اکنون می توانید آیفون 13 سبز رنگ جدید اپل و آیفون 13 پرو سبز آلپاین را پیش خرید کنید

[ad_1]

با بازگشت فروشگاه اینترنتی اپل، کاربران اکنون می توانند آیفون 13 سبز و آلپاین گرین آیفون 13 پرو را پیش خرید کنند. اینها جدیدترین رنگ های اضافه شده به گوشی های پرچمدار اپل هستند که در ماه سپتامبر معرفی شدند.

همانطور که اشاره شد 9to5Mac دیروز، رنگ جدید آیفون 13 سبز تیره به نظر می رسد، در حالی که آیفون 13 پرو شبیه آیفون 11 پرو سبز نیمه شب است. برای مدل استاندارد، آیفون سبز به رنگ های ستاره ای، نیمه شب، قرمز، آبی و صورتی می پیوندد. Alpine Green در نسخه Pro به Graphite، Silver و Gold می پیوندد.

برای یادآوری، آیفون 13 دو اندازه دارد: صفحه نمایش 5.4 اینچی و 6.1 اینچی OLED با تراشه A15 Bionic. سنسور اصلی آن اکنون تا 47 درصد نور بیشتری را جذب می کند، به این معنی که برای عکس هایی در نور کم ایده آل است. این دوربین ها همچنین دارای تنظیمات جدیدی مانند Smart HDR 4، حالت سینمایی و سبک های عکاسی هستند.

برای اولین بار، نسخه معمولی به جای 64 گیگابایت از 128 گیگابایت شروع می شود. با این حال، کاربران می توانند نسخه ای را پیدا کنند که برای استفاده آنها مناسب است با 128 گیگابایت، 256 گیگابایت یا 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی.

برای آیفون 13 پرو نیز دو اندازه با صفحه نمایش 6.1 اینچی و 6.7 اینچی OLED وجود دارد. در این حالت، کاربران Pro از پشتیبانی ProMotion و صفحه نمایش روشن تر بهره مند می شوند. نه تنها این، بلکه سنسور دوربین اصلی می تواند تقریبا 90 درصد نور بیشتری نسبت به مدل قبلی جذب کند.

اپل همچنین یک حالت ماکرو انحصاری را اضافه کرده است و با آن، کاربران می توانند تا 2 سانتی متر به یک شی نزدیک تر شوند تا جزئیات غنی را ثبت کنند. آیفون 13 پرو با 128 گیگابایت شروع می شود، به 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و تا 1 ترابایت حافظه افزایش می یابد.

تمام آیفون 13 سبز و آیفون 13 پرو آلپاین گرین جدید را می توان از قبل سفارش داد در فروشگاه اپل اینجا. آنها جمعه آینده در فروشگاه ها در دسترس خواهند بود. همین امر در مورد آیفون SE 3 و آی پد ایر 5 جدید نیز صدق می کند.

مربوط:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش آیفون 13 9to5mac فارسی