اپل محصولات خود را برای استارت آپ ها در یک ویدیوی جدید و سرگرم کننده به نمایش می گذارد

[ad_2]

Source link

بخش appl 9to5mac فارسی برای اینکه همه چیز خنده دارتر شود، این ویدئو به نمایش محبوب Apple TV+ اشاره می کند. تد لاسو. در پایان داستان، استارت آپ موفق به ایجاد “BetterBag” می شود که توجه رئیس سابق خود را جلب می کند – یا او چنین فکر می کند.

سخت‌افزار، نرم‌افزار و سرویس‌های اپل با هم کار می‌کنند تا به کارمندان شما قدرت و انعطاف‌پذیری را بدهند تا هر کاری را که نیاز دارند انجام دهند، چه در حال اجرای یک استارت‌آپ، بزرگ‌افزار یا شرکت جهانی باشید. دریابید که چگونه چهار ناسازگار با قدرت اپل یک ایده درخشان را به یک تجارت کوچک پررونق تبدیل می کنند.

می‌توانید ویدیوی هفت دقیقه‌ای را مستقیماً در صفحه تماشا کنید وب سایت شرکت اپل یا در یوتیوب:

در سال 2019، اپل یک کمپین سرگرم‌کننده «Apple at Work» راه‌اندازی کرد که نشان می‌داد چگونه کاربران سازمانی می‌توانند از مزایای آیفون، آی‌پد و مک استفاده کنند. یک سال بعد، این شرکت ویدئوی دیگری را منتشر کرد که این بار کارمندانی را نشان می‌دهد که به دلیل همه‌گیری همه‌گیر از خانه کار می‌کنند. اکنون «The Underdogs» از ویدیوهای قبلی در داستان جدیدی به نام «فرار از دفتر» بازگشته است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


همراه با نمایش برخی از چیزهایی که دستگاه‌های اپل قادر به انجام آن‌ها هستند، مانند اشتراک‌گذاری گذرواژه‌های Wi-Fi از طریق AirDrop، FaceTime گروهی، سیری هندزفری و AR پیشرفته، این ویدئو همچنین پلتفرم جدید را تبلیغ می‌کند. از Apple Business Essentials – که ترکیبی از آن است. مدیریت دستگاه، پشتیبانی 24/7 و فضای ذخیره سازی حرفه ای iCloud برای مشاغل با حداکثر 500 کارمند.

اکنون گروهی از کارمندان تصمیم می‌گیرند شرکتی را که در آن کار می‌کنند ترک کنند تا استارت‌آپ خود را تأسیس کنند. به عنوان اولین پروژه، The Underdogs می خواهد یک “کیف تقویت شده” ایجاد کند که باید قوی تر و سازگارتر با محیط زیست باشد تا استفاده از دو کیسه معمولی.