اپل تامین مالی اپل کارت را برای آیفون هایی که بدون اتصال اپراتور خریداری شده اند متوقف می کند

پیش از این، اپل به خریداران اجازه می داد تا با گزینه “Connect to a carrier later” آیفون خریداری کنند. این گزینه به این معنی است که کاربران می توانند از آیفون بدون اتصال سلولی یا از طریق هر اپراتور مورد نظر خود استفاده کنند. به عنوان مثال، می توانید یک آیفون خریداری شده با این گزینه را به اپراتورهایی مانند Mint Mobile یا Google Fi متصل کنید.

اگر هنگام خرید آیفون خود «اتصال به شرکت مخابراتی بعدا» را انتخاب کنید، می‌توانید هنگام دریافت دستگاه خود، سرویس خود را فعال کنید. اگر از شما خواسته شد سیم کارت خود را انتقال دهید، دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا سرویس را از iPhone قدیمی خود منتقل کنید.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.





Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

من حدس می‌زنم که اپل این تغییر را تا حدی به دلیل مخالفت اپراتورها انجام می‌دهد، که ممکن است به دلیل گزینه‌های اقساط ماهانه اپل کارت متوجه کاهش مشتریانی در خرید آیفون‌های متصل شده باشند. با این حال اپل به طور رسمی دلیلی برای این تغییر ارائه نکرده است.

اپل این اعلامیه را از طریق a پاورقی کوچک در صفحه وب خرید آیفون. در همین پیام، اپل همچنین نشان می دهد که مدت اقساط ماهانه اپل کارت اپل واچ از 24 ماه به 12 ماه کاهش می یابد.

اپل در حال ایجاد تغییر عمده در گزینه خرید اقساطی ماهانه Apple Card خود برای خریداران آیفون است. از ماه آگوست، اپل اعلام کرد که دیگر به مشتریان اجازه نمی‌دهد مدل‌های آیفون بدون سیم‌کارت را با استفاده از تامین مالی اپل کارت خریداری کنند. در عوض، اتصال شرکت مخابراتی با AT&T، T-Mobile یا Verizon مورد نیاز است.

این داستان توسط Mosyle پشتیبانی می شود، تنها پلتفرم یکپارچه اپل. Mosyle تنها راه حلی است که به طور کامل پنج برنامه مختلف را در یک پلتفرم اپل ادغام می کند و به کسب و کارها و مدارس این امکان را می دهد تا به راحتی و به طور خودکار همه دستگاه های اپل خود را استقرار، مدیریت و محافظت کنند. بیش از 38000 سازمان از راه حل های Mosyle برای خودکارسازی استقرار، مدیریت و امنیت میلیون ها دستگاه اپل در هر روز استفاده می کنند. امروز یک حساب کاربری رایگان درخواست کنید و دریابید که چگونه می‌توانید ناوگان اپل خود را با قیمتی که باور کردنش سخت است، در حالت خلبان خودکار قرار دهید.

اپل توضیح می دهد:

گزینه های فعلی هنگام تأمین مالی با Apple Card. از 15 آگوست، گزینه “اتصال به هر اپراتور” ناپدید می شود.

گرفتن 9to5Mac

گزینه “اتصال به شرکت مخابراتی بعدا” دیگر برای خریدهایی که با اقساط ماهانه Apple Card تامین می شوند در دسترس نخواهد بود. این مورد قبلاً در مورد آیفون‌های خریداری شده در فروشگاه‌های اپل وجود داشت، اما اکنون برای خریدهای آنلاین نیز اعمال می‌شود. توجه داشته باشید که آیفون‌ها همچنان آنلاک خواهند بود، اما ورود به شرکت مخابراتی در زمان راه‌اندازی مورد نیاز است.

شانس را دنبال کنید: توییتر، اینستاگرامو ماستودون

با این حال، از 15 آگوست، اپل از هر آیفونی که از طریق اقساط ماهانه Apple Card خریداری می‌شود، ملزم می‌کند که در زمان راه‌اندازی به AT&T، T-Mobile یا Verizon متصل شود. این به طور موثری از استفاده آیفون های خریداری شده با اقساط ماهانه Apple Card با سایر اپراتورها جلوگیری می کند.

در حال حاضر، ورود شرکت مخابراتی با AT&T، T-Mobile، یا Verizon برای همه خریدهای آیفون که با ACMI فقط در مکان‌های فروشگاه Apple انجام می‌شوند، لازم است. از 15 آگوست 2023، ورود شرکت مخابراتی با AT&T، T-Mobile، یا Verizon برای همه خریدهای آیفون با ACMI ضروری است.

همچنین می توانید با وام بانک سیتیزنز، خرید آیفون از اپل را تامین کنید. با این حال، این امر مستلزم آن است که کاربران برای وام درخواست دهند، یک بررسی اعتباری انجام دهند و به طور بالقوه بر امتیاز اعتباری آنها تأثیر بگذارند، حتی اگر قبلاً یک حساب Apple Card داشته باشند.

از 15 آگوست 2023، شرایط پرداخت ACMI برای خریدهای جدید اپل واچ از 24 ماه به 12 ماه کاهش می یابد.

اگر هنگام خرید آنلاین آیفون جدید، مراحل مجوز فعال‌سازی با AT&T، T-Mobile یا Verizon را تکمیل کرده باشید، آن را آماده استفاده می‌کنید. آن را روشن کنید و دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا آن را تنظیم و با اپراتور فعال کنید. برای فعال‌سازی با eSIM، برای راه‌اندازی به Wi-Fi نیاز دارید.

مدل‌های iPhone 14 و iPhone 14 Pro متصل به شرکت مخابراتی، به صورت eSIM آماده می‌شوند و می‌توانند بدون سیم‌کارت فیزیکی به سرویس تلفن همراه صوتی و داده شما متصل شوند.

این تغییر در گزینه های تامین مالی آیفون جالب است. این دو راه را برای مشتریان به وجود می‌آورد تا با تامین مالی، آیفون بدون سیم‌کارت از اپل بخرند. اولین آپگرید آیفون است. با این حال، این گزینه با تامین مالی سود 0% ارائه شده توسط Apple Card متفاوت است. در ازای اینکه بتوانید هر سال به یک آیفون جدید ارتقا دهید، هر ماه کمی بیشتر پرداخت می کنید، چیزی که همه نمی خواهند.