یکی از بنیانگذاران و رئیس بخش مهندسی میانبرها اپل را ترک می کند

Shortcuts به یکی از محبوب ترین برنامه های اپل تبدیل شده است که به کاربران امکان می دهد اتوماسیون های قدرتمندی را در iPhone، iPad و Mac ایجاد کنند. میانبرها در بالای Workflow ساخته شده اند، یک برنامه اتوماسیون شخص ثالث که اپل در سال 2017 خریداری کرد.

من اپل را این ماه پس از 6 سال ترک کردم (9 با گردش کار!)

اپل به دلیل نحوه مدیریت فرآیند جذب کار، شناخت کمی از کاربر را به دست آورد. در ابتدا، اپل Workflow را به یک برنامه رایگان تبدیل کرد و از طریق اپ استور در دسترس باقی ماند. همچنین علیرغم نگرانی های اولیه مبنی بر مخالف، همچنان به دریافت به روز رسانی ها و ویژگی های جدید ادامه داد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی

اکنون آری واینستین، یکی از بنیانگذاران Workflow، اعلام کرده است که اپل را ترک می کند.

بنابراین ترک کردن خیلی سخت است، اما نمی توانم صبر کنم تا کمی وقت بگذارم و چیز جدیدی بسازم!

من از کودکی عاشق اپل و محصولاتش بودم و کار کردن در آنجا با افراد با استعداد بسیار افتخار و سرگرم کننده بود.

واینستین دیروز در یک تاپیک ماستودون از رفتن خود خبر داد:

با انتشار iOS 12 در سال بعد، اپل برنامه کاملا جدید Shortcuts مبتنی بر گردش کار را راه اندازی کرد. حرکت به داخل اپل باعث شد تا این نوع اتوماسیون ها قدرتمندتر و پیشرفته تر شوند و محدودیت هایی که Worfklow باید به عنوان یک برنامه شخص ثالث ایجاد می کرد، از بین برد.

واینستین در سال 2013 Workflow را تأسیس کرد و علیرغم محدودیت‌هایی که اپل برای برنامه‌های شخص ثالث اعمال می‌کند، آن را به یک ابزار اتوماسیون قدرتمند برای آیفون تبدیل کرد. هنگامی که اپل Workflow را در سال 2017 خریداری کرد، واینستین به عنوان یک مدیر مهندسی نرم افزار که بر روی میانبرها و سایر ویژگی های هوشمند و “فعال” برای پلتفرم های اپل کار می کرد، به اپل پیوست.

وقتی برنامه Workflow را در یک هکاتون ایجاد کردیم، هرگز تصور نمی‌کردم که از قبل روی همه آیفون‌ها و سیستم‌های قدرت مانند میان‌برها و اهداف برنامه نصب شود. من از این سفر و تیم ما بسیار سپاسگزارم.

در یک نگاه، خروج واینستین از اپل ممکن است برای آینده Shortcuts بد به نظر برسد. اما در حالی که مطمئناً این یک ضرر برای شرکت است، درک من این است که Shortcuts از پشتیبانی خوبی در اپل برخوردار است و این شرکت بیش از حد متعهد به آینده این برنامه است. خارج از اپل، جامعه بزرگی از طرفداران میانبر وجود دارد که کتابخانه های عالی از میانبرها را برای هر کسی ایجاد کرده اند که می تواند آن را امتحان کند.