گوشی سونی قیمت، مشخصات و مقایسه موبایل های sony زومیت | 9to5mac Farsi

یکی دیگر از تخصصی‌ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سونی، خدمات مرتبط با تعویض باتری موبایل سونی است. در این مرکز به دلیل وجود آرشیو جامعی از انواع باتری‌های گوشی تلفن همراه امکان تعویض باتری تمام گوشی‌ها در کمتر از 10 دقیقه وجود دارد. تعویض باتری گوشی‌های سونی در این مرکز، پس از طی مراحل عیب‌یابی، تست باتری، کسب اجازه از صاحب دستگاه و اطمینان از خرابی باتری انجام می‌پذیرد. در ارتباط با باتری‌های بکاررفته در گوشی‌های امروزی ذکر چند نکته ضروری به نظر می‌رسد. یکی از پرمتقاضی‌ترین سرویس‌های مرتبط با گوشی‌های تلفن همراه، از جمله گوشی‌های سونی، سرویس تعویض و تعمیر صفحه نمایش است.

  • به بازارچه مرزی خوش امدید😉 کلیه کالا ها آکبند می باشد(مگر قید شده باشد استوک) و قدیمی بودن انها به علت خرید مستقیم از گمرک و سازمان های دولتی زیر نظر گمرک می باشد.
  • عکسبرداری پرتره بسیار خوبه و سنسور اصلی به خوبی سوژه رو جدا میکنه و جزئیات خوبی توش دیده میشه.
  • ارسال سریع و تضمین سلامت کالا طبق قوانین سازمان صنعت معدن و تجارت، مهر تاییدی بر اصالت و اعتبار این سایت به حساب می‌آید.
  • این در حالی است که این گوشی نه تاشو است، نه از قابلیت‌های فوق بشری برخوردار است.

عکسبرداری تو نور کم، عکس های شارپ و با جزئیاتی میگیره و رنگ ها دقیقه، سایه ها کمی تاریک تر میشن ولی در کل عکس های واقعی و خوبی میگیره. این قابلیت به دلیل پشتیبانی نکردن مرورگر شما از موقعیت مکانی، غیر فعال است. بلندگو های استریو Full-Stage جدید ، و همچنین برخی جادوهای صوتی در زیر بدنه دستگاه از جمله فناوری های Dolby Atmos ، Hi-Res Audio ، DSEE Ultimate و 360 Reality Audio در بخش صدا وجود دارند.

به‌روزترین فروشگاه های موبایل

گوشی Xperia 10 III Lite دارای یک صفحه‌ی ۶ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۵۲۰ می‌باشد. این گوشی به خاطر استفاده از دوربین باکیفیت، نمایشگر مناسب و پردازنده‌ی قوی خود مورد ستایش قرار گرفت از طرفی نداشتن فلش دوربین و استفاده از نسخه‌ی قدیمی اندروید از جمله ایراداتی بود که به این مدل وارد شد. سونی نمونه‌ی بارزی از تلاش و پشتکار 2 دوست به عنوان بنیان‌گذاران این برند است. به دنبال آن با روی آوردن مردم به استفاده از رادیو هجوم برای خرید رادیو سونی آنقدر زیاد شد که این شرکت مجبور به افزایش سرمایه شد و در طول زمان با تولید محصولات متنوع‌تر خودش را به یک برند شناخته شده در سرتاسر جهان تبدیل کرد.

Sony Xperia XZ4

به همین منظور می‌توانید در زمان خرید گوشی موبایل اطمینان خاطر حاصل کنید که بهترین قیمت گوشی در اختیارتان قرار می‌گیرد. نمایندگی سونی با تقسیم ساختار درونی خویش به واحدهای تخصصی و تجهیز هر پارت به تخصصی‌ترین تجهیزات در تلاش است مجله خبری محصولات اپل تا نیازهای تمامی کاربران سونی را برآورده سازد. نمایندگی رسمی سونی، ارائه دهندۀ تمامی خدمات مرتبط با فروش و تعمیر محصولات سونی به دست زبده‌ترین کارشناسان و مهندسان کشور و با بهره‌مندی از بهترین امکانات و ابزارآلات تخصصی است.

کاربران کرجی موبایل سونی نیز می‌توانند مانند کاربران تهرانی از خدمات ویژه‌ای که نمایندگی موبایل سونی برای مشتریان خود درنظر گرفته است، استفاده کنند. شعبه نمایندگی رسمی موبایل سونی در کرج در منطقه شاهین ویلا قرار گرفته است. این مرکز خدمات فروش، عیب‌یابی، تعمیرات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری انواع مدل‌های موبایل سونی را به کاربران کرجی در هر کجای این شهر که باشند از عظیمیه گرفته تا گوهردشت، مهرشهر، گلشهر، هشتگرد، نظرآباد و … ارائه می‌دهد.

دوربین سلفی به سنسور بزرگتر 12 مگاپیکسلی با اندازه 1/2.9 اینچی همانند مدل بزرگتر Xperia 1 IV با لنز 24 میلی‌متری و گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 با فوکوس ثابت ارتقا یافته است. تمام مطالب سايت مرجع موبایل ایران (mobile.ir) تحت قانون حقوق مولفين است. در این طرح با خرید هر محصول یک یا چند هدیه نیز برای شما در نظر گرفته شده است که در بخش هر محصول می توانید هدیه ی آن را نیز مشاهده کنید. با ثبت‌نام در خبرنامه اولین نفری خواهید بود که از آخرین محصولات، اخبار، فروش‌های ویژه و کدهای تخفیف ما مطلع می‌گردید. شما می‌توانید با مراجعه به سایر بخش های وب سایت، اخبار، مقالات، محصولات و سوالات متداول را پیگیری و دنبال نمایید.

http://1gamer.ir