به انتخاب مخاطب] اکانت شما را دی اکتیو کند اما گاهی اوقات مجبورید طی کمترین ثانیه ها تمام فعالیت هایی که انجام داده اید را پاک نمایید.
  • تقریبا همه ما با چنین مشکلاتی رو به رو شده ایم و می دانیم که این افراد تا چه اندازه می توانند اعصاب هر فردی را به هم بریزند و آرامش را از او صلب کنند.
  • اگر شما هم می پرسید چگونه تلگرام نصب کنیم باید بگوییم مراحل نصب تلگرام روی ویندوز با مراحل نصب تلگرام روی گوشی کمی تفاوت دارد.

این کار را می توانید به شیوه استیکر اول انجام بدهید و مجموعه استیکرهای خود را تکمیل کنید. در این بخش می توانید برای کانال نامی در نظر بگیرید، برایش عکس انتخاب کرده و یک توضیح کوتاه در مورد اهداف آن بنویسید. در صورتی که محتوایی عمومی برای نمایش دارید می توانید از قابلیت کانال استفاده کنید. کانال ها قادر به پذیرش تعداد نامحدودی کاربر هستند و ابزار جدیدی محسوب می شود که به کمکش می توانید پیام های خود را به گوش میلیون ها مخاطب برسانید. در ژوئن ۲۰۱۵، تلگرام اجازه ساخت ربات را به کاربران ثالث داد.[۴۶] این ربات‌ها حساب‌های کاربری هستند که از روی یک برنامه اجرا می‌شوند.

تلگرام پرو

ضمناً در پایین همین صفحه می توانید لینک کانال (برای اشتراک گذاری و دعوت افراد) را به دلخواه خود انتخاب کنید. سپس روی آیکن سه نقطه کلیک کنید و روی Convert to Supergroup ضربه بزنید. با تبدیل گروه به سوپر گروه می توانید لینک عمومی کانال خود را در قسمت توضیحات درج نمایید. پس از آن باید کدی که توسط پشتیبانی تلگرام به شماره موبایل تان فرستاده می شود را در قسمت Code وارد و تیک بالای صفحه را بزنید.

اطلاعات تماس

برخی کاربران گزارش داده اند که برخی کانال یا گروه هایی در تلگرام به ما نمایش داده میشود که در کنار آنها عبارت “اسپانسر” نوشته شده است اما امکان حذف آنها وجود ندارد. اما در صورت انتخاب گزینه ی دوم یعنی My Contacts (مخاطب های من) تنها افرادی که در لیست مخاطبین شما هستند و شما شماره ی آنها را در گوشی خود ذخیره کرده اید حق دارند شما را به کانال ها و گروه ها اضافه کنند. برای مثال در برنامه های واتس اپ و وایبر به راحتی شماره های افراد نمایش داده می شوند. یا در تلگرام اگر شما شماره فردی را در مخاطبین خود ذخیره کرده باشید تلگرام شماره شما را هم به او نشان خواهد داد. از طرف دیگر زمانی که شماره کسی را در مخاطبین خود ذخیره می کنید می توانید به همه ی حساب های او در واتس اپ، تلگرام، وی پت و غیره دسترسی پیدا کنید و این مسئله برای خود شما هم صدق می کند. برخلاف واتساپ، تلگرام بر مبنای فضای ابری ساخته شده و همگام‌ سازی آن به صورت یکپارچه است.