اپل و iOS 17.4 مجدداً تأیید می کنند که امسال سالی است که CarPlay نسل بعدی کنترل برخی از خودروها را در دست می گیرد.

P.S.

پس فعلا همین است. ما رسماً از مرحله تصاویری صیقلی به مرحله اساسی عرضه نسل بعدی CarPlay – و همچنین جلوه‌های بصری صیقلی‌تر حرکت می‌کنیم. ما همچنان این داستان را دنبال می کنیم و آخرین اخبار را در طول سال به شما ارائه می دهیم.

CarPlay تنها چند هفته تا دهمین سالگردش فاصله دارد… بسته به اینکه چه زمانی تولدش را جشن می گیرید. اپل قبلاً قول داده است که نسل جدید CarPlay در سال 2024 کنترل خودروها را آغاز خواهد کرد. اکنون، دارایی‌های بتای iOS 17.4 نشان می‌دهد که CarPlay 2.0 در واقع به ناوگان خودروهای جدید نزدیک‌تر شده است.

اپل به ما می گوید که iOS 17.4 به طور رسمی در ماه مارس راه اندازی می شود. ده سال پیش در ماه مارس، iOS in the Car با طراحی امروزی به CarPlay تغییر نام داد. یک سال دیگر طول کشید تا CarPlay در خودروهای جدید ظاهر شود. شاید باید توقع خود را از خودروهایی که از پورشه و استون مارتین تولید نمی‌کنند، کم کنیم.

"This is not confirmed but I heard CarPlay 2 enabled vehicles to have a custom Apple Silicon chip possibly to handle sensors data and streams to iPhone for better latency and processing. Apple will also take a cut from that Again, not confirmed."

از آنجایی که CarPlay 2 رابط دیجیتال خودرو را در اختیار می گیرد، این برنامه ها برای تمام عملکردهای خودرو موجود در سیستم داخلی هر خودروساز ضروری خواهند بود. اپل همچنین هنوز خودرو می‌سازد و هنوز چهار سال دیگر باقی مانده است.

ShrimpApplePro این شایعه امروز عصر شروع شد:

کدام ماشین اول می رود؟ این مسابقه در حال حاضر بین پورشه و استون مارتین برگزار می شود. امیدواریم نسل بعدی CarPlay با خودروهایی با قیمت کمتر از یک میلیارد دلار در سال جاری وارد سایر برندها شود.

کاشف نسل بعدی هارون (@aaronp613) تصاویری از iOS 17.4 بتای مربوط به این برنامه های نسل بعدی CarPlay را در اوایل امروز به اشتراک گذاشت:

هر کاری میخوای باهاش ​​بکن

بیشتر

تیم گرافیک به وضوح مشغول بوده است.

در مورد آنچه iOS 17.4 بتا 1 در مورد نسل بعدی CarPlay به ما می گوید، 9to5Mac توانست تأیید کند که این مراجع برنامه مدرن CarPlay وجود دارد: تنظیمات خودکار، CarCamera، Charge، Climate، Closures، Media، TirePressure و Trip.

iOS 17.4 حتی بیشتر در مورد CarPlay نسل بعدی برای گفتن دارد.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی

صرف نظر از این، اپل به بیانیه ژوئن 2022 خود مبنی بر اینکه اولین نسل جدید خودروهای مجهز به CarPlay در سال 2024 وارد خیابان ها می شود، ایستاده است. همانطور که توسط Joe Rossignol مشاهده شد. MacRumors، اپل وب سایت خود را با تاخیر به روز کرد تا یک خط خاص از متن را به روز کند. «اعلامیه‌های خودرو اواخر سال 2023» با «نخستین مدل‌هایی که در سال 2024 وارد می‌شوند» در سایت کارپلی اپل جایگزین شده است.