اپل اعلام کرده است که برنامه رتبه بندی صوتی سیری اواخر پاییز امسال با تغییراتی در سیاست های حفظ حریم خصوصی بازخواهد گشت

اپل امروز اعلام کرد که برنامه صوتی سیری را در اواخر سال جاری با تغییرات سیاستی جدید بازگرداند. اپل به خاطر نحوه مدیریت قبلی داده های کاربران عذرخواهی کرده است.

رسوایی ضبط صوتی سیری ماه گذشته خبرساز شد زیرا فاش شد که پیمانکاران به طور معمول به بخش‌هایی از مکالمات خصوصی و شخصی به عنوان بخشی از فرآیند ضبط و بررسی صدا از سیری گوش می‌دهند. در حالی که خط‌مشی اپل از نظر فنی تحت پوشش شرایط و ضوابط خط‌مشی رازداری آن قرار می‌گرفت، اما به صورت قانونی مدفون شده بود و به صراحت برای کاربران سیری آشکار نبود.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

اپل می‌گوید نمادهای صوتی اواخر پاییز امسال همراه با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری که به مشتریان اجازه می‌دهد انتخاب کنند که آیا می‌خواهند برای بهبود سرویس Siri ثبت نام کنند، بازخواهد گشت. شایان ذکر است که نسخه‌های بتای توسعه‌دهنده کنونی iOS 13 و iOS 13.1 چنین ضامن‌هایی را برای جمع‌آوری داده‌های Siri ندارند.

اگر کاربران ذخیره و بازبینی صداهای ضبط شده خود را انتخاب نکنند، توجه داشته باشید که اپل همچنان رونوشت تولید شده توسط رایانه را به عنوان متن ذخیره می‌کند. تمام ضبط ها و رونوشت ها تا حد امکان ناشناس هستند.

علاوه بر این، اپل می گوید تنها کارمندان اپل از این پس مجاز به گوش دادن به ضبط های سیری خواهند بود. این نشان می دهد که اپل دیگر پیمانکاران خارجی را برای انجام کار استخدام نمی کند. ما قبلاً گزارش هایی از اخراج تیم های برون سپاری شده به دنبال تصمیم برای توقف رتبه بندی سیری شنیده ایم.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف




Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

این شرکت می گوید که دیگر به طور پیش فرض ضبط های صوتی را ذخیره نخواهد کرد. اگر کاربران می‌خواهند اپل از نمونه‌های صوتی استفاده کند، باید ثبت‌نام کنند و اپل برای حذف هر گونه ضبطی که فعال‌سازی غیرعمدی است کار خواهد کرد.

بررسی انسانی ضبط‌های سیری به اپل کمک می‌کند تا الگوریتم‌های تشخیص و درک سیری را بهبود بخشد.

اپل یک سند پشتیبانی ویژه برای توضیح بیشتر مراحل امتیازدهی سیری منتشر کرده است.