فروشگاه جدید اپل Battersea Power Station در لندن را کشف کنید [Gallery]


اپل یک تجربه خرده فروشی کاملاً جدید را با بازسازی اساسی اولین مکان خود – Tysons Corner در ویرجینیا در ماه گذشته آغاز کرد. اکنون اپل دومین پریز جدید خود را راه اندازی کرده است تا زیبایی جدید خود را در ایستگاه برق تاریخی Battersea لندن به نمایش بگذارد.

مانند Apple Tysons Corner، Apple Battersea بر اساس اصول کلیدی مانند پایداری و مقرون به صرفه بودن ساخته شده است. بسیاری از زیبایی‌شناسی جدید ناشی از استفاده جسورانه از چوب است، طراحی سقف جدید، بار Genius بازگشته است، یک طاقچه خیابان جدید و موارد دیگر وجود دارد.

Deirdre O’Brien، معاون ارشد خرده فروشی اپل، نظرات خود را در مورد راه اندازی مکان جدید لندن به اشتراک گذاشت:

دیردره گفت: «فروشگاه‌های ما مکانی است که جامعه می‌تواند دور هم جمع شود تا همه محصولات و خدمات شگفت‌انگیز اپل را تجربه کند، و ما مفتخریم که با افتتاح Apple Battersea به مشتریان بیشتری خدمت کنیم.» اوبراین، مدیر اپل معاون ارشد خرده فروشی تیم شگفت‌انگیز ما که مستقیماً زیر دفتر مرکزی جدید ما در بریتانیا واقع شده است، از ارائه پشتیبانی استثنایی و کمک به مشتریان برای شکوفایی خلاقیت خود خرسند است.

در کنار افتتاحیه بزرگ، Apple Music از امروز تا آخر هفته میزبان اجراهای زنده خارج از فروشگاه است. همچنین کارگاه های ویژه امروز در اپل، از جمله تور عکس و تور هنری در ایستگاه برق Battersea وجود دارد.

در اینجا یک نمای کلی از فروشگاه زیبای جدید است:

نشان داده شده در بالا، مارک هورتون شوت خوبی داشت جلوی فروشگاه جدید در لحظه ای آرام قبل از رسیدن جمعیت.

و در اینجا نگاهی به ورود جدید فروشگاه و سایر چشم اندازها داریم:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش اپل استور 9to5mac فارسی