طبق گزارش، اپل به دنبال راه‌هایی برای راه‌اندازی TV+ و موارد دیگر در چین است


در آخر هفته، تیم کوک تایید کرد که اپل ویژن پرو اواخر امسال در چین عرضه خواهد شد. اطلاعات اکنون گزارش می دهد که اپل یک قرارداد کلیدی با Tencent بسته است تا تعدادی از محبوب ترین برنامه های چین را در Vision Pro در دسترس قرار دهد.

در این گزارش همچنین اشاره شده است که اپل به دنبال راه‌هایی برای راه‌اندازی سرویس‌های محتوای خود مانند Apple TV+ در چین است.

بر اساس این گزارش، Tencent موافقت کرده است که «برخی از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی خود را در Vision Pro در اواخر امسال در دسترس قرار دهد». Tencent تعدادی از بهترین برنامه ها را در چین ارائه می دهد، از رسانه های اجتماعی گرفته تا پخش جریانی و بازی.

جزئیات بیشتر در مورد برنامه های Tencent برای Vision Pro نامشخص است. برای مثال، مشخص نیست که آیا این شرکت برنامه‌های بومی Vision Pro را برنامه‌ریزی می‌کند یا اینکه قصد دارد به کاربران ویژن پرو اجازه دهد برنامه‌های iPad خود را روی دستگاه اجرا کنند.

اطلاعات همچنین گزارش می‌دهد که اپل تلاش‌ها را برای راه‌اندازی خدمات اشتراک خود، مانند Apple TV+ و Apple Arcade، در چین افزایش می‌دهد. با توجه به قوانین سانسور چین، اپل “باید یک شریک محلی برای کمک به مدیریت” خدمات و اطمینان از رعایت این قوانین پیدا کند. در این گزارش آمده است که “یکی از مدیران ارشد اپل در چین سال گذشته به همکارانش گفت که این شرکت به دنبال چنین معامله ای است، اما مشخص نیست که تا کجا به توافق رسیده است”.

اپل همچنین تیم های خود را در چین گسترش داده است تا روی سرویس های اشتراک موجود مانند iCloud و Apple Music کار کنند:

اپل از سال 2017 هیچ اشتراک یا خدمات رسانه ای را در چین راه اندازی نکرده است، زیرا این شرکت با محدودیت های فزاینده دولت بر روی مشاغل موجود خود مانند iCloud مواجه است. اما نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این شرکت تلاش‌های خود را برای دریافت سرویس‌های جدید، مانند Apple Arcade، سرویس اشتراک بازی خود، و Fitness+، اشتراک ویدیوی تمرینی، به چین تجدید می‌کند. به گفته افرادی که با آنها کار کرده‌اند، در سال‌های اخیر، اپل تیم خود را که مسئول خدمات اشتراکی مانند iCloud+ و Apple Music در کشور است، تقویت کرده است و مدیران چینی با تجربه در شرکت‌های داخلی مانند Meitu، Weibo و Tencent را برای جستجوی پتانسیل شرکای چینی استخدام کرده است. آنها .

شایان ذکر است، تیم کوک، مدیر عامل اپل در این ماه در چین به سر می‌برد تا از برخی از افراد عالی رتبه این کشور دیدن کند.

درباره سفر این هفته تیم کوک به چین بیشتر بخوانید:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی