تیم های مایکروسافت ادغام CarPlay، ویژگی های ضبط جدید و موارد دیگر را اضافه می کند



Source link

بخش کارپلی 9to5mac فارسی برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

در اوایل سال 2021، تیم های مایکروسافت پشتیبانی از انتقال تماس بین دستگاه های تلفن همراه و دسکتاپ را اضافه خواهد کرد. به عنوان مثال، می توانید یک تماس را در آیفون خود شروع کنید، سپس آن را به مک خود انتقال دهید:

کاربران تیم های مایکروسافت نیز به زودی می توانند تماس ها را بین تلفن همراه و دسکتاپ انتقال دهند و به کاربران امکان می دهد به سرعت در میانه یک تماس صوتی یا تصویری حرکت کنند. برنامه Teams به افراد امکان می‌دهد بدون صدا در یک دستگاه دیگر بپیوندند یا به سادگی تماس را انتقال داده و به طور خودکار در دستگاه‌های دیگر پایان دهند. مایکروسافت می گوید این ویژگی خاص در اوایل سال 2021 در دسترس خواهد بود.

مایکروسافت امروز تغییرات مختلفی را در برنامه تیم های مایکروسافت خود از جمله ادغام با Apple CarPlay اعلام کرد. Microsoft Teams همچنین گزینه های جدیدی را برای ضبط جلسات، انتقال تماس ها و موارد دیگر اضافه می کند.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.


پسندیدن لبه گزارش‌ها، ادغام CarPlay به کاربران تیم مایکروسافت اجازه می‌دهد تا با استفاده از واحد مرکزی خودروی خود تماس‌ها را آغاز کرده و به آن پاسخ دهند. همچنین می‌توانید از سیری برای برقراری تماس‌های هندزفری با CarPlay استفاده کنید.

تیم های مایکروسافت همچنین ویژگی های ضبط جدیدی را اضافه می کند، از جمله توانایی ضبط جلسات به شیرپوینت یا وان درایو.

از دیگر ویژگی های تیم مایکروسافت می توان به رابط تماس جدید با دسترسی آسان تر به مخاطبین، پست صوتی و سابقه تماس اشاره کرد. این باعث می‌شود «تیم‌های مایکروسافت جایگزینی آسان‌تر برای تلفن رومیزی شما، با محافظت داخلی از تماس‌های هرزنامه، جستجوی معکوس شماره و امکان ادغام تماس‌ها» شود. لبه گزارش ها.

به نظر می رسد آخرین نسخه تیم های مایکروسافت هنوز در اپ استور موجود نیست، اما می توانید دستگاه خود را اینجا چک کنید.