محصولات تجهیزات کنترل بازرسی راکت بازرسی بدنی | مجله حضور و غیاب

محصولات تجهیزات کنترل بازرسی راکت بازرسی بدنی | مجله حضور و غیاب راکت بازرسی می توانند مشابه نمونه اصلی به نظر برسند، با این حال، چندین تفاوت کلیدی وجود دارد. در زیر برخی از تفاوت‌های کلیدی که باید هنگام تهیه فلزیاب اصلی به آن توجه کنید، آورده شده است. ما تضمین می‌کنیم محصولات عرضه شده در تایگر با گارانتی اصل، بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت نسبت به سایر عرضه‌کنندگان در سراسر کشور است. اگر پس از خرید از تایگر، متوجه شدید فروشگاهی همان کالا را با شرایط یکسان و قیمتی پایین‌تر ارائه می‌دهد، می‌توانید درخواست استفاده از «تضمین بهترین قیمت» را ارسال و در صورت تایید، اختلاف قیمت آن را به طور کامل از ما دریافت کنید.

F22 ZKTECO یا مدل AT312 مشکی

به همین دلیل از راکت بازرسی استفاده می‌شود تا از ورود افرادی که لوازم و تجهیزات ضبط صدا و تصویر همراه خود دارند، جلوگیری شود. این ابزار امنیتی به صورت شارژی کار می‌کند و باتری این راکت به گونه ای ساخته شده که می تواند بیشترین مقدار باتری را در خود نگه ‌دارد. همچنین این دستگاه دارای درجه‌بندی مغناطیسی است و هر چه میدان مغناطیسی که ایجاد می‌کند بیشتر و قوی‌تر باشد، سریع‌تر و بهتر می‌تواند فلز و لوازم الکترونیکی را شناسایی کند.

  • در صورتی که به مدت طولانی از راکت بازرسی استفاده نمیکنید حتماً باطری آن را از داخل دستگاه در بیاورید تا باطری آن سولفاته نشده و به مراتب به برد دستگاه آسیب نرساند.
  • به همین دلیل باید در مکان‌هایی که حساسیت بالایی در موردشان وجود دارد و حتی رخدادی کوچک نیز می‌تواند مانند یک بمب خبری بترکند، دقت ویژه‌ای داشت.
  • همانند دیگر محصولات این حوزه، D200 پادیس برای بازرسی بدنی، شناسایی انواع اجسام فلزی پنهان روی بدن و در لایه‌های زیرین لباس‌ کاربرد دارد.
  • اولین نکته استفاده از این راکت این می‌باشد ، که به هیچ عنوان هنگام شارژ از دستگاه استفاده نگردد.
راکت بازرسی دستی در هنگام اسکن فرد باید در فاصله 10-5 سانتی متری از بدن قرار گیرد. ماموریت ما ارائه جامع‌ترین سامانه یکپارچه نرم‌افزاری و سخت‌افزاری در راستای ارتقا امنیت و بهره‌وری، منطبق با نیاز سازمان‌ها در حوزه کنترل تردد و بازرسی می‌باشد تا بدین شکل بتوانیم امنیت را برای شما به ارمغان آوریم. گروه پادیس در سال 1388 با هدف تولید و ارائه سیستم‌های کنترل تردد فعالیت خود را آغاز نموده و طی یک دهه تلاش مستمر، به پشتوانه تیمی خلاق و متخصص، مفتخر به ارائه سامانه جامع امنیتی بر پایه فناوری‌های نوین در قالب برند پادیس گردید. © تمام حقوق این وب سایت برای شرکت تصمیم سبز هوشمند تولید کننده سیستم های هوشمند سازی با برند سی تاچ محفوظ است. تمامی كالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.

پنل هوشمند ۶۵ اینچ (نمایشگر لمسی) سی تاچ مدل STH65-M2L

راکت بازرسی با نامهای مختلفی مانند راکت فلز یاب، دستگاه بازرسی بدنی و راکت بازرسی بدنی کنکور و دستگاه بازرسی بدنی فلزیاب، راکت بازرسی دستی، دستگاه اسلحه یاب، دستگاه تفتیش نیز شناخته می‌شود. برای خرید راکت فلزیاب دستی یا دستگاه بازرسی بدنی با ما تماس بگیرید. جدیدترین سری راکت بازرسی بدنی یا راکت فلزیاب که با داشتن دقت و حساسیت بالا امکان شناسایی اشیاء و قطعات الکترونیکی در رده بالایی برخوردار هست.

روش بکارگیری راکت بازرسی بدنی

بنابراین با استفاده از آن می‌توان از ورود هرگونه ابزار غیرمجاز همراه افراد در حین بازرسی جلوگیری کرد. در این صورت افراد سودجو و خراب‌کار نمی‌توانند با ورود لوازم غیر مجاز به مناطق حساس مانند فرودگاه، مراکز امنیتی و نظامی و سایر اماکن مهم، تهدیدی به وجود آورده و امنیت آنجا را به مخاطره اندازند. در فرودگاه‌ها، مراکز امنیتی و نظامی به منظور شناسایی قطعات الکترونیکی از موبایل تا فلش مموری و انواع فلزات آهنی و غیرآهنی از راکت بازرسی استفاده می‌کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیر کنند. به همین دلیل در ورودی این مدارس نگهبان با استفاده از راکت بازرسی به راحتی موبایل دانش‌آموزان را کشف می‌کند.