قیمت و مشخصات آیفون 14 پرو مکس فاش شد تکفارس

آیا اپل می تواند یک بار دیگر این کار را با آیفون 14 انجام دهد و آن را بیشتر بهبود بخشد؟ ما هنوز هیچ اطلاعاتی نداریم، اما این یکی از حوزه‌هایی است که ما به دقت به آن نگاه خواهیم کرد. اول از همه، اجازه دهید بگوییم که آیفون 14، درست مانند نسل قبلی خود، دارای دو دوربین در پشت است، یک دوربین اصلی و یک دوربین اولترا واید، اما بدون لنز تله فوتو اختصاصی (دوباره، یک ویژگی برای افراد حرفه‌ای محفوظ است). اپل در مراسم رسمی خود به نام «Far Out»، آیفون 14 و آیفون 14 پلاس را به طور رسمی معرفی کرد و قیمت‌های آن‌ها را نیز ارائه داد. شهر‌ سخت افزاربه عنوان بزرگترین وبسایت سخت افزار و فناور‌ی فارسی‌زبان در تلاش است تا پوشش کاملی از آخرین اخبار و اتفاقات دنیای سخت افزار، موبایل و فنا‌وری را به کاربران خود ارائه دهد. قابلیت Action Mode برای ثبت ویدئو در حال حرکت طراحی شده و از HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند.

طرفداران آیفون روز‌به‌روز در حال بیشتر شدن هستند و با وجود پیشرفت اندرویدی‌ها، این غول آمریکایی همچنان پیشتاز بازار گوشی‌های هوشمند است. بالاخره در سال 2021 شاهد تغییرات ظاهری در آیفون بودیم و انتظار می‌رفت در سال 2022 این تغییر و تحولات در گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس بیشتر هم شود. این قسمت در گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس بزرگ‌ترین نوآوری اپل نیز محسوب می‌شود. وبلاگ 9to5mac.ir در واقع هرچقدر هم که یک پانچ-هول کوچک باشد، باز هم از نقاط منفی در طراحی است چراکه باعث می‌شود نمایشگر یک دست نباشد و همیشه یک نقطه‌ی اضافی در آن به چشم بخورد. اما این بار اپل از این قسمت اضافی بهترین استفاده را برده و آن را به یک ویژگی هیجان انگیز تبدیل کرده است. در این مطلب به‌طور کامل به تمام مشخصات و ویژگی‌های گوشی های سری آیفون 14 پرداختیم.

معایب آیفون 14 پرو مکس

در حالی که حالت سینمایی ۴K را با سرعت ۳۰ یا ۲۴ فریم در ثانیه ارائه می‌دهد. دوربین آیفون 14 به سیستم هیبرید F5 مجهز شده که از موتورهای عصبی برای بهبود تصویر و افزایش سرعت پردازش تصویر استفاده می‌کند. این روند جدید «Photonic Engine» قادر است جذب نور در تاریکی را تا 2.5 برابر افزایش دهد. اپل با استفاده از یک قطعه سخت‌افزاری که توسط کوالکام توسعه یافته، امکان تماس ماهواره ای در مواقع اضطراری را برای آیفون 14 فراهم کرده است. یوتیوبر آمریکایی برای اثبات درست بودن و کار کردن قابلیت تشخیص تصادف آیفون 14 ، دست به کار عجیبی زد که در ادامه با ویدیو آن و آزمایش قابلیت iPhone 14 crash detection همراه خواهیم بود.

  • با این حال، در این ویدیو می‌توان طراحی جلو و عقب دستگاه را برای چند ثانیه مشاهده کرد.
  • بخشی از پیش بینی کارشناسان و استریمرهای حوزه ی دیجیتال درباره آیفون 14 در این زمینه است که حدس می زنند که شرکت اپل این بار قصد دارد ته تمرکزش را از روی بخش Face ID برداشته و در عوض، حسگر اثر انگشت گوشی های خود را قوی تر کند.
  • آیفون سری 14 نیز به سیستم تشخیص تصادف نیز مجهز شده و قادر است در صورت خطر با مراکز اورژانسی تماس حاصل نماید.
  • اپل در این مدل‌ها از یک ویژگی جدید به‌نام Dynamic Island رونمایی کرده است.
  • نظر شما در مورد سری جدید آیفون چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

و همچنین ایفون جدید باید در زمینه باتری و شارژ دهی قوی تر بشه چون که ایفون 13 باتری ضعیف تری به نسبت ایفون 12 داشتش. تقریبا می‌توان گفت تمام محصولات برند اپل در بازار ایران به فروش می‌رسد اما مشخص نیست که چه مدت بعد از معرفی وارد بازار ایران می‌شود. اپل هنوز اعلام نکرده آیفون 14 پرو از چه ظرفیتی برای باتری برخوردار است. با این حال انتظار می‌رود عملکرد باتری iPhone 14 Pro در مقایسه با نسل گذشته با بهبود همراه باشد؛ زیرا تراشه به کار رفته در این گوشی می‌تواند مدیریت بهتری در مصرف انرژی داشته باشد. نکته جالب در مورد حفره داینامیک جزیره‌ای، تغییر ظاهر آن با توجه به اعلانات است. البته کاربردهای بیشتری نیز دارد که برای مثال می‌توان موسیقی در حال پخش را از این قسمت کنترل کرد.

آیفون 14 پرو به صفحه نمایش همیشه روشن مجهز شده که اجازه می‌دهد بدون نیاز به روشن کردن صفحه نمایش به اعلانات دسترسی داشت یا از تماس ورودی مطلع شد. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۲ مگاپیکسلی است که در نور شب، ۳۸٪ عملکرد بهتری از قبل دارد. چینش دوربین‌ها در مقایسه با قبل تغییری نکرده تا بدین ترتیب پنل پشتی گوشی عملا مشابه نسل قبل باشد.

گوشی بلک بری