چگونه امنیت کوانتومی را از iMessage دریافت کنیم


اپل ارتقاء امنیتی بزرگی را برای iMessage راه اندازی کرده است: محافظت در برابر رایانه های کوانتومی. به خواندن ادامه دهید تا بیاموزید چگونه امنیت کوانتومی iMessage را در iPhone، iPad، Mac و Apple Watch خود دریافت کنید، چرا ارزشمند است و موارد دیگر.

در ماه فوریه، اپل آنچه را که «مهم‌ترین» ارتقای رمزنگاری iMessage به نام PQ3 نامید، فاش کرد. امنیت کوانتومی جدید iMessage اکنون برای همه کاربران آیفون که iOS 17.4 را نصب می کنند در دسترس است.

برای جزئیات بیشتر در مورد امنیت کوانتومی، به توضیح کامل ما مراجعه کنید:

چگونه امنیت کوانتومی iMessage را فعال کنیم

  1. iOS 17.4 را نصب کنید در آیفون شما
    • iPadOS 17.4، macOS 14.4 و watchOS 10.4 را برای ارتقا در iPad، Mac و Apple Watch نصب کنید.
  2. شما iMessage به طور خودکار به روز می شود با PQ3 (محافظت کوانتومی) در طول زمان

ارتقای iMessage چقدر طول می کشد؟

  • اپل می‌گوید «سرعت» خودکار مکالمات iMessage به پروتکل رمزگذاری پس کوانتومی افزایش می‌یابد و به دستگاه‌های دو طرف iMessages نیاز دارد که iOS 17.4 را اجرا کنند.
  • اپل پیش بینی می کند که ارتقای امنیت کوانتومی iMessage PQ3 “به طور کامل جایگزین پروتکل موجود در همه مکالمات پشتیبانی شده در سال جاری خواهد شد.”

چرا PQ3 اکنون مهم است؟

چگونه امنیت کوانتومی iMessage 1 را بدست آوریم
از طریق اپل

مهم است که از حملات محاسباتی کوانتومی آینده جلوتر باشیم. یکی از تهدیدات کنونی رویکردی به نام “هم اکنون برداشت، بعدا رمزگشایی” است. بازیگران بد اکنون داده‌ها را می‌دزدند و وقتی رایانه‌های قدرتمندتری در آینده برای شکستن رمزگذاری موجود در دسترس باشند، به داده‌ها دسترسی خواهند داشت. iMessage Quantum Security (PQ3) به محافظت در برابر این آسیب‌پذیری و موارد دیگر کمک می‌کند.

آموزش های بیشتر 9to5Mac را بخوانید:

تصویر بالا توسط 9to5Mac

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش چطوری 9to5mac فارسی