هوندا در اواخر این ماه به‌روزرسانی بی‌سیم CarPlay را برای خودروهای منتخب ارائه می‌کند


هوندا قصد دارد برای فعال کردن CarPlay بی‌سیم، نسخه‌ای را به Accords مدل قدیمی‌تر ارائه دهد. هوندا می‌گوید این فرآیند اواخر این ماه آغاز می‌شود و نیاز به بازدید از نمایندگی دارد.

همانطور که گزارش شده است وبلاگ خودکارهوندا این برنامه ها را هفته گذشته در رویدادی اعلام کرد. این شرکت می گوید که به روز رسانی نرم افزاری را برای سدان های هوندا آکورد 2018-2022 منتشر خواهد کرد که کارپلی بی سیم را فعال می کند. از اواخر این ماه، مالکان می توانند از یک پورتال آنلاین برای تعیین قرار ملاقات در نمایندگی محلی هوندا برای تکمیل به روز رسانی نرم افزار استفاده کنند.

هزینه این ارتقای بی سیم CarPlay چقدر خواهد بود؟ متاسفانه در حال حاضر جزئیات بیشتری در دسترس نیست. همچنین مشخص نیست که چه زمانی قرارهای خدماتی انجام می شود، به جز اینکه هوندا اعلام کرده است که ثبت نام در اواخر این ماه باز خواهد شد.

با این حال، قابل توجه است که هوندا CarPlay بی سیم را در دسترس رانندگان قدیمی آکورد قرار می دهد. تعدادی راه حل شخص ثالث در بازار وجود دارد که ارتقاء CarPlay بی سیم را ارائه می دهد، مانند راه حل CarlinKit. با این حال، برای بسیاری از افراد، یک راه حل اختصاصی از خود هوندا ممکن است گزینه بهتری باشد.

جزئیات بیشتری در مورد اینکه آیا هوندا به‌روزرسانی‌های CarPlay بی‌سیم را برای مدل‌های دیگر ارائه می‌کند یا خیر وجود ندارد. در حال حاضر، تنها چیزی که می دانیم این است که این روند با توافق در اواخر این ماه آغاز خواهد شد.

درباره CarPlay بیشتر بدانید

شانس را دنبال کنید: فرزند پسر، توییتراینستاگرام و ماستودون.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی