قیمت و مشخصات iPhone 14 Pro Max خرید آیفون 14 پرو مکس اپل برتر دیجیتال

این افراد می گویند که 500 دلار باید به قیمت آیفون 13 پرومکس اضافه کنید تا به قیمت اصلی Pro Max iphone 14 برسید. از جمله قابلیت های بسیار کاربردی دوربین آیفون 14 پرو مکس 256، حالت Action است. از آنجایی که این گوشی آیفون به سنسور لرزش گیر قدرتمند OIS مجهز است در کنار قابلیت Action، امکان ضبط و فیلمبرداری حرفه ای بدون لرزش را ایجاد می کند.

گوشی موبایل اپل مدل iPhone 14 Pro ZA/A Active دو سیم کارت ظرفیت 256/6 گیگابایت

ناچ گوشی به جزیره پویا یا همان Dynamic Island تغییر پیدا کرده است و در این بخش علاوه بر جای دادن دوربین دوگانه، قابلیت های بسیار جالب و کاربردی را نیز به گوشی اضافه کرده است. از جمله قابلیت های این پانچ کپسولی می توان به خواندن پیام ، پاسخ تماس، نمایش اتصال airpods و سایر اعلان ها و هشدارهای دیگر اشاره نمود. پانچ کپسولی iPhone 14 Pro max علاوه بر مزایای ذکر شده باعث بهبود فضای 31 درصدی دوربین سلفی TrueDepth شده تا فضای نمایش آزادتر و بیشتری در اختیار کاربر قرار گیرد. الگوریتم های پیشرفته نمایش، حسگر مجاورت مهندسی شده و موشن های جذاب در نظر گرفته شده از جمله قابلیت های دیگر این جزیره پویا و نوآوری اپل تلقی می شود. ایفون 14 پرو مکس کی میاد یکی از سوالات پرتکرار کاربران است، این محصول هم زمان با سایر اعضای آیفون 14 در شهریورماه معرفی شده و مهر ماه عرضه خواهد شد.

Apple Fitness +  برای تمام کاربران

قیمت پایه آیفون ۱۴ پرو برای نسخه مجهز به 128 گیگابایت حافظه داخلی برابر 999 دلار است. اپل امکانات و ویژگی‌های جدیدی مثل Action mode نیز را برای این گوشی در نظر گرفته که آن را به بهترین گزینه برای فیلم برداری تبدیل می‌کند. این شرکت همچنین قابلیت‌های ویدیویی این سری را برای پشتیبانی از حالت سینمای 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ارتقا داده است که بسیار عالی به نظر می‌رسد.

  • برای شارژ باتری گفته شده که تنها اتصال آن به مدت 30 دقیقه به شارژ می‌تواند میزان باتری را از صفر به پنجاه درصد برساند.
  • با صفحه نمایش LTPO، آیفون 14 پرو مکس می‌تواند نرخ‌ تازه‌اسزی و وضوح بالایی داشته و بدون اینکه تاثیر بدی روی عمر باتری ایجاد شود، چنین قابلیتی برای گوشی فراهم می‌شود.
  • گفته می‌شود که ویژگی اصلی دوربین آیفون 14 پرو مکس استفاده از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است.
  • شایعات حاکی از آن است که مدل آیفون 14 پرو مکس از یک نوع پردازنده جدید A16 استفاده می‌کند که هنوز معرفی نشده است و این‌بار قرار نیست همین پردازنده در مدل‌های استاندارد هم مورد استفاده قرار گیرد.
  • قابلیت اضطراری SOS در مواقعی که شما به وای فای یا اینترنت همراه گوشی خود دسترسی ندارید و به عبارتی خارج از شبکه قرار دارید به شما این امکان را می دهد تا از طریق ماهواره برای سرویس های اضطراری پیامک ارسال کنید.

آیفون 14 پرو از چیپست قدرتمند A16 استفاده کرده که بسیار عالی است که 16 میلیارد ترانزیستور در داخل آن جا سازی شده است. آیفون 14 پرو 512 گیگابایتی در حال حاضر 9to5mac یک رقیب قوی برای گوشی هوشمند ارزان قیمت سال اپل است. شاید بتوان صفحه نمایش را به عنوان مهم‌ترین ارتقا در مشخصات آیفون 14 پرو مکس نسبت به نسل قبل دانست.

ویژگی های اصلی آیفون 14 پرو 512 گیگابایتی

با استفاده از قابلیت dim نمایشگر بدون این که عمر باتری دستگاه را کاهش دهد قابل مشاهده باقی می‌ماند. SOS اضطراری از طریق ماهواره به مدت دو سال به صورت رایگان با آیفون ۱۴ پرو ارائه می‌شود. دوربین جلوی آیفون 14 پرو مکس نیز دست خوش تغییر شده و از سنسور 32 مگاپیکسلی با کیفیت که ساخت ژاپن و کره است، بهره برده و کیفیت تصاویر بهتری را ارائه می کند. این رنگ ها عموما تفاوت زیادی در قیمت آیفون 14 پرو مکس ایجاد نمی کنند، اما به صورت معمول، رنگ مشکی با توجه به مشتریان بیشتر و مخاطبین بالاتری، قیمتی بالاتری از سایر نسخه ها دارد. هنوز رنگ دیگری برای این دستگاه در نظر گرفته نشده اما ممکن است اپل در میانه عمر این دستگاه، از رنگ دیگری نیز رونمایی کند.