گوشی شیائومی قیمت انواع مدل های گوشی موبایل شیائومی شیائومی سیتی | 9to5mac Farsi

در سال های اخیر مشتریان راه سخت و دشواری برای خرید اجناس اصلی و با کیفیت و تشخیص آن ها از اجناس تقلبی ،کپی و بی کیفیت در پیش دارند. این امر می‌تواند باعث دور شدن مشتریان و کاربران از خرید مجازی و هد رفتن وقت ، انرژی و منابع می‌شود. مجموعه ما با در نظر گرفتن نیاز مشتریان به خرید کالاهای با کیفیت و اصلی همواره سعی در رفع نیاز های مشتریان نیاز به بهترین و سریع ترین شکل ممکن بوده است. کیفیت بالا و اصلی بودن کالا ها در کنار تنوع بالا محصول ، همراه با قیمت مناسب یکی از ویژگی های شاخص برای رضایت مشتری و اعتماد کاربران به مجموعه فونر بوده که فروشگاه فونر با دانستن این امر پایه کار خود را بر این اصل بنا نهاده است.

این کمپانی چینی در یک فرصت ده ساله به جایگاهی رسید که اکنون ما شاهد تعداد زیادی نمایندگی فروش گوشی شیائومی در سراسر جهان ازجمله ایران هستیم. عمده ترین دلیل پیشرفت این شرکت در یک مدت کوتاه، مقرون به صرفه بودن قیمت گوشی شیائومی است. شیائومی گوشی همراه را در دو سری مختلف تولید می کند که پاسخگوی نیاز کاربران است. سری Mi به عنوان محصولاتی با قیمت پایین و کارایی بالا تولید می شوند و اکثر کاربران سری Mi را ترجیح می دهند. در عین حال ، گوشی موبایل شیائومی Mi 10T با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی بیشتر مورد پسند کاربرانی می باشد که دوست دارند ظرفیت حافظه بالا داشته باشند تا با دوربین پیشرفته خود عکس و فیلم بگیرند. گفتنی است گوشی شیائومی Redmi Note 9 Pro و 10T Pro و Redmi Note 8 Pro و Note 8 Pro طرفداران بسیاری دارند.

  • برند چینی شیائومی هم در سال 2020 با تولید و عرضه گوشی پرچمدارش یعنی Mi 10 Ultra موفق شد تا سقف شارژ رو به 120 وات برسونه.
  • تولیدات شیائومی فقط به موارد گفته شده ختم نمی شود، می خواهیم از محصولاتی صحبت کنیم که شاید برایتان غیر قابل باور و خنده دار باشد.
  • گوشی شیائومی با توجه به کارکردهایی که دارند قیمت های مختلفی دارند ولی قیمت گذاری این شرکت به گونه ای بوده که تمام اقشار جامعه با هر بودجه ای توان خرید آن را داشته باشند.

شیائومی یک شرکت ساخت وسایل الکتریکی است که در سال 2010 توسط بخش خصوصی در کشور چین راه‌اندازی شد. بخش عمده‌ای از فعالیت این شرکت به تولید و ساخت موبایل‌های هوشمند محدود می‌شود. تا سال‌های اولیه فعالیت شیائومی در صنعت ساخت موبایل، این شرکت محصولات خود را تنها به کشور‌های همجوار آسیایی خود صادر می‌کرد و وارد بازار جهانی نشده بود.

قیمت گوشی شیائومی از دسته‌بندی اقتصادی تا پرچمدار را در بر می‌گیرد تا شما بتوانید بهترین گزینه ممکن برای خود را گزینش کنید. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند. ما همواره تلاش می‌کنیم لوازم جانبی پرطرفدار و محبوب هر محصولی که در سایت کالاتیک موجود می‌شود را با برچسب قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار دهیم. در صورتی که نسبت به خرید گوشی یا محصول دیگری علاقه‌مند شده‌اید، اما لوازم جانبی مدنظرتان موجود نیست، می‌توانید با واحد پشتیبانی تماس بگیرید و نسبت به موجود شدن اقلام مدنظرتان اقدام کنید. واحد تامین کالاتیک در صورت امکان، نسبت به موجود کردن محصول یا محصولات مدنظرتان در اسرع وقت اقدام خواهد کرد. بسیاری از کاربران، قیمت گوشی های روز بازار را از سایت کالاتیک بررسی می‌کنند؛ زیرا کالاتیک همواره تلاش می‌کند علاوه بر فروش اجناس، با برخورداری از ضمانت اصالت کالا و داشتن گارانتی معتبر، محصولات را به بهترین قیمت در اختیار کاربران قرار دهد.

با توجه به اینکه گوشی های شیائومی دارای رنگ های عالی هستند، می توانید رنگی را به دلخواه انتخاب کنید. از خاکستری گرفته تا طلایی، سایه های بسیار سردی برای انتخاب پیدا خواهید کرد. علاوه بر این، برخی از ویژگی های واقعا عالی وجود دارد که می تواند وظایف شما را آسان تر کند و تجربه شما را از استفاده از تلفن همراه حتی بهتر کند. بنابراین، اگر مجله خبری محصولات اپل به دنبال یک گوشی هوشمند عالی هستید که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشد و ویژگی ،، های عالی داشته باشد، بلکه قیمت مناسبی نیز داشته باشد، باید به سراغ تلفن ،، های همراه شیائومی بروید. آنها به راحتی در مجموعه دارسو در دسترس هستند و حتی می توانید آنها را به صورت آنلاین در سایت دارسو با بهترین قیمت گوشی های هوشمند شیائومی خریداری کنید.

Xiaomi Poco F4 GT 8/128GB mobile phone

درحال حاضر که این مطلب نگارش می‌شود، بهترین گوشی شیائومی عبارت است گوشی موبایل شیائومی مدل Xiaomi mi 11 که توانسته است نظر مخاطبان را به خود جلب کند و از سایر گوشی های موجود در این سطح سبقت بگیرد. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 11S اولین گوشی موجود در بازار است که از چیپست اسنپ دراگون ۶۷۸ استفاده می کند. اگر بالا بودن سرعت عملکردی گوشی یکی از فاکتورهای مورد نظر شما است می توانید این مدل را عنوان یک گوشی باکیفیت انتخاب کنید. این مدل گوشی در برابر گرد و خاک و باران خفیف مقاوم است و توانایی تحمل رگبار را تا چند دقیقه دارد. دوربین های دوگانه ی اصلی و نیز دوربین سلفی گوشی شیائومی بسیار با کیفیت هستند.

برای این کار می توانید از لیست قیمت گوشی ها در فروشگاه گوشی شاپ استفاده کنید. قبل از این که برای خرید گوشی شیائومی اقدام کنید، ابتدا مشخص کنید که به دنبال چه نوع محصولی هستید و چه پارامترهایی برای شما اهمیت دارد. برای مثال آیا تنها یک گوشی ساده برای برقراری تماس های تلفنی می خواهید و یا این که به دنبال یک گوشی همه چی تمام هستید.

گوشی موبایل شیائومی Poco X4 Pro 5G ظرفیت 128 و رم 6 گیگابایت

این گوشی هوشمند جدید، دارای یک پردازنده‌ی پرچمدار (اسنپدراگون ۸۴۵) و در عین حال، قیمتی بسیار پایین است. این فریم‌ورک، تجربه‌ی کار کردن با اندروید را تا حد زیادی دگرگون کرده است که بسیاری از کاربران را خسته می‌کند. به علاوه، تبلیغاتی که در این پوسته نمایش داده می‌شوند، یکی از دلایلی است که برای کاربران چندان خوشایند نیست ولی باعث می‌شود که این شرکت بتواند گوشی‌هایش را با قیمت‌های بسیار پایینی وارد بازار کند. این تبلیغات در هنگام کار کردن با خود اندروید و نه اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌کنید، ظاهر می‌شوند. در مجموع، هر گوشی پرچمدار شیائومی با جدیدترین پردازنده‌ی کوالکام موجود در بازار و یک سیستم دوربین بسیار پیشرفته وارد بازار می‌شود.

هر یک از مدل‌های موبایل شیائومی با بهترین امکانات و بالاترین کیفیت‌ها طراحی و ساخته شده‌اند. قیمت مناسب و کیفیت کاربری محصولات این برند برای خرید موبایل‌های آن کاملا قانع کننده است. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگی‌هایی که برایتان مهم‌تر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگی‌ها خرید خود را انجام دهید. کیفیت شیائومی در این سال‌ها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایل‌های جدید بیشتر نیز شده است.

http://1gamer.ir