نظر Spotify در مورد اشاره های اپل در مورد سازگاری احتمالی مخرب


ما دیروز متوجه شدیم که Spotify خوشحال است که اپل به دلیل تخلفات ضد انحصار مربوط به خدمات پخش موسیقی 2 میلیارد دلار جریمه شده است.

با این حال، لحن پاسخ این شرکت به شدت حاکی از آن است که معتقد است سازنده آیفون همان چیزی را که برخی به عنوان “تعهد بدخواهانه” اپل توصیف کرده اند را در یک پرونده ضد تراست دیگر تکرار خواهد کرد.

اختلاف در چند کلمه

قوانین اپ استور اپل به Spotify اجازه نمی دهد که مستقیماً به گزینه ای برای ثبت نام برای اشتراک پولی سرویس متصل شود، بدون اینکه 30 درصد کاهش به سازنده آیفون بپردازد. سیاست اپ استور در این مورد به عنوان یک ماده ضد فرمان شناخته می شود، زیرا توسعه دهندگان را از هدایت کاربران به پیوندهای پرداخت خود منع می کند.

Spotify احساس کرد که این به معنای کسب مزیت غیرمنصفانه Apple Music نسبت به Spotify و سایر سرویس‌های موسیقی رقیب است و به اتحادیه اروپا شکایت کرد. اتحادیه اروپا حکم داد که اپل واقعاً به دلیل رفتار ضد رقابتی مجرم است و آن را 2 میلیارد دلار جریمه کرد.

اپل هیچ اشتباهی را اعتراف نکرده است و می گوید از آنجایی که Spotify بزرگترین برنامه پخش موسیقی در بازار است، این ثابت می کند که توسط سیاست های اپ استور آسیبی به آن وارد نشده است. در نتیجه، او به این تصمیم اعتراض می کند.

Spotify به انطباق احتمالی مخرب اشاره می کند

علاوه بر جریمه، تصمیم اتحادیه اروپا اپل را ملزم می کند تا سیاست ضد فرمان را حذف کند. اپل انجام داد تعداد کمی پیشرفت در این جهت است، اما این احتمال وجود دارد که اتحادیه اروپا منتظر تغییرات بیشتر برای انطباق کامل با آن باشد.

آخرین باری که اپل ملزم به رعایت قوانین ضد انحصار شد، با اجازه دادن به فروشگاه‌های اپلیکیشن شخص ثالث، این شرکت به شدت پاسخ داد. می گوید که البته، می توانید برنامه های آیفون را خارج از اپ استور بفروشید، اما همچنان انتظار تخفیف 27 درصدی را داریم. این پاسخ «تطابق بدخواهانه» نامیده می‌شود، زیرا با جلوگیری از رقابت مؤثر فروشگاه‌های برنامه شخص ثالث، هدف این حکم را شکست می‌دهد.

Spotify به شدت اشاره می کند که اپل احتمالاً رویکرد مشابهی را در اینجا اتخاذ خواهد کرد:

در حالی که ما قدردانی می کنیم که EC به این موضوع مهم می پردازد، ما همچنین می دانیم که جزئیات مهم هستند. اپل به طور منظم از قوانین و احکام دادگاه در بازارهای دیگر سرپیچی کرده است. بنابراین ما مشتاقانه منتظر گام‌های بعدی هستیم که امیدواریم به‌طور واضح و قطعی اقدامات ناعادلانه دیرینه اپل را برطرف کند.

در اروپا مانند ایالات متحده، این پرونده احتمالاً برای مدتی حل نخواهد شد، تا زمانی که درخواست تجدید نظر اپل توسط سیستم دادگاه رسیدگی شود.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی