گوشی های شیائومی ، گوشی های ردمی ،گوشی های پوکو ،گوشی Xiaomi | 9to5mac Farsi

اما باید دقت داشته باشید که از سپتامبر ۲۰۱۸ دیگر امکان بستن بوتلودر پس از فلش رام گلوبال روی گوشی چینی وجود ندارد و در صورت اقدام به چنین کاری گوشی غیرقابل استفاده خواهد شد. رابط کاربری MIUI بر پایه‌ی اندروید است؛ با این وجود، آپدیت اندروید و MIUI وابسته به یکدیگر نیستند. شیائومی معمولا طی دو سال ۲ نسخه ارتقا اندروید را به کاربرانش ارائه می‌کند؛ اما نسخه‌های پایدار آپدیت شیائومی برای MIUI به صورت ماهیانه منتشر می‌شود. برای کاربرانی که مشتاق برخورداری از جدیدترین امکانات هستند، شیائومی آپدیت هفتگی یا رام developer را نیز در نظر گرفته است. این آپدیت‌ها به صورت هفتگی منتشر می‌شوند و برای دریافت آن‌ها لازم است یک بار رام دولوپر یا بتا را روی گوشی خود فلش کنید. رابط کاربری MIUI در نسخه‌های MIUI 12 و MIUI 12.5 کاملا بهینه شده و امکاناتی نظیر هوش مصنوعی برای اجرای سریعتر برنامه‌ها به آن اضافه شده است.

  • این برند محصولات میان رده‌ی دیگری مثل پوکو ایکس ۳ و پوکو اف ۳ نیز وارد بازار کرده است.
  • شاید اصلی‌ترین دلیلی که کاربران به سراغ گوشی‌ های شیائومی می‌روند را بتوان همین ارزش خرید بالا دانست.
  • قیمت گوشی شیائومی در این فروشگاه اینترنتی به صورت به روز نمایش داده می شود و می توانید با خیالی راحت با مقایسه قیمت گوشی ها و مشخصات فنی آنها، بهترین گوشی را متناسب با نیاز و بودجه خودتان سفارش دهید.
  • درحال حاضر این برند و به صورت تخصصی گوشی‌های شیائومی با برند‌های معروفی مثل سامسونگ، گوشی اپل، نوکیا، هواوی و سونی رقابت می‌کنه.

به این مفهوم که اکثر باتری‌های گوشی شیائومی که از فناوری شارژ سریع بهره مند هستن 80% ظرفیت‌شون رو بعد از 800 چرخه شارژ حفظ می‌کنن. برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه. با توجه به قیمت مناسب گوشی شیائومی و درصد سود خیلی کم تمام محصولات این برند، کمپانی نمی‌تونه گوشی‌های خیلی زیاد و متنوع معرفی کنه.

بیشتر مدل های گوشی شیائومی ازنظر حافظه داخلی و رم با تنوع خوبی روبه رو هستند و توانایی خوبی برای مدیریت سرعت اجرای برنامه ها دارند. شرکت شیائومی در تولید گوشی های خود دو فاکتور مهم را در نظر می گیرد تا خرید گوشی شیائومی، اولویت اول مشتریان شود. گفته شد که این برند چینی، گوشی‌هایی ارزان‌قیمت در مقایسه با برندهای دیگر ارائه می‌دهد و علاوه بر ۵ رده‌ی اصلی گوشی‌هایش دارای سه برند جانبی ردمی، پوکو و بلک شارک است. هر رده از گوشی‌های این برند، با یک شماره نام‌گذاری می‌شود و هر شماره گوشی شیائومی دارای زیرشاخه‌هایی است که در محدوده‌های قیمتی متنوعی قرار دارند. به علاوه، طراحی و مشخصات در مدل‌های گوشی‌های شیائومی در کشورهای مختلف دنیا، با هم دیگر متفاوت است و حتی در بعضی مناطق دنیا، بعضی از این گوشی‌ها نام‌های خاص خودشان را دارند. با عرضه‌ی Mi 3 محبوبیت شیائومی در چین به اوج خود رسید و این شرکت توانست ۱۸.۷ میلیون گوشی شیائومی می ۳ را به فروش برساند.

Redmi note 8 pro از سری نوت redmi بوده که نسبت به محصولات هم ردیف خود از دیگر برند‌ها برتری دارد. در ساخت این دستگاه از تراشه Helio G90 استفاده شده که پردازنده هشت هسته‌ای ن بسیاری از برنامه‌های سنگین را پشتیبانی مجله خبری محصولات اپل می‌کند. دوربین این موبایل با فناوری جدید و به صورت چهارگانه و با کیفیت 64 مگاپیکسلی ساخته شده است. دیگر نکته مثبت redmi note 8 pro طراحی متفاوت بدنه آن است که نمایشگر آن بدون هیچ لبه‌ای در جلو گوشی دیده می‌شود.

طول عمر گوشی شیائومی

لطفا در صورت ابهام در مورد مناسب بودن گوشی برای بازی و مشخصات فنی آن از بخش دیدگاه‌ها استفاده کنید. دسترسی به مقایسه کم‌ترین قیمت و مشخصات فنی از طریق لیست‌ محصول و صفحه‌ی آن‌ها امکان‌پذیر است. همچنین بخشی برای مشاهده‌ محبوب‌ترین مقایسه‌های گوشی انجام شده توسط کاربران تدارک دیده شده است. اکنون مقر اصلی این کمپانی بزرگ در پکن قرار داد و از زمان راه اندازی خود تا به امروز، توانسته سهم بسیار زیادی از بازار کشور چین و ایران را به خود اختصاص دهد. شیائومی 11 تی پرو در بخش‌های مختلف یک گوشی بسیار خوب و کامل است و در عین حال با قیمتی بسیار رقابتی به فروش می‌رسد.

گوشی‌های هوشمند شیائومی نیز از این قائده مستثنی نیستند و متوسط طول عمر آن‌ها چیزی در حدود 6 سال است. همانطور که می‌دانید، محصولات هوشمند شیائومی به ویژه تلفن‌های همراه این برند، دارای کیفیت ساخت بالایی هستند بنابراین حتی اگر به صورت سنگین و مداوم از گوشی شیائومی خود استفاده کنید، گوشی شما در حدود 4 سال، عملکردی بدون نقص و مشکل خواهد داشت. البته باید در نظر داشته باشید برخی مسائل می‌توانند به طور مستقیم روی عمر دستگاه تاثیرگذار باشند که از میان آن‌ها می‌توان به استفاده غیر اصولی و نادرست از شارژر، وارد کردن ضربه به گوشی و آسیب دیدن آن، هک شدن سیستم عامل و… گوشی های POCO پردازنده های قدرتمندی دارند و برای اجرای بازی های سنگین مثل کال اف دیوتی طراحی شدند.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 10S دو سیم کارت ظرفیت 8/128 گیگابایت

شیائومی همچنین دارای دستگاه هایی در رنج های مختلف قیمتی است، به این معنی که صرف نظر از اینکه به دنبال هزینه 100 دلاری یا 1000 دلاری هستید، چیزی برای خود پیدا خواهید کرد. هم از نظر کیفیت ساخت و هم از منظر طراحی، می توانید در قبال پول خود یک گوشی عالی را انتظار داشته باشید. این گوشی‌ها در 4 یا 5 مدل مختلف به بازار عرضه می‌شوند و نسخه لایت معمولا جزو میان‌رده‌های بازار به حساب می‌آید. شیائومی اما سیاستی متفاوت را پیش گرفته و هنوز هم گوشی‌های خود را با آداپتور به فروش می‌رساند، آن هم نه آداپتور 15 وات بلکه آداپتورهای 33، 67 یا 120 واتی! پس به علاوه ارزش خرید بالاتر گوشی های شیائومی شما نیازی به پرداخت مبلغ جداگانه برای خرید شارژر نیز نخواهید داشت. اما در اواخر سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱ و اوایل سه ماهه سوم این سال، شیائومی به این سلطه ۸ ساله پایان داد و حالا شیائومی بزرگترین تولید کننده گوشی موبایل در جهانه.

البته باید در نظر داشت استراتژی شیائومی در ارائه محصولات با سود کم، سبب شده تا محصولات این کمپانی در مقایسه با سایر گوشی‌ها، قیمت بسیار مناسب‌تری داشته باشند. به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد تا با کاهش حاشیه سود خود، طرفداران بیشتری را به خرید محصولاتش ترغیب کند تا به این شکل، با جبران سود نیز فروش محصولات خود را افزایش دهد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید رکورد بیشترین فروش گوشی موبایل در 24 ساعت، در سال 2015 به شیائومی اختصاص یافت. شیائومی توانست با ارائه تخفیف‌های بسیار زیاد در طی 1 روز، چیزی در حدود ۲۱۱۲۰۱۰ گوشی هوشمند را از طریق وبسایت خود به فروش برساند. رکورد بیشترین فروش محصول، پیش از این به شرکت Tmall در سال 2014 اختصاص داشت.

درکل، سری Mi Note را می‌توان میان‌رده‌هایی با سخت‌افزار و قیمت مناسب توصیف کرد. شما با خرید گوشی شیائومی از فروشگاه اینترنتی گوشی شاپ می توانید، محصول موردنظر خود را حتی بدون چک، به صورت اقساطی خریداری کنید. شیائومی بیشتر به دنبال این بود که حتی مردم با توان اقتصادی پایین نیز بتوانند، بهترین گزینه ممکن را خریداری کنند. درواقع این شرکت چینی، با عقیده سود کم و فروش بالا پا به عرصه تولید گوشی های هوشمند گذاشت. تنها گوشی های پرچم دار این شرکت قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما گوشی های پایین رده و میان رده از قیمت بسیار خوبی برخوردار هستند و در مقابل قابلیت های فوق العاده ای را در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

بیشتر گوشی های شیائومی حتی در هنگام انجام ساده ترین کارها، بیش ازاندازه گرم می شوند. ردمی نوت 11T پرو به واسطه تراشه Dimensity 8100 جزء گوشی های گیمینگ شیائومی به حساب می آید. مجموعه مقداد آی تی در نظر دارد با استفاده از همفکری هموطنان گرامی در سرتاسر ایران امکانات منحصر به فردی را در سایت راه‌اندازی و اجرا نماید، لذا نظرات، ایده‌ها و ابزارهای مورد نظر خود را به ایمیل ارسال نمایید.

http://1gamer.ir