نحوه حذف خودکار کدهای تایید از آیفون

و با iOS 17 امسال، اپل گذرواژه‌های مشترک iCloud Keychain را ارائه می‌کند که مدیریت اعتبارنامه‌ها را آسان‌تر از همیشه می‌کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی iOS 17 در حال حاضر در مرحله بتا است. اگر می خواهید ویژگی هایی مانند این و موارد دیگر را امتحان کنید، درباره نحوه نصب نرم افزار بیشتر بیاموزید.

  1. اولین باری که یک کد تأیید از طریق پیام متنی در آیفون خود که دارای iOS 17 است دریافت می کنید، باید پیامی را مشاهده کنید که از شما می پرسد آیا می خواهید «به صورت خودکار کدهای تأیید را پس از استفاده حذف کنید؟»
  2. همچنین می توانید با رفتن به آن، فورا یا هر زمان که بخواهید این ویژگی را تنظیم کنید تنظیمات > رمزهای عبور > گزینه های رمز عبور > را فشار دهید در کنار پاک کردن خودکار جابجا شوید
  3. همین، شما آماده اید! 😁
  4. اگر پس از پس‌خرید کردن کد تأیید و حذف خودکار آن، باید کد تأیید را ببینید، روی «ویرایش» در گوشه سمت چپ بالای برنامه «پیام‌ها» ضربه بزنید > مشاهده موارد حذف‌شده اخیر
نحوه حذف خودکار کدهای تایید آیفون iOS 17 1

یکی از به‌روزرسانی‌های به ظاهر کوچک با iOS 17 که بسیار مفید است، توانایی آیفون شما برای پاک کردن پیام‌های متنی 2FA است. در اینجا نحوه حذف خودکار کدهای تأیید آیفون با iOS 17 آورده شده است.

به عنوان یادآوری، آیفون و آی‌پد کد تأیید خودکار 2FA را با iOS 15 تکمیل کردند (همچنین از زمان macOS Monterey در مک نیز کار می‌کند).

این بدان معنی است که برای بازیابی کد تأیید خود نیازی به باز کردن برنامه دیگری ندارید، آنها به طور خودکار مانند همه رمزهای عبور ذخیره شده با iCloud Keychain اعمال می شوند.

البته، تا حد امکان، ایمن‌ترین راه‌اندازی تمام حساب‌هایی است که می‌توانید با کدهای تأیید غیر پیامکی، اما برای سرویس‌هایی که 2FA را از طریق برنامه اختصاصی تولیدکننده رمز عبور ارائه نمی‌دهند، این یک ویژگی مفید خواهد بود.

نحوه حذف خودکار کدهای تأیید از آیفون با iOS 17

اما iOS 17 قادر به حذف خودکار کدهای تأیید از آیفون پس از استفاده از آنها، یک ویژگی مفید است که احتمالاً اگر نه هر روز، به طور منظم از آن بهره مند شوید.

مطمئناً بسیاری از ویژگی‌های جدید درخشان‌تر در iOS 17 مانند ویژگی نمایشگر هوشمند StandBy، برچسب‌ها در پیام‌ها، پوسترهای تماس و موارد دیگر وجود دارد.