قیمت گوشی سامسونگ, خرید جدیدترین مدل گوشی samsung ️ نیکسل | 9to5mac Farsi

تعداد پیکسل‌های بیشتر به معنی اندازه تصویر بزرگ‌تر است، که در یک صفحه نمایش کوچک واضح‌تر دیده می‌شود. علاقه‌مندان به عکاسی خواهان دوربین با سنسور ۱۲ یا ۱۶ مگاپیکسل با دیافراگم f/2.0 یا پایین‌تر برای عکاسی سریع حتی در نورهای کم می‌باشند. یک عکاس معمولی می‌تواند حتی با یک دوربین ۸ یا ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 یا f/2.2 کار کند. سامسونگبرای عرضه گوشی‌های خود در بازارهای آمریکا باید از تراشه اسنپدراگون استفاده کند اما در بازار جهانی با چنین محدودیتی روبرو نیست؛ بنابراین از تراشه اختصاصی خود یعنی اگزینوس استفاده می‌کند که قدرت پردازشی مشابه با پردازنده‌های اسنپدراگون دارند. طبق آخرین اعلام کمپانی سامسونگ تمامی گوشی های سامسونگ از بروزرسانی سه ساله اندروید بهره‌مند خواهند بود که خبر بسیار رضایت‌بخشی برای هواداران این برند محسوب می‌شود.

گوشی سامسونگ سری گلکسی F

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد و طی ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی گسترش داد و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت دیجیتال گردید. این شرکت طی اواسط دهه ۱۹۷۰ به صنایع کشتی‌سازی و ساخت‌وساز نیز وارد شد و از این راه به سرمایه‌های بزرگی دست یافت. پیش از اینکه به امکانات منحصربه‌فرد گوشی‌های سامسونگ اشاره کنیم، اطلاعاتی درمورد تاریخچه این شرکت را در اختیار شما مخاطبان عزیز قرار می‌دهیم. سامسونگ در تولید طیف گسترده‌ای از لوازم الکترونیکی مصرفی و صنعتی، از جمله لوازم خانگی، دستگاه‌های رسانه دیجیتال، گوشی‌های هوشمند، تراشه‌های اختصاصی و سیستم‌های یکپارچه تخصص دارد. در حال حاضر تنوع بسیار زیادی در شرکت های گارانتی کننده گوشی سامسونگ وجود دارد، اما در این میان می توان به گارانتی داریا همراه و ویرا سرویس به عنوان دو گارانتی معتبر گوشی سامسونگ اشاره نمود.

برخی از مدل‌های این گوشی حتی توانسته‌اند به لحاظ قدرت سخت‌افزاری در حدواندازه‌های گوشی‌های بالا رده ظاهر شوند. پس از درگذشت لی بیونگ چول در سال ۱۹۸۷، این شرکت عظیم به چهار بخش مستقل به نام‌های گروه سامسونگ، گروه شینسگائه، گروه سی‌جی و گروه هانسول تقسیم شد. تمامی حقوق متعلق به شرکت کالا پردازش پایا (فروشگاه آنلاین کالاتیک) می باشد. سال‌ها پیش که کمپانی سامسونگ کار خود را با صادرات ماهی، میوه و سبزی به چین آغاز مجله خبری محصولات اپل کرد، کسی فکرش را نمی‌کرد که چنین آینده‌ای در انتظارش باشد. شرکت کره‌ای سامسونگ، یک ابرشرکت چند ملیتی، با فعالیت‌های بین‌المللی است که مرکز آن در شهر سئول قرار دارد. سه دهه‌ی اول فعالیت گروه سامسونگ به توسعه در زمینه‌های صادرات، صنایع غذایی و بیمه اختصاص یافت؛ اما با تاسیس سامسونگ الکترونیک در سال 1969 (با نام اولیه‌ی صنایع الکتریک سامسونگ)، تمرکز اصلی این هلدینگ بر روی دنیای الکترونیک و فناوری قرار گرفت.

گوشی سامسونگ S22 Ultra 5G | حافظه 512 رم 12 گیگابایت ا Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 512/12 GB

شما می توانید گوشی موبایل سامسونگ را با قیمت مناسب از وبسایت دارسو تهیه کنید. خرید گوشی سامسونگ با قیمت مناسب از اولویت های شما در موقع انتخاب یک وب سایت اینترنتی برای خرید است. انواع گوشی سامسونگ متناسب با بودجه جیب شما در فروشگاه اینترنتی دارسو موجود میباشد. انواع گوشی میان رده انواع گوشی پرچمدار و انواع گوشی مقرون به صرفه در فروشگاه دارسو موجود است. اگر تا پیش از این از خرید اینترنتی به علت عدم مشاهده مستقیم کالا و بیم از دست رفتن پول اجتناب می کردید، با چند کلید ساده می توانید محصول مورد نظر را به طور همه جانبه مورد بررسی قرار دهید و با اطمینان خاطر از دریافت محصول از فروشگاه اینترنتی دیجی دو خرید کنید.

  • اولین گوشی سامسونگ که مجهز به یک سیستم عامل خاص یعنی اندروید بود مدل GT-I7500 نام داشت، که در اواسط سال 2009 به بازار عرضه شد که بعد از آن مدل پیشرفته تر i5700 نیز طراحی و ساخته شد.
  • نخستین مدل سری اس در سال 2010 توسط شرکت سامسونگ معرفی شد و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان دنیای گوشی هوشمند را به سمت خود جلب کند.
  • البته هنوز به اندازه سامسونگ به محبوبیت نرسیده است و افراد زیادی خرید گوشی های سامسونگ را ترجیح می دهند.
  • از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2021 می‌توان به گلکسی A32 4G، گلکسی A32 5G، گلکسی A42 5G، گلکسی A52 4G، گلکسی A52s 5G و گلکسی A72 اشاره کرد.

در آن دوران، غول بزرگ موبایل شرکت موتورولا بود که سامسونگ با تولید اولین تلفن همراه بانام SH-100 وارد رقابت با آن شد. در ابتدا این شرکت کره ای تمرکز خود را به جای کیفیت، روی کمیت گذاشته بود و درنتیجه دنیا شاهد خراب شدن تعداد زیادی گوشی سامسونگ شد. در این زمان مدیر سامسونگ دستور داد تا همه گوشی های خراب قدیمی از سطح بازار جمع آوری شوند تا آن ها توسط کارکنان خرد و سوزانده شوند. لازم به ذکر است که قیمت این محصول در سطح جهانی نیز افزایش پیدا کرده است.

یکی از پر فروش‌ترین گوشی‌های گلکسی A در ایران، گوشی A71 است که دارای قابلیت اتصال به شبکه‌ی نسل پنجم اینترنت یا همان 5G است. قیمت گوشی گلکسی A71 در مقایسه با ویژگی‌هایی که ارائه می‌دهد، بسیار رضایت‌بخش است. گوشی سامسونگ A21 با قیمتی تقریبا نصف قیمت A71، قابلیت‌های بسیار خوبی دارد ولی فاقد توانایی اتصال به اینترنت 5G است. از آن‌جایی که صنعت گوشی‌های هوشمند به نقطه‌ی مطلوبی در تولید گوشی‌های تاشونده رسیده است، نیاز است که شرکت‌ها روش‌هایی برای افزایش نیاز کاربران به انواع جدید این محصولات، ارائه کنند.

قیمت سامسونگ در کلاس های مختلف

این سری از گوشی‌های سامسونگ پیشرفت فوق‌العاده‌ای داشته و به نوعی پرچمدار گوشی سامسونگ در دنیا محسوب می‌شوند. گرچه این شرکت موفق شده در بخش پرچمدار امکانات بسیار عالی را در اختیار شما قرار دهد، اما قیمت گوشی سامسونگ گلکسی سری S سال به سال به نسبت امکانات آن افزایش می‌یابد. کمپانی سامسونگ یک شرکت چندملیتی بوده که از بزرگترین شرکت‌ های کره جنوبی محسوب شده و در صنایع مختلف مانند کالای دیجیتال، لوزام خانگی، صوتی و تصویری فعالیت می‌کند. کالاتیک یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های لوازم دیجیتال است که سبدی متنوع از کالاهای پرطرفدار از برندهای معتبر را در کنار قیمت های شگفت‌انگیز به کاربران ارائه می‌دهد.

چیزی که باید بدانید این است که فروشگاه اینترنتی دارسو تمام گوشی خود را تضمین می‌کند که به صورت کاملا کبند و نوع به دست مشتریان برساند. هر دو مدل دارای یک دوربین چهارگانه هستند که دارای سنسورهای نسبتاً بی استفاده برای عکاسی ماکرو و اطلاعات عمق است. سامسونگ اکنون تنظیماتی را با دوربین های زاویه باز، فوق عریض و تله فوتو در سری S ارائه می دهد. سامسونگ Z Fold4 و Z Flip4 در آگوست 2022 به خانواده سری گلکسی Z ملحق شدند و پیشرفت هایی را در زمینه قدرت پردازش، عمر باتری و نمایشگرهای درجه یک جهانی به ارمغان آوردند. زمانی که یک گوشی‌ هوشمند چند سال آپدیت دریافت کند یعنی نرم افزار به روزی خواهد داشت و شما دیرتر به خرید گوشی جدید احساس نیاز می‌کنید و به همین دلیل هم این موضوع اهمیت ویژه‌ای دارد.

همان طور که اشاره کردیم، محصولات سامسونگ به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارند به عنوان یکی از محبوب‌ترین برند‌های بازار ایران شناخته می‌شوند. البته قیمت گوشی‌ های سامسونگ در مقایسه با قیمت انواع گوشی موجود در بازار کمی بیشتر است اما کیفیت این محصولات و قابل اطمینان بودن برند سامسونگ، موجب شده‌است که خریداران به سمت خرید این محصولات سوق پیدا کنند. این برند نام‌ آشنای کره‌ای سال‌های زیادی است که با انواع لوازم دیجیتال مهمان خانه‌های کاربران ایرانی است. ما از آن‌ها برای برقراری ارتباط، گرفتن عکس، ذخیره فایل‌ها در فضای ابری، گشت‌وگذار در اینترنت و حتی به عنوان پاوربانک برای شارژ سایر دستگاه ها استفاده می‌کنیم.

http://1gamer.ir