شرکت خانه هوشمند Eve توسط غول اتوماسیون ABB خریداری شد

در اینجا امیدواریم که این مورد باشد.

ایو زندگی خود را به‌عنوان Elgato Systems، یک استارت‌آپ کوچک مستقر در آلمان آغاز کرد و به‌عنوان سازنده فناوری خانه‌های هوشمند قابل اعتماد، مقرون‌به‌صرفه و خوش فکر نامی برای خود دست و پا کرد.

ABB همچنین ممکن است بیشتر به ادغام فناوری Eve در ساختمان‌های کاملاً خودکار علاقه داشته باشد، به جای تمرکز قبلی این شرکت بر ارائه فناوری مقرون‌به‌صرفه برای مصرف‌کنندگان برای ترکیب و مطابقت آن‌ها به دلخواه.

عکس: R Architecture/Unsplash

در سال 2014، ایو فقط یک نام تجاری برای یک سیستم نظارت خانگی بود که هشدارهایی را برای مواردی مانند دما و مصرف آب ارائه می کرد. این نام تجاری بعداً برای سایر محصولات خانه هوشمند مورد استفاده قرار گرفت و زمانی که الگاتو بخش بازی خود را به Corsair فروخت، شرکت باقی مانده خود را به نام Eve Systems تغییر داد.

غول اتوماسیون و برق رسانی ABB

البته احتمال دیگر این است که یک استارت‌آپ سریع و واکنش‌گرا در بوروکراسی و تصمیم‌گیری کند یک شرکت چندملیتی یکپارچه گرفتار شود.

با راه حل های نوآورانه و یکپارچه زیر یک سقف، ما می خواهیم ساختمان ها را هوشمند کنیم و آینده را شکل دهیم. با فناوری کارآمد انرژی و آینده‌محور، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که مردم در ساختمان‌ها احساس می‌کنند که در خانه هستند، حداکثر احساس امنیت را دارند و می‌توانند به طور پایدار کار کنند. از خانه خانوادگی مدرن تا هتل مجلل منحصر به فرد.

تحصیل

ABB یک شرکت چندملیتی بزرگ است که انگشتانش در بسیاری از کیک ها وجود دارد. این بخش راه حل های اتوماسیون ساختمان و خانه است که عمدتاً روی محصولات پیشرفته برای املاک تجاری – دفاتر و هتل ها کار می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش هوم کیت 9to5mac فارسی

از دیدگاه ABB، خرید ایو آن را به بخش انبوه مصرف‌کننده (ish) معرفی می‌کند و به آن اجازه می‌دهد تا Matter و Thread را به جای پروتکل‌های اختصاصی تعبیه کند.

استفاده موثرتر و کارآمدتر از انرژی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه و پرداخت سریع هزینه های اولیه فناوری شود. تهویه مطبوع و روشنایی به تنهایی می توانند تقریباً 50 درصد مصرف انرژی در یک ساختمان تجاری متوسط ​​را تشکیل دهند. با استفاده از اتوماسیون هوشمند، مدیران می توانند کاهش 30 تا 50 درصدی در هزینه های انرژی را مشاهده کنند.

تماشای این مکان…

این معامله ABB را به یک رهبر در محصولات خانه هوشمند مبتنی بر ماده و نخ، استاندارد جدید برای قابلیت همکاری و فناوری اتصال بی‌سیم تبدیل می‌کند. این پیشنهاد ترکیبی، تحویل خانه‌ها و ساختمان‌های ایمن، هوشمند و کم‌مصرف ABB را از طریق طیف گسترده مکمل ایو از محصولات مصرف‌کننده مناسب برای بازار مقاوم‌سازی تسریع خواهد کرد.

این چه معنایی برای مصرف کنندگان خواهد داشت؟

اگر همه چیز همانطور که هر دو شرکت امیدوار هستند پیش برود، نفوذ مالی ABB به آن امکان می دهد هم خط تولید خود را توسعه دهد و هم به سرعت بسیار بیشتری دست یابد.

ایو به بخش راه‌حل‌های ساختمان و اتوماسیون خانگی ABB ملحق خواهد شد. هر دو طرف به طور طبیعی امیدوار هستند که این همکاری خبر خوبی باشد، اما برخی رویدادها را با کمی عصبی دنبال خواهند کرد…

شرکت خانه هوشمند Eve Systems

شرکت خانه‌های هوشمند Eve Systems – پیشرو در دستگاه‌های دارای HomeKit و اکنون دارای Matter – توسط غول اتوماسیون و برق‌سازی ABB خریداری شده است.

با این حال، این شرکت مصرف کنندگان را در مقیاس کوچکتر نیز هدف قرار داده است.

در نتیجه، صحبت های شرکت بر روی صرفه جویی در هزینه ها متمرکز است تا حقه.

جروم گاکل، مدیرعامل ایو، گفت: «با تکیه بر میراث، سرعت نوآوری و برندمان، اکنون شور، چابکی و تجربه خود را با کالیبر، شهرت و تخصص بازارهای بین‌المللی ABB ترکیب می‌کنیم تا به رشد ایو به‌عنوان یک شرکت ادامه دهیم. رهبر جهانی. سفر برای هوشمند کردن ساختمان‌ها به تازگی آغاز شده است و من به اندازه هرکس دیگر از دیدن پتانسیل کامل آن هیجان زده هستم.