مقامات ارشد امنیت سایبری ایالات متحده از مایکروسافت و توییتر می خواهند تا از تعهد اپل در قبال امنیت کاربران حمایت کنند

شانس را دنبال کنید: توییتراینستاگرام و ماستودون

ایسترلی گفت این «نرخ پذیرش بالا نتیجه این است که اپل احراز هویت چند عاملی را پیش‌فرض قرار داده است». او ادامه داد: «این نشان می‌دهد که «اپل مالکیت نتایج امنیتی کاربرانش را در اختیار می‌گیرد».

ایسترلی با توجه به اظهارات آماده شده خود گفت: “این سازمان ها با ارائه شفافیت گسترده در مورد تصویب وزارت امور خارجه، به روشن کردن نیاز به امنیت به طور پیش فرض کمک می کنند.” “دیگران باید از رهبری خود پیروی کنند – در واقع، هر سازمانی باید شفافیت در مورد شیوه ها و کنترل های اتخاذ شده توسط فروشندگان فناوری را داشته باشد و سپس قبل از خرید یا استفاده، اتخاذ این شیوه ها را به عنوان معیارهای مقبولیت پایه الزامی کند.”

در همین حال، ایسترلی اشاره کرد که تنها «یک چهارم مشتریان سازمانی مایکروسافت» از احراز هویت چند عاملی استفاده می‌کنند، در حالی که تنها 3 درصد از کاربران توییتر این ویژگی را فعال کرده‌اند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل بار دیگر به خاطر کاری که برای محافظت از داده‌های مشتریان انجام می‌دهد تحسین می‌شود. جن ایسترلی، مدیر آژانس امنیت سایبری و امنیت زیرساخت در ایالات متحده، امروز در سخنرانی در دانشگاه کارنگی ملون، تاکید اپل بر حفظ حریم خصوصی و امنیت کاربران را ستود و در عین حال از شرکت هایی مانند مایکروسافت و توییتر خواست تا کارهای بیشتری انجام دهند.

در مورد آینده و راه‌های تشویق کسب‌وکارها به گسترش استفاده از احراز هویت دو مرحله‌ای، ایسترلی گفت که ایالات متحده به قانونی نیاز دارد که «سازندگان فناوری را از رد هرگونه مسئولیتی بر اساس قرارداد جلوگیری کند».

این قانون همچنین باید «استانداردهای بالاتر حفاظت از نرم‌افزار را در نهادهای زیرساختی حیاتی خاص» ایجاد کند و «توسعه یک چارچوب بندر امن را برای محافظت از شرکت‌های مسئولیتی که به‌طور ایمن محصولات و خدمات نرم‌افزاری خود را توسعه و نگهداری می‌کنند، هدایت کند.

همانطور که توسط CNBCایسترلی اپل را «نمونه مثبت پاسخگویی و شفافیت» برای اقدامات امنیتی نامید. به طور خاص، او اشاره کرد که 95 درصد از کاربران iCloud احراز هویت دو مرحله‌ای را فعال کرده‌اند – آماری که اولین بار توسط 9to5Mac اوت گذشته