قیمت گوشی سامسونگ تنوع بالا + به روزترین مدل‌ها + ارسال فوری دارسو | 9to5mac Farsi

به این دلیل که قیمت به صورت لحظه‌ای در این منابع به روز می‌شود، اما در نظر داشته باشید که قبل از خرید حتما از اعتبار سایت مورد نظر آگاهی کامل داشته باشید. برند معروف و جهانی سامسونگ به معنی سه ستاره، یک ابر شرکت چند ملیتی است که در زمینه‌های مختلفی از جمله تولید وسایل الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت از اوایل قرن بیست و یکم گام بزرگی در جهت تولید محصولات دیجیتال برداشت. در این مطلب نگاهی کوتاه به تاریخچه گوشی‌های سامسونگ، مزیت استفاده از گوشی‌های این برند محبوب بازار و انواع گوشی سامسونگ و همچنین قیمت گوشی سامسونگ داریم. سامسونگ چند سالی است که نسخه ارزان تر پرچمداران سری اس خود را تحت عنوان فن ادیشن یا FE به بازار عرض می کند.

  • گوشی موبایل سامسونگ رجیستر شده باعث می‌شود که شما نگرانی برای قطع شدن آنتن دستگاه سامسونگ ای خود نداشته باشید.
  • برای فروش گوشی موبایل سامسونگ خود به صفحهدرج آگهی رایگان فروش گوشی موبایلمراجعه نمایید.
  • قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است.
  • سامسونگ به تازگی نسل جدید گوشی‌ های تاشو خود را به بازار معرفی کرده است.
  • تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود.

همانطور که اشاره شد، این برند محصولاتی متنوع با قیمت‌های متفاوت دارد؛ بنابراین کاربران با بودجه های متفاوت می‌توانند متناسب با نیاز خود تجربه خرید گوشی سامسونگ را داشته باشند. قیمت گوشی سامسونگ با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد معقول است و می‌توان گفت سامسونگدر قیمت‌گذاری بسیار منصفانه عمل کرده است. برای مشاهده قیمت انواع گوشی سامسونگ و خرید آنها می توانید به فروشگاه اینترنتی موبایل سامسونگ مراجعه کنید. کالاتیک همواره مشتری‌مداری را الگوی خود قرار می‌دهد تا اجناس اصل در اختیار کاربران قرار گیرد و از فروش گوشی یا هر محصول دیگری که به‌صورت های‌کپی باشد، خودداری می‌کند.

سامسونگ در این گوشی‌ها تمرکز زیادی به روی بخش سخت افزاری دارد تا با وجود قیمت کم شما گوشی نسبتا سریع و بدون کندی خریداری کنید. سامسونگ به تازگی نسل جدید گوشی‌ های تاشو خود را به بازار معرفی کرده است. قبل از معرفی این گوشی‌ها سازنده کره‌ای 60 درصد بازار گوشی‌ های تاشو را در اختیار داشت و حالا با معرفی زد فولد 4 و زد فلیپ 4 انتظار می‌رود این عدد تا 80 درصد افزایش پیدا کند. این یعنی اگر شما به گوشی تاشو علاقه داشته باشید احتمالا بهترین انتخاب پیش رویتان گوشی های سری Z سامسونگ است و این می‌تواند یکی از دلایل دیگر برای خرید این برند باشد.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S22 Ultra 5G دو سیم کارت ظرفیت 12/256 گیگابایت(نسخه Snapdragon)

قبل از خرید گوشی هوشمند باید مشخص کنید که از گوشی برای چه کاربردی می خواهید استفاده کنید و انتظار شما از گوشی چیست. علاوه بر این، بودجه ای که می خواهید به خرید گوشی اختصاص دهید را هم مشخص کنید. تنوع بالای محصولات، با امکانات و قیمت های مختلف، یکی از ویژگی های بسیار مهم گوشی های موبایل سامسونگ است که باعث شده این گوشی ها از هر قشری مشتری داشته باشند. سامسونگ قبل‌تر پرچمداران خود را تحت دو سری S و Note وارد بازار می‌کرد ولی این روند متوقف شد و آخرین بازمانده سری نوت یعنی نوت 20 اولترا در سال 2020 به بازار عرضه شد.

گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S

اگر قصد خرید گوشی سامسونگ سری نوت را دارید باید بگویم که متاسفانه این سری دیگر تولید نمی شود و آخرین گوشی از این سری گوشی Galaxy Note 20 Ultra است که حدود دو سال از عرضه آن می گذرد. البته ناگفته نماند با وجود گذشت دو سال ار عرضه این گوشی، همچنان یکی از بهترین گوشی های بازار است و انصافا دوربین و نمایشگر معرکه ای دارد. زیرا این گوشی قلم S Pen را از سری نوت به ارث برده و طراحی شبیه به سری نوت دارد. ابر کمپانی سامسونگ سال هاست که به محصولات با کیفیت خود، بازار موبایل دنیا را در دست گرفته است. سامسونگ گوشی های خود را با برند Galaxy (به معنی کهکشان) روانه بازار می کند. این کمپانی در حال حاضر گوشی های پرچمدار خود را با سری Galaxy S و میان رده های خود را با سری Galaxy A به بازار عرضه می کند.

صفحه نمایش‌ آن‌ها واضح‌تر نمایش می‌دهد و صدای بهتری نسبت به گوشی‌های سری A و J دارند. کاربرانی که تعداد بیشتری اپلیکیشن داشته باشند می‌توانند از ورژن‌های ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنند. همچنین می‌توانند یک مدل ۱۶ گیگابایتی خریداری کنند که از کارت حافظه microSD نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالی که سری Samsung Fold بزرگتر است و به صورت افقی تا می شود تا یک تبلت بسیار بزرگ را به نمایش بگذارد. برای ثبت نهایی سفارش بر روی دکمه‌ی مشاهده سبدخرید کلیک کنید و برای افزودن دیگر محصولات به سبدخرید خود، بر روی دکمه‌ی ادامه کلیک کنید. برای مجله خبری محصولات اپل دوربین سلفی یک لنز 5 مگاپیکسلی تعبیه شده است که حداقل نیازهای شما برای دوربین سلفی را برطرف می‌نماید. برای داشتن کیفیت بهتر در عکاسی محیط‌های روشن‌تر بسیار مناسبتر هستند همچنین قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 1080 را با این گوشی تجربه کنید.

ما با یاری یکدیگر، بوستانی پهناور و سرشار از درختانی پٌربار از محصولات رنگارنگ برای شما فراهم آورده ایم تا شما هرآنچه مایل بودید از شاخه ی درختان با قیمتی مناسب به همراه تخفیف ها و هدایای ویژه چیده و نهایت لذت را ببرید. باغ کالا یک فروشگاه اینترنتی با تیمی حرفه ای می باشد که با پشتکار بالا توانسته با تمامی برند های روز دنیا همکاری کند و مانند سایر فروشگاه های اینترنتی با تلاش و کوشش فراوان خود، به یکی از معتبرترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. باغ کالایی ها گرد هم آمدند تا با رعایت حقوق مشتری و جلب رضایت همیشگی شما کاربران محترم، به اصول کلیدی (مهلت تست 7 روزه (کالاهای فاقد گارانتی)، تضمین اصل ‌بودن کالا و ارائه ی گارانتی همراه تمام محصولات) پرداخته و آرامش خاطر را برایتان، به ارمغان آورند. ما با توضیحاتی واضح و مختصر این امکان را به شما می دهیم تا قبل از خرید، درباره ی محصولات اطلاعات کافی را داشته باشید.

سری نوت سامسونگ هم از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین محصولات این برند محسوب می‌شود. اولین گوشی این سری، سامسونگ گلکسی نوت است که در سپتامبر 2011 رونمایی شد. این گوشی اولین اسمارت فون با قلم هوشمند بود به همین دلیل هم طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرد. قیمت گوشی سامسونگ سری نوت هم بالاست و طبیعیست به این دلیل که این شرکت کره‌ای همواره سعی می‌کند به روزترین تراشه‌ها و امکانات را به همراه S-pen به کاربران خود ارائه دهد. البته در نظر داشته باشید که چندی می‌شود که سامسونگ تولید این سری از گوشی‌های خود را متوقف کرده و هنوز مشخص نیست که قصد تولید این سری از گوشی‌های خود را دارد یا خیر.

http://1gamer.ir

اما رفته‌رفته، تفاوت‌های این دو سری کم‌رنگ شده و به برخی اختلاف‌ها در جزئیات یا ویژگی‌های ظاهری محدود شده است. به‌عنوان مثال، هیچ‌کدام از گوشی های سری ام به سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز نیستند؛ درحالی‌که این نوع طراحی در برخی مدل‌های سری آ مانند Galaxy A72 دیده می‌شود. اما برای برخی افرادعلاوه بر قیمت، نیاز های دیگری از جمله سخت افزار، تراشه، دوربین و … که در لیست قیمت گوشی های میان رده گزینه های مناسبی پیدا می شود.زیرا هدف اصلی تولید این گوشی‌ها استفاده از چند آیتم قدرتمند پرچم‌دارها به‌علاوه چند آیتم متوسط و یا حتی پایین‌رده دیگر است. معمولا این لیست قیمت گوش سامسونگ طیف بسیار وسیعی را در برمیگیرد و که باعث سردرگمی خریداران میشود.

گوشی سامسونگ مدل Galaxy S21 FE 5G 128GB Ram 8GB