یک رویداد اپل در راه است: از دیدن چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟


انتظار ما برای آیپدهای جدید تقریباً به پایان رسیده است. اپل امروز یک رویداد ویژه را برای 7 می با شعار “Let Go” اعلام کرد. تقریباً مطمئناً این رویداد بر روی سخت‌افزار و لوازم جانبی جدید iPad متمرکز خواهد بود، و ما می‌خواهیم بدانیم: از دیدن چه چیزی بیشتر هیجان‌زده هستید؟

در رویداد “Let Loose” اپل چه انتظاری داریم

خط تولید آیپد ایر برای اولین بار گسترش می یابد و یک فرم فاکتور 12.9 اینچی جدید را شامل می شود و به اندازه 10.9 اینچی موجود می پیوندد. بر اساس شایعه غافلگیرکننده لحظه آخری، مدل 12.9 اینچی از نمایشگر مینی LED نیز استفاده خواهد کرد.

در همین حال، ما همچنین منتظر یک سری جدید آیپد پرو هستیم که در آن مدل‌های 11 و 12.9 اینچی به نمایشگرهای OLED منتقل می‌شوند. مدل های جدید آیپد پرو نیز به طور قابل توجهی باریک تر از مدل های قبلی خود خواهند بود.

یک مداد اپل جدید نیز در دست ساخت است. طبق چند شایعه مختلف، Apple Pencil جدید می‌تواند دارای قابلیت Find My integration و همچنین نکات قابل تعویض مغناطیسی باشد که ابزارهای مختلف نوشتن و طراحی را شبیه‌سازی می‌کنند.

9to5Mac همچنین شواهد متعددی پیدا کرد که نشان می‌دهد مداد اپل جدید از نوعی ژست «فشرده کردن» پشتیبانی می‌کند.

در نهایت، اپل همچنین در حال کار بر روی صفحه کلید جادویی به روز شده برای iPad Pro جدید است. طبق گزارش‌های متعدد، صفحه‌کلید جادویی جدید «آیپد پرو را بیشتر شبیه یک لپ‌تاپ و دارای قاب آلومینیومی محکم‌تر می‌کند».

از 9to5Mac بگیرید

به شخصه، من واقعا مشتاقانه منتظر دیدن آیپد پرو 11 اینچی جدید هستم. آی‌پد پرو 11 اینچی واقعاً از سال 2018 تغییر بزرگی ندیده است. در حالی که مدل 12.9 اینچی در سال 2021 به mini-LED تغییر مکان داد، مدل 11 اینچی هرگز چنین رفتاری را نداشت.

یک آیپد پرو 11 اینچی با OLED به نظر دستگاه بسیار جذابی است، به خصوص برای مصرف چند رسانه ای.

با این حال، تنها چیزی که من در مورد آن هیجان زده نیستم، افزایش قیمت ادعا شده با این نسل از iPad Pro است. اینکه آیا واقعاً iPad Pro 11 اینچی جدید را بخرم کاملاً به قیمت بستگی دارد.

برای دیدن چه چیزی بیشتر هیجان زده هستید؟ در نظرسنجی زیر به ما اطلاع دهید و در نظرات در مورد آن صحبت کنید.

رویداد “Let Go” به صورت آنلاین خواهد بود و در ساعت 7 صبح به وقت محلی / 10 صبح به وقت شرقی در 7 می برگزار خواهد شد.

بیشتر بدانید:

FTC: ما از لینک های وابسته به صورت خودکار و درآمدزا استفاده می کنیم. بیشتر.



Source link

بخش appl 9to5mac فارسی