والپیپرهای Game Boy برای آیفون: دانلودشان کنید

اگر مایلید انواع رنگ ها و گزینه های دیگر را بررسی کنید:

به طور خاص، Game Boy Advance SP به خوبی به صفحه‌های قفل آیفون مدرن با Dynamic Island کمک می‌کند و شما می‌توانید تعدادی رنگ را انتخاب کنید.

تصاویر پس زمینه بازی پسر برای آیفون

Game Boy Advance SP – مجموعه کاغذ دیواری توسط Isa Pinheiro

این تصاویر پس زمینه فوق العاده واقعی، دقیق و با کیفیت هستند که به عنوان یک صفحه قفل برای آیفون فوق العاده به نظر می رسند.

بهترین تصاویر پس زمینه Game Boy برای آیفون
تصویر از Isa Pinheiro

نظر شما در مورد این والپیپرهای Game Boy چیست؟ مورد علاقه شما چیست؟ نظر خود را در نظرات به اشتراک بگذارید!

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

من اخیراً چند والپیپر آیپاد فوق العاده واقعی و سرگرم کننده برای آیفون جمع آوری کردم و در طول تحقیق و آزمایشم با تصاویر پس زمینه بسیار جذاب Game Boy روبرو شدم.

این مجموعه قوی ترین مجموعه ای است که من با آن برخورد کرده ام. طراح Isa شامل 13 رنگ مختلف و همچنین 3 نسخه محدود با نسخه های NES، Famicom و Tribal است.

فضای کافی برای هر ترکیبی از ویجت‌های صفحه قفل کوچک یا بزرگ وجود دارد، اگرچه ابزارک‌های کوچک‌تر کمی تمیزتر به نظر می‌رسند زیرا در لبه صفحه نمایش Game Boy قرار ندارند.

آیا برای تغییر صفحه قفل آیفون خود آماده اید؟ این والپیپرهای سرگرم کننده Game Boy را برای آیفون به عنوان راهی جالب برای زنده کردن خاطرات بازی های دستی خود یا نزدیک شدن به Game Boy که همیشه می خواستید اما هرگز نداشتید، بررسی کنید.

اگر با یک نسخه خاکستری ساده اما واقعی از تصویر زمینه Game Boy Advance SP خوب هستید، می توانید آن را به صورت رایگان در Herowall پیدا کنید.

تصاویر پس زمینه Game Boy برای آیفون را بررسی کنید

شما می توانید این مجموعه از والپیپرهای Game Boy Advance SP را برای آیفون در Gumroad به صورت رایگان یا با اهدای جایزه “نام مناسب” برای حمایت از طراح Isa Pinheiro دریافت کنید.

تصویر زمینه خاکستری Game Boy Advance SP برای آیفون

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی