خلاصه: در اینجا نگاهی دقیق تر به طرح های سبز رنگ جدید آیفون 13 و آیفون 13 پرو داریم


از آنجایی که پیش‌سفارش‌های آیفون 13 سبز و آیفون 13 پرو آلپاین گرین به‌تازگی آغاز شده است، برخی از یوتیوب‌بران و روزنامه‌نگاران نگاهی دقیق‌تر به این رنگ‌های جدید آیفون میان‌دوره دارند. برای مشاهده دقیق این طراحی جدید در دنیای واقعی به زیر مراجعه کنید.

برای MKBHDمدل معمولی دارای “سبز جامد” است. لبهاز سوی دیگر، آیفون های سبز رنگ مختلف را با گوشی گلکسی S22 رتبه بندی کرد. آلیسون جانسون می نویسد:

“بنابراین اکنون من با سه رنگ سبز مختلف در سه گوشی مختلف روبرو هستم. رنگ سبز معمولی در آیفون استاندارد کمی اشباع‌تر است، سبز کلی بیشتر از آنچه انتظار داشتم. همچنین لوگوی اپل را بیش از آنچه دوست دارم نشان می‌دهد. سبز آلپاین کمی ملایم تر و آرام تر است و با نشستن در کنار هم هر دو باعث می شوند S22 سبز بسیار کمتر از آنچه فکر می کردم سبز به نظر برسد و بیشتر به رنگ سبز آبی-سبز عمیق تر به نظر برسد.

جیب پرزBritta O’Boyle آیفون 13 پرو جدید Alpine Green را با آیفون 11 پرو قدیمی Midnight Green مقایسه می کند:

مدل‌های iPhone 13 Pro با پشتی شیشه‌ای مات و قاب‌های فولادی ضد زنگ جلا داده شده‌اند و رنگ سبز آلپاین فوق‌العاده است و طراحی را برجسته می‌کند. عمق رنگ خوبی دارد و اگرچه ممکن است کاملاً مطابقت نداشته باشد. سبز نیمه شب آیفون 11 پرو برای ما از نظر مورد علاقه، قطعاً در بالا وجود دارد.

منبع: Engadget

Engadget همچنین اولین نگاهی به این گوشی‌های کاملاً جدید داشت و آن‌ها را با سایر گوشی‌های هوشمند سبز عرضه شده در سال گذشته مقایسه کرد. برای آنها، آیفون 12 سبز رنگ پاستلی همچنان بهترین ظاهر را دارد.

“من عکس‌های دو آیفون 13 جدید را در کنار سایر گوشی‌های سبز رنگ مانند Pixel 5 و Pixel 5a قرار داده‌ام. رنگ رسمی دومی “بیشتر سیاه” نام دارد، اما بیشتر شبیه “خاموش سبز” است. مورد علاقه من باقی مانده است. آیفون 12 سبز رنگ پاستلی که به عنوان بهترین گجت سبز در قلب من سلطنت خواهد کرد.

سارا دیتسچی و آی جاستین یوتیوبرها نیز نظرات خود را در مورد این آیفون های سبز جدید به اشتراک گذاشتند. شما می توانید سارا را ببینید ویدیو اینجا و ویدیوی شش دقیقه ای آی جاستین در زیر.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:





Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی