کمپ کارآفرینی اپل – این شرکت سه داستان موفقیت را به اشتراک می گذارد


کمپ کارآفرینی اپل برای اولین بار در سال 2018 راه اندازی شد و سپس بر شرکت های متمرکز بر برنامه های تحت مالکیت یا رهبری زنان متمرکز شد. آخرین نسخه برای توسعه دهندگان با پس زمینه های بومی هدف قرار گرفته است.

اپل امروز سه مورد از داستان های موفقیت این اردو را برجسته کرد که نشان دهنده برنامه های کاربردی در بخش های آموزش، تناسب اندام و سلامت روان است.

اپل گفت که این سه توسعه‌دهنده مشاوره فردی از کارشناسان این شرکت دریافت کردند.

هر سه زن در آزمایشگاه فناوری همهجانبه شرکت کردند که از توسعه دهندگان گروه های کم نمایندگی دعوت می کند تا برنامه های خود را با راهنمایی یک به یک کارشناسان، مهندسان و مدیران اپل به سطح بالاتری برسانند. کارآفرین کمپ فلسفه اپل را برجسته می کند که برنامه های کاربردی برای همه باید توسط همه ایجاد شود.

ادنا مارتینسون، یکی از فارغ‌التحصیلان کمپ کارآفرینی 2023 مستقر در تولسا، اوکلاهما، آموزش Boddle را در طول همه‌گیری COVID-19 راه‌اندازی کرد، زیرا دانش‌آموزان و معلمان خود را با انتقال ناگهانی به یادگیری در خانه سازگار کردند. برنامه آموزشی برای بچه‌ها از گیم‌پلی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کند تا محتوا را متناسب با سطوح یادگیری آن‌ها تنظیم کند و به آن‌ها کمک می‌کند شکاف‌های یادگیری را پر کنند و در کلاس اعتماد به نفس ایجاد کنند.

پس از فارغ التحصیلی از MIT، جنی زو فارغ التحصیل کمپ کارآفرینی 2022 استودیوی خود را تأسیس کرد و دو مورد از علایق مادام العمر خود – دویدن و بازی – را در Run Legends ادغام کرد. این بازی چندنفره همهجانبه طراحی شده است تا راه رفتن و دویدن را سرگرم‌کننده‌تر کند و بازیکنان در تمام سطوح آمادگی جسمانی را تشویق کند تا با دوستان خود برای مبارزه و غلبه بر اضطراب‌های زندگی واقعی تیم شوند.

جو آگاروال، فارغ‌التحصیل کمپ کارآفرینی 2019، بنیان‌گذار و مدیر عامل Wysa است، یک چت ربات باهوش عاطفی – که توسط درمانگرانی که با طراحان هوش مصنوعی کار می‌کنند نوشته شده است – تا به کاربران کمک کند در هر زمان به‌طور ناشناس درباره احساسات و افکار دشوار صحبت کنند. این اپلیکیشن که در بوستون و بنگلور مستقر است، به میلیون ها نفر در 95 کشور کمک کرده است تا یاد بگیرند که چگونه احساس شادی بیشتری داشته باشند.

همه داستان خود را به اشتراک گذاشتند و دو نفر از آنها تجربیات اردوگاه خود را بازگو کردند.

ج.ا.: کمپ کارآفرین شگفت انگیز بود، من با کارآفرینان همفکر زیادی آشنا شدم و با آنها دوست شدم. من با برخی از اعضای گروه که در زمینه های مشابه کار می کنند در تماس هستم. پردیس به زیبایی طراحی شده است و یادگیری اصول طراحی اپل در این محیط مانند یک رویا بود. ما جلسات طراحی با اعضای تیم اپل داشتیم که به ما در درک نحوه موقعیت یابی Wysa کمک کردند و امروز یکی از برنامه های برتر در صنعت خود هستیم.

J.X.: وقتی در کمپ کارآفرین شرکت کردیم، در Run Legends خیلی زود بود. ما حتی نمی‌دانستیم که بازی چگونه خواهد بود، این فرصت را داشتیم که با تیم طراحی که می‌دانستند چه چیزی در App Store کار می‌کند و تجزیه و تحلیل عمیقی روی برنامه ما انجام می‌دهند صحبت کنیم. یکی از نمونه‌ها تجربه ما در سوار شدن بود: نماینده ما به ما گفت: “اگر بازیکنی آماده دویدن یا بیرون رفتن نباشد چه اتفاقی می‌افتد؟” اگر تجربه جایگزینی را که بتوان در داخل خانه بازی کرد ارائه نمی کرد، افراد زیادی را از دست می داد. بنابراین، به دلیل این بازخورد، کل فرآیند ورود خود را تغییر دادیم و پس از راه‌اندازی متوجه شدیم که تقریباً نیمی از بازیکنان از تجربه جایگزین استفاده می‌کنند.

در اتاق خبر اپل بیشتر بدانید.

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی