قیمت آیفون 14 و آیفون 14 پلاس اپل مشخص شد آی‌ تی‌ رسان

در واقع آیفون 14 پرو مانند مدل پرو مکس از حفره‌ای کپسولی شکل برخوردار شده که اپل به آن حفره داینامیک جزیره‌ای می‌گوید. آیفون 14 پرو مانند نسخه پیشین همچنان گوشی هوشمندی خوش دست با ضخامت 7.9 میلی‌متری است. درواقع اپل به طراحی محصولات خود اهمیت فراوانی می‌دهد که باعث می‌شود از ارگونومی وبلاگ 9to5mac.ir مناسبی برخوردار باشند. البته بین مدل استاندارد و پلاس جز اندازه، یک تفاوت دیگر هم وجود دارد و آن، ظرفیت باتری است. اپل ادعا می‌کند طول عمر باتری در مدل پلاس، بسیار بالا خواهد بود به گونه‌ای که این گوشی بهترین عملکرد را از این حیث در مقایسه با سایر گوشی‌های اپل خواهد داشت.

تماس با ما

ایفون 14 پرو مکس کی میاد یکی از سوالات پرتکرار کاربران است، این محصول هم زمان با سایر اعضای آیفون 14 در شهریورماه معرفی شده و مهر ماه عرضه خواهد شد. با توجه به روند بازار عموما دو هفته پس از عرضه جهانی، واردات این دستگاه به ایران نیز اوج گرفته و قیمت ها پس از کذشت مدتی به بهترین حالت خود می رسد. با وجود ابعاد مشابه آیفون ۱۴ پلاس، نسخه پرو مکس آیفون 14 از حاشیه صفحه نمایش باریک تری برخوردار بوده و نوع چینش دوربین ها و جنس بدنه همه نشان دهنده این تفاوت هستند تا تفاوت بین این دو محصول بیش از پیش نمایان شود. اگر به دنبال خرید گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل اپل آیفون 14 پرو پلاسمراجعه نمائید. سری آیفون 14 اپل از چند مدل تشکیل می‌شود؟ سری ایفون‌های جدید مانند دو نسل قبل چهار گوشی را شامل می‌شود اما با این تفاوت که ایفون 14 مینی جای خود را به آیفون 14 مکس می‌دهد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 4 پرو سامسونگ Galaxy Tab Active 4 Pro

دوربین جدید Ultra Wide تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی با پیکسل‌های ۱.۴ میکرومتری ارائه می‌دهد. نظر شما در مورد سیاست‌های قیمت‌گذاری این کمپانی محبوب چیست؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید. نظر شما درباره ی آیفون جدید چیست؟ با ما و دیگر خوانندگان دلتوس به اشتراک بگذارید. همچنین ما در دلتوس به محض انتشار اخبار رسمی درباره این گوشی حتما اخبار آن را با شما در وبلاگ و شبکه های اجتماعی خود به اشتراک خواهیم گذاشت.

باز کردن چنین عکس‌هایی در ویرایشگر Camera Raw فتوشاپ به شما امکان می‌دهد تصویر را با جزئیات زیاد تنظیم کنید تا نتایج بصری خیره‌کننده‌ای را کسب کنید. همچنین، می‌توانید تصاویر خام را در برنامه دوربین اصلی آیفون ویرایش کنید یا Adobe Lightroom را برای ویرایش‌های بیشتر دانلود کنید. هر دو آیفون 14 و آیفون 13 از شارژ بی سیم MagSafe با سرعت 15 وات نیز پشتیبانی می کنند. آنچه مسلم به نظر می رسد این است که خانواده آیفون 14 سرعت شارژ بیشتری ندارند و در عوض با همان شارژ 20 واتی که در آیفون 13 داریم که تقریباً 2 ساعت برای شارژ کامل کار می کند ادامه می دهند. اپل در آیفون 13 جهش قابل توجهی در طول عمر باتری داشته است، اما تاکنون هیچ اطلاعاتی در دست نداریم که آیا قصد دارد بار دیگر حجم باتری را در آیفون 14 جدید افزایش دهد یا خیر.

  • این حفره‌ی کپسولی سیستمی پیشرفته به نام Dynamic Island است که با نرم‌افزار آیفون ارتباطات تنگاتنگی دارد.
  • تراشه A16 مجهز شده به پردازنده‌ای 6 هسته‌ای که متشکل می‌شود از دو هسته Avalanche با فرکانس 3.46 گیگاهرتز و 4 هسته Blizzard که میزان فرکانس آن هنوز مشخص نیست.
  • در مقایسه با آلومینیوم یا فلزهای دیگری که در ساخت گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود، تیتانیوم از مقاومت بیشتری حتی در برابر خط و خش برخوردار است.
  • آموزش نصب تیک تاک در ایران [آموزش تصویری…حذف دایرکت اینستاگرام ؛ چگونه پیام اینست…نحوه تبدیل عکس به PDF در گوشی و لپ تاپ […بهترین برنامه شماره مجازی برای واتساپ [آ…بهترین برنامه های حل مسائل ریاضی اندروید…

ایفون ۱۴پرومکس به کلی ناچ را حذف کرده و از حالت هول-پانچ بیضی شکل استفاده کرده که به اصطلاح ناچ جزیره‌ای هم خوانده می‌شود. پیش از معرفی رسمی، قابل پیش‌بینی‌ترین قسمت در این مدل نرم‌افزار آن بود، چرا که هر ساله گوشی‌های اپل با ورژن جدید سیستم عامل انحصاری‌اش عرضه می‌شود. گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس نیز با iOS 16 معرفی شده که چندین قابلیت جدیدتر نسبت به iOS 15 به آن اضافه شده است. قیمت گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باعث شده این مدل در لیست گوشی‌های گران‌قیمت بازار قرار گیرد. با این حال این قیمت در محدوده‌ای اقتصادی‌تر از آنچه انتظار می‌رفت تعیین شده است.