مقایسه دوربین ایفون 14 پرو مکس و ایفون 13 پرو مکس + ویدیو

برای ثبت تصاویر در گوشی آیفون 14 از دو حسگر 12 مگاپیکسلی استفاده شده که البته با توجه به پیشرفت فناوری، در ثبت تصاویر نسبت به نسل قبل بهتر عمل می‌کنند. دوربین سلفی نیز به قابلیت فوکوس خودکار تازه‌ای مجهز شده که کیفیت تصاویر سلفی را بالا برده است. با توجه به اینکه در iPhone 13 Pro و 13 Pro Max دارای نمایشگری با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز هستند، انتظار می‌رود که تمامی مدل‌های آيفون 14 نیز از این قابلیت بهره‌مند باشند. علاوه براین شرکت اپل این گوشی را با یک پنل مدل LTPO یا یک فناوری نکامل یافته بهتر برای نمایشگر عرضه خواهد کرد. بسیاری از افراد انتظار دارند آیفون 14 با قیمت نسل قبلی خود یعنی آيفون 13 مطابقت داشته باشد.

  • درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم.
  • مهم‌تر این که ارزش ارتقای گوشی به آیفون 14 پرو و پرو مکس همچنان حفظ شده و حتی اگر بخواهید نسخه ارزان‌تر آیفون 14 معمولی را بخرید، صرفه‌جویی بیشتری در هزینه‌های خود خواهید داشت.
  • شرکت اپل در رویدا Far out در کنار گجت‌های جدید خود از گوشی‌های آیفون 14، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رونمایی کرد.

یکی از ویژگی‌های اختصاصی آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی آن‌هاست. آیفون 14 اپل هم از نظر طراحی و هم از نظر سخت افزاری نسبت به مدل‌های Pro گزینه معمولی‌تری است و همین امر باعث می‌شود که پیشنهاد خرید آیفون 14 پرو در سال جاری جذاب‌تر از سال‌های گذشته باشد. یک منبع به نام DigiTimes اعلام کرد این احتمال نیز وجود دارند انجام فرآیند تولید تراشه شرکت اپل به یک پردازنده ۳ نانومتری ختم شود.

با برترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ آشنا شوید

اپل در بخش سخت‌افزاری گوشی‌های آیفون 14 به‌معنی واقعی کلمه سنت‌شکنی کرده است؛ اما با دنده‌ی معکوس! درحالی‌که تراشه‌ی به‌کاررفته در آیفون 13 از چهارهسته‌ی پردازش گرافیکی استفاده می‌کرد، تعداد هسته‌های گرافیکی در آیفون 14 و 14 پلاس به وبلاگ 9to5mac.ir پنج عدد افزایش یافته است. پس از معرفی رسمی گوشی‌های آیفون 14 و آیفون 14 پلاس، قصد داریم محبوب‌ترین محصولات شرکت اپل را با نسل قبلی‌شان مقایسه کنیم. قیمت گوشی آیفون 14 پرو مکس اپل همانند آیفون 13 پرو مکس از 1099 دلار آغاز می‌شود.

Air pods pro

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیفون 14 پرو به ۸ گیگابایت حافظه‌ رم مجهز خواهد شد. وب سایت‌هایی در اینترنت وجود دارند که اکثر آن‌ها تصاویری از طراحی احتمالی دستگاه را منتشر می‌کنند. در این مطلب با تعدادی از این تصاویر مواجه خواهید شد و لازم به ذکر است این تصاویر تنها مربوط به نسل قبلی یا طراحی احتمالی پرچمدار آینده اپل هستند. اپل تصمیم گرفته مدل استاندارد آیفون 14 را مانند قبل با یک نمایشگر دارای پنل OLED به میدان بفرستد. این نمایشگر 6.1 اینچی قادر است تصاویر را با رزولوشن تا 2532 در 1170 پیکسل به نمایش بگذارد و از نرخ بروزرسانی تا 60 هرتزی پشتیبانی نماید.

آموزش نصب بتای توسعه دهنده iOS 13

اگر از کیفیت این مطلب راضی بودید یا انتقاد و پیشنهادی داشتید، در بخش نظرات برای ما بنویسید؛ در بررسی گوشی های موبایل همراه تکنولایف باشید. شیشه های قرار گرفته روی صفحه نمایش و لبه پشت دستگاه نیز در مقابل نسل قبلی مقاومت بیشتر از خود نشان داده و به خوبی در مقابل ضربات از خود مقاومت نشان می دهد. در آیفون 14 پرو مکس ناچ از صفحه نمایش حذف شده و هم اکنون شاهد حضور جزیره دینامیکی در اطراف برش مخصوص دوربین های جلویی هستیم که طبق ادعای اپل، شیوه تعاملی جدیدی را برای کاربران فراهم آورده است. تنها چیزی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که آیفون ۱۴ پرو مکس یک مدل بنفش هم رنگ دارد. رنگی که این گوشی‌ را در مقایسه با آیفون ۱۳ پرو مکس و ایفون ۱۲ پرو مکس متمایز می‌کند. در غیر این صورت خیلی راحت می‌توان آیفون ۱۴ پرو مکس را با آيفون ۱۳ پرو مکس اشتباه گرفت.