وزارت دادگستری در مورد مسدود کردن Beeper توسط اپل تحقیق می کند. FTC هم همینطور

سرانجام، این شرکت دیروز اعلام کرد که اپل آن را شکست داده است و اعتراف کرد که این مبارزه پایدار نبوده است.

وزارت دادگستری در حال بررسی است

با توجه به زمان، مشخص نیست که آیا این پاسخی بود به نگرانی هایی که سناتورها قبل از ارسال نامه سرگشاده مطرح کرده بودند یا اینکه Beeper قبلا شکایتی را ارائه کرده بود.

FTC همچنین می تواند درگیر شود

در مواجهه با نگرانی‌هایی در مورد رفتار ضد رقابتی، شرکت‌ها ممکن است به دلایل حفظ حریم خصوصی و امنیتی برای توجیه امتناع خود از تعامل محصولات و خدمات خود با محصولات و خدمات شرکت‌های دیگر اشاره کنند. کمیسیون به‌عنوان آژانسی که هم قوانین رقابت و هم قوانین حمایت از مصرف‌کننده را اجرا می‌کند، موقعیت منحصربه‌فردی برای ارزیابی حریم خصوصی داده‌ها و ادعاهای امنیتی که مستلزم رقابت است، دارد.

اما با وجود اینکه هیچ چیزی به طور رسمی اعلام نشده است، مجله نیویورک تایمز امروز گفت که وزارت دادگستری واقعاً در حال بررسی این موضوع است.

تلاش‌های بعدی بیپر نتیجه‌ای گرفت طرح برای کاربران اندرویدی کمتر راحت است، زیرا آنها نیاز به دسترسی به مک یا – حتی پوچ تر – یک آیفون جیلبریک شده داشتند.

وزارت دادگستری (DOJ) حداقل در حال انجام تحقیقات اولیه ضد انحصار در مورد مسدود کردن اپل از Beeper، برنامه غیر رسمی است که به کاربران اندروید اجازه دسترسی به iMessage را می‌داد. به نظر می رسد کمیسیون تجارت فدرال (FTC) نیز در حال «ارزیابی» اقدامات اپل است.

این سند همچنین پیشنهاد می کند که کمیسیون تجارت فدرال (FTC) در این امر دخالت کند. او خاطرنشان می کند که مقاله ای که دیروز در وبلاگ FTC منتشر شد، بسیار مرتبط به این موضوع به نظر می رسید.

اپل از لحاظ تاریخی از در دسترس قرار دادن iMessage در دستگاه های اندرویدی خودداری کرده است و آن را به عنوان یک نقطه فروش کلیدی برای آیفون می داند. اشخاص ثالث بارها و بارها تلاش کرده‌اند راه‌حل‌هایی برای این مشکل بیابند، که اغلب با پیامدهای مخرب حریم خصوصی همراه است. این شامل یک رویکرد تقریبی به نسخه قبلی Beeper در سال 2021 بود.

با این وجود، من هنوز نمی بینم که اپل صرفاً با انجام اقداماتی برای ایمن سازی سرورهای خود در برابر دسترسی غیرمجاز، به دلیل نقض قوانین ضد انحصار گناهکار شناخته شود، و چرخش RCS تقریباً به طور قطع برای برآورده کردن الزامات قابلیت همکاری پیام رسانی، حتی در اروپا کافی است. .

این آژانس در سال 2021 گفت که ادعاهای امنیتی شرکت ها “در صورتی که بهانه ای صرف برای رفتار ضدرقابتی تشخیص داده شود باید رد شود.”

از 9to5Mac بگیرید

سریع به جلو به این ماه و Beeper Mini معرفی شد. نکته قابل توجه این است که کاربران نیازی به Apple ID ندارند: آنها به سادگی می توانند شماره تلفن خود را با این سرویس مرتبط کنند.

گزارش امروز به دنبال درخواست تحقیقات وزارت دادگستری توسط یک گروه دو حزبی از سناتورها و اعلام Bleeper مبنی بر اینکه اکنون امید خود را برای ادامه اجرای برنامه از دست داده است، منتشر شده است.

اپل صدای بوق را مسدود می کند

عکس: مت پوپویچ/Unsplash

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اپل به سرعت حفره مورد استفاده برنامه را بست و عملاً اعلام کرد که هر اقدام اضافی لازم را انجام خواهد داد.

این آخرین تحولات مطمئناً در اینجا تأثیرگذار است، به ویژه FTC که تصمیم خود را در مورد اقدامات امنیتی تکرار می کند.

Beeper با به‌روزرسانی‌ای که جواب داد، مقابله کرد، اگرچه اکنون کاربران را ملزم به ایجاد یک Apple ID می‌کند. اپل به سرعت آن یکی را نیز کشت. بازی‌های موش و گربه ادامه یافت و سازنده آیفون با موفقیت بیش از 60 درصد از کاربران Beeper Mini را مسدود کرد.

وزارت دادگستری به این پرونده علاقه مند شد. دو نفر از آشنایان به این جلسه گفتند که بیپر مینی در 12 دسامبر با وکلای ضدتراست این وزارتخانه ملاقات کرد. اریک میگیکوفسکی، یکی از بنیانگذاران شرکت مادر این اپلیکیشن، بیپر، از اظهار نظر در مورد این جلسه خودداری کرد، اما این بخش در میانه تحقیقات چهار ساله درباره رفتار ضدرقابتی اپل است.

در اوایل این هفته، گروهی از قانونگذاران دو حزبی از وزارت دادگستری خواستند بررسی کند که آیا اپل قوانین ضد تراست را نقض می کند یا خیر. ما در آن زمان متذکر شدیم که این یک چالش واقعی بود، با توجه به اینکه سازنده آیفون به سادگی اقداماتی را برای ایمن سازی سرورهای خود پس از شناسایی آسیب پذیری ها انجام می داد.