لیست قیمت و خرید گوشی موبایل شیائومی 18 بهمن 1401 گوشی شاپ | 9to5mac Farsi

اگه می‌خواین انواع بازی‌های مختلف رو امتحان کنین، ترجیحاً یکی از گوشی‌های جدیدتر با پردازنده‌های Snapdragon 855 رو انتخاب کنین تا بهترین کارایی ممکن رو به‌ دست بیارین. جدیدترین گوشی شیائومی مثل Mi 11 و یا Mi 10 امکانات خیلی خوبی برای عکس‌برداری در اختیار کاربر قرار می‌دن. اگه قصد خرید یک گوشی شیائومی دارین و شکل ظاهری اون براتون خیلی اهمیت داره، گوشی Mi 6 Ceramic Edition رو بررسی کنین.

  • توجه داشته باشید که تمام اپلیکیشن های چینی رام چین به راحتی توسط کاربر قابل حذف هستند و امکان نصب برنامه‌های گوگل نیز روی رام چین وجود دارد؛ اما اگر می‌خواهید زبان منوها را تغییر دهید، باید اقدام به فلش رام گلوبال کنید.
  • رده‌ی گوشی شیائومی می مکس چندین سال است که گوشی جدیدی به بازار معرفی نکرده است.
  • شیائومی بیشتر با تولید گوشی های موبایل و گجت مشهور شده است اما جالب است بدانید شیائومی محصولات دیگری هم عرضه می کند که ممکن است از شنیدن نام آن تعجب کنید.
  • امسال این داستان به گوشی‌های میان‌رده نیز رسیده است و حالا حتی گلکسی A13 که یک گوشی اقتصادی است هم درون جعبه آداپتور ندارد و باید آن را به صورت جداگانه خریداری کنید.

۸ سال بود که سامسونگ به‌طور متوالی بزرگترین تولیدکننده گوشی موبایل در جهان بود. در حال حاضر یکی از سبک وزن‌ترین گوشی‌های دنیا مجله خبری محصولات اپل Mi11 lite هست که فقط با 157 گرم در کنار وزن پایین، لقب باریک‌ترین گوشی 5G رو در سال 2021 به خود گرفته. در حالی که گفته می‌شه فناوری شارژ سریع می‌تونه عمر باتری تلفن‌های همراه رو کاهش بده، اما شیائومی نظر متفاوتی داره و معتقده که فناوری شارژ سریع 120 واتی این شرکت تأثیر منفی زیادی روی سلامت عمر باتری نداره. بیشتر گوشی‌های پرچم‌دار با حداقل ظرفیت 64 گیگابایت به بازار عرضه می‌شن.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11SE 5G ظرفیت 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت

رده‌ی گوشی شیائومی می A به جای سیستم عامل MIUI دارای پلتفرم Android One است. این سیستم عامل سبب می‌شود که از یک تجربه‌ی کاربری اندروید معمولی در یک قالب سخت‌افزاری شیائومی استفاده کنید که برای کسانی که از MIUI متنفر هستند، عالی است. یکی از بزرگترین مشکلات کاربران در استفاده از گوشی‌های شیائومی، فریم ورک MIUI نصب شده روی سیستم عامل اندروید این گوشی‌ها است. تجربه‌ی کاربری نرم‌افزاری گوشی‌های شیائومی یا خیلی خوب یا خیلی افتضاح است. عموما گوشی‌های این دو سری نسبت به قیمت خود عملکرد قابل‌قبول و سخت‌افزار مناسبی ارائه می‌کنند.

ویژگی دیگر Redmi Note 10 pro مجهز شدن به حسگر اثرانگشت بر روی لبه کناری آن است. لنزعریض 108 مگاپیکسلی، لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی، لنز ماکرو با کیفیت 5 مگاپیکسل و سنسور عمق 2 مگاپیکسلی مجموعه دوربین Redmi Note 10 pro را تشکیل می‌دهد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در مرکز بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته شده است. ازنظر سخت‌افزاری هم این گوشی از تراشه Snapdragon 732G بهره می‌برد که در آن پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ا‌ی و قدرتمند قرارگرفته است.

Xiaomi Redmi 10 4/64GB Mobile Phone

از طرف دیگر، شما دستگاهی لوکس را در دست خود خواهید دید که بدنه آلومینیومی شیک و ظریف و بسیار تمام شده آن را متفاوت می کند. ممکن است Connection برقرار شده به دلیل طولانی شدن مدت زمان اتصال بسته شده باشد و یا به دلیل صحیح نبودن Request-header های درخواست شما و یا Response-header های سرور اصلی دچار اختلال شده باشد. داشتن برنامه‌های اضافی که از آن‌ها استفاده نمی‌کنیم بسیار آزاردهنده است. نکته دیگر این است که شیائومی حتی برای دستگاه‌های قدیمی خود بروزرسانی‌های MIUI را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، شما یک ضد بدافزار نیز روی این سیستم‌عامل و اسمارتفون خواهید داشت. این کار به این معناست که باتری 4500 میلی‌آمپری این گوشی در 5 دقیقه اول 41 درصد شارژ خواهد شد و به‌ طور کلی فقط به 23 دقیقه زمان نیاز داره تا به 100 برسه.

گوشی موبایل شیائومی Xiaomi 12T Pro 5G با حافظه 256 گیگابایت و رم 12 گیگابایت

به‌ صورت کلی همه گوشی‌های این کمپانی که تحت اسم Mi عرضه می‌شن، با بهترین پردازنده‌های گوشی‌های پرچم‌دار و بهترین دوربین‌ها ساخته می‌شن. گوشی‌های سری Mi شیائومی مهم‌ترین و اصلی‌ترین گوشی‌های این برند هستن و هر سال یکی از مهم‌ترین محصولات کمپانی در این سری معرفی می‌شن که جدیدترین اون‌ها Xiaomi Mi11 هست. اگه به تازگی قصد خرید گوشی داشته باشین، یکی از مهم‌ترین گزینه‌هایی که دائما بهتون پیشنهاد می‌شه، برند شیائومی هست. این برند تونسته در زمان کوتاهی بازارهای مختلف جهانی رو تحت سلطه خودش دربیاره و گوشی شیائومی رو به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها بین مردم دنیا تبدیل کنه. البته این کمپانی در چند کشور دیگر هم کارخانه‌هایی برای تولید گوشی‌های هوشمند تاسیس کرده است. بخش زیادی از سود شرکت شیائومی از فروش وسایل جانبی و محتواها و خدمات دیجیتالی بدست می آید.

شیائومی، علاوه بر فروش گوشی هوشمند، توانست 1 میلیون و 263 هزار محصول دیگر شامل مچ بند هوشمند، تلویزیون هوشمند، گجت‌های هوشمند و… شیائومی علاوه بر رکورد بیشترین فروش محصول، توانست به سود 420 میلیون دلار نیز دست یابد. پرچم داران شیائومی سری MI این برند را تشکیل می دهند که به تازگی این نام به XIAOMI تغییر یافت. گوشی های پرچم دار این برند که قوی ترین پردازنده و باتری را در کنار دوربین فوق العاده و نمایشگر حرفه ای در خود دارند، با قیمتی بیشتر از 15 میلیون تومان به فروش می رسند. از بین این گوشی ها می توان به 3 سری اخیر آن یعنی سری Mi 10، سری Mi 11 و شیائومی 12 اشاره کرد که برترین های شیائومی محسوب می شوند. شیائومی پس از تثبیت نام برند خود در بازارهای جهانی، انواع گوشی های پرچم دار، میان رده، گوشی های مخصوص گیمینگ، گوشی های اقتصادی و معمولی را طراحی و تولید کرده است.

پردازنده، باتری و نمایشگر در کنار ویژگی های نرم افزاری مخصوص بازی از نقاط قوت این گوشی ها محسوب می شود. در حالی که ممکن است دوربین ها در سری POCO کیفیت خیلی بالایی نداشته باشند. از جدیدترین مدل های پوکو باید به POCO X4 Pro و POCO F4 GT اشاره کنیم که از بهترین مدل های پوکو موجود در بازار محسوب می شوند. اگر می خواهید از فضای ذخیره سازی بزرگ و وضوح بصری فوق العاده با جزئیات قطعی لذت ببرید، تلفن های همراه Redmi که برای ارائه صفحه نمایش شگفت انگیز، پردازنده قدرتمند و دوربین درخشان به شما ساخته شده اند، انتخاب ایده آلی هستند.

هدف از تولید محصولات این خانواده، جذب کاربرانی بود که توانایی خرید مدل‌های پرچم‌دار و میان‌رده‌ی این شرکت را نداشتند. شیائومی در سال 2019 ردمی را به‌عنوان برندی مستقل معرفی کرد تا تمرکز خود را روی بازار گوشی‌های رده‌بالا قرار دهد. با اینکه این روزها Redmi هم محصولاتی در حد پرچم‌داران شیائومی تولید می‌کند، اما همچنان به ارائه‌ی گوشی‌های اقتصادی و ارزان‌قیمت توجه بیش‌تری نشان می‌دهد. پس از این پیشروی که در سال 2014 اتفاق افتاد، این شرکت جاه‌طلب، قلمروی خود را به خاک مالزی، فیلیپین و هند هم گسترش داد.

http://1gamer.ir