خرید و قیمت گوشی اپل استوک iPhone 8 حافظه 64 گیگابایت ا Apple iPhone 8 Stock 64GB ترب

این محصول در رنگ های طلایی و یا نقره ای هر دو با گلس جلو سفید و یا خاکستری اسپیس با گلس جلو مشکی در بازار موجود است. نمایشگر گوشی موبایل آیفون 8 یک نمایشگر 4.7 اینچی از نوع IPS می‌باشد که کیفیتی مناسب دارد. کیفیت این نمایشگر HD بوده و تراکم پیکسلی 326 پیکسل در اینچ را داراست.

این گوشی با سخت افزاری که دارد می‌تواند به راحتی بازی‌های سنگین را به اجرا درآورد و بهترین خروجی را نیز به شما تحویل دهد. معرفی گوشی آیفون ایکس ( آیفون 10)شرکت آیفون از مدت‌ها قبل تاکنون به دنبال ساخت مدلی از گوشی‌های هوشمند خود بوده است که تماما صفحه نمایش باشد. این شرکت به دنبال محصولی بود تا بتواند 9to5mac به صورت هوشمند به صدا، حرکت و یا نگاه سریع و آنی شما پاسخ دهد. شما وقتی که به صفحه نمایش آیفون 8 نگاه می‌کنید کاملا متوجه کیفیت بالای اون خواهید شد. با فعال بودن قابلیت True Tone جدید که اپل اون رو روی آیفون 8 هم قرار داده، تمام رنگ ها و نور ها به حالت خیلی جذابی در میان که از دیدنش سیر نمیشیم.

  • همانند گذشته خبری از جک ۳.۵ میلی متری نیست و اگر قصد استفاده از هندزفری باسیم را داشته باشید باید یک هندزفری جدید خریداری کنید.
  • در این راستا این فروشگاه در مقایسه با بسیاری از فروشگاه های دیگر چندین راهبرد را در پیش گرفته که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.
  • در جعبه بسته بندی آیفون 8 یک شارژر 5 وات/1 آمپر قرار داده شده است.
  • پیشنهاد می‌کنیم جهت آگاهی از موجود شدن یک کالا در آینده، از گزینه “اطلاع به من” در صفحه هر محصول استفاده نمایید.
مانند همیشه این شرکت پرقدرت برگشته و گوشی آیفون 8 دارای ویژگی‌های مختلفی می‌باشد. این گوشی نسبت به نسل قبلی خود پیشرفت‌های قابل توجهی داشته که می‌‌توان به بدنه شیشه‌ای و سخت افزار قدرتمندتر اشاره کرد. یکی از ویژگی‌هایی که امروزه کمتر در گوشی‌های هوشمند دیده‌ایم، شارژ بی‌سیم است که آیفون 8 با خود به همراه خواهد آورد. شرکت اپل با تمرکز فراوان بر تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند، امسال نیز عملکرد جذابی از خود نشان داده است و با عرضه آیفون 8 توانسته یک پله از دیگر رقبای خود پیشی بگیرد. اپل در آیفون 8 از یک باتری غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 1821 میلی آمپر ساعت استفاده کرده است که حدود 7 درصد کوچکتر از باتری آیفون 7 است. در جعبه بسته بندی آیفون 8 یک شارژر 5 وات/1 آمپر قرار داده شده است.

گوشی اپل

هر چند در اولین برخورد ممکن است خیلی ها ادعا کنند که آیفون 8 تنها یک گوشی هوشمند است که به میزان بسیار کمی نسبت به مدل آیفون 7 که در سال 2016 وارد بازار شد، ارتقاء یافته اما حقیقت این است که طراحی آیفون از سال 2007 تا امروز حداقل 4 بار به کلی تغییر کرده و از 2014 تا امروز هر سال، با تغییرات جزیی تکرار می شود. تراشه‌ی A11 Bionic توسط شرکت تایوانی TSMC و با لیتوگرافی ۱۰ نانومتری FinFET تولید شده است. تراشه‌ی موبایل جدید اپل، ۴.۳ میلیارد ترانزیستور را در فضایی به مساحت ۸۹.۲۳ میلی‌متر مربع در بر می‌گیرد؛ بنابراین ۳۰ درصد کوچک‌تر از تراشه‌ی A10 Fusion است. تراشه‌ی A11 Bionic بر مبنای متد پکیجینگ PoP با حافظه‌ی رم ۲ گیگابایتی LPDDR4x در آیفون ۸ یکپارچه شده است.

گوشی اسنشیال

باتری دستگاه های آیفون هر ساله پیشرفت میکنن و درواقع گوشی ها به نحوی طراحی میشن که باتری کمتری برای انجام امور مختلف مصرف بشه. معمولا روال آیفون ها این هست که باتری دستگاه یک روز شارژدهی داشته باشن که آیفون 8 هم از این قاعده مستثنی نیست. به لطف پیشرفت تکنولوژی باتری دستگاه هم زود شارژ میشه و میتونید مجدد ازش استفاده کنید. آیفون 8 محصولی بود که با توجه به امکانات زیادی که داشت ولی زیاد هم مورد استقبال قرار نگرفت.

اپل مدل مک بوک پرو MNEP3 13inch