اپل در حال آزمایش پاسخ های وب هوشمندتر Siri برای جستجوهای Spotlight است


اپل در حال آزمایش نوع جدیدی از فرمت نتایج جستجو برای سؤالات خاص است. همانطور که در Reddit مشاهده شد، Spotlight Search اکنون می‌تواند به سوالات تایپ‌شده خاص با پاسخ‌های مستقیم به جای یک لیست عمومی از نتایج وب پاسخ دهد.

این فهرست، قطعه را برجسته می‌کند، که امیدواریم به سؤال پاسخ دهد، همراه با وب‌سایت منبع و دکمه‌ای برای گزارش مشکل در صورت نامناسب بودن نتیجه.

یک تجربه کاملاً آشنا از استفاده از سیری پاسخی مانند “این را در وب پیدا کردم تا [x]’. این زمانی اتفاق می‌افتد که سیری با استفاده از هوش خود نمی‌تواند پاسخ یک سوال را پیدا کند و به نتایج وب باز می‌گردد. این نوع پاسخ‌ها معمولاً هنگام پرسیدن سؤالات پیچیده‌تر و بی‌اهمیت‌تر که به طور سنتی خارج از حوزه دانش سیری هستند، رخ می‌دهند.

از زمان iOS 11، اپل شروع به ترکیب اطلاعات از ویکی‌پدیا و سایر منابع برای ایجاد کارت‌های اطلاعاتی برای کمک به پاسخگویی به سؤالات بی‌اهمیت، در مراحل اولیه رقابت با نمودار دانش غنی Google کرده است. این گاهی اوقات باعث ایجاد مشکلاتی برای اپل شده است، زیرا به طور ضمنی به دقت داده های منبع و غیر دزدی دریایی بستگی دارد.

با پرسیدن سوالی مانند “بلندترین کوه جهان چیست؟” از سیری می توانید این درک را در عمل ببینید؟

اپل به تدریج پایگاه داده دانش خود را از iOS 11 گسترش می دهد.

به نظر می رسد که پاسخ های جدید وب گسترش بیشتر این فناوری باشد. در حالی که آمار به راحتی در پایگاه داده دانش در دسترس نیست، به نظر می رسد اپل اکنون از الگوریتم هایی برای خزیدن وب سایت ها و یافتن پاسخ های احتمالی برای سؤالات استفاده می کند.

در مورد مثال بالا، ما در iPad تایپ کردیم “چقدر طول می کشد تا به ماه برویم”. در بالای نتایج جستجوی عمومی وب، Spotlight اشاره می کند که “سفر به ماه بیش از سه روز طول کشید.”

همانطور که می بینید، به نوعی می داند که چه چیزی در مقاله وب مرتبط است و می تواند فقط آن عبارت را استخراج کند، که تقریب خوبی از یک نتیجه هوشمند به دست می دهد. نمونه‌های دیگر شامل پاسخ‌های مبتنی بر وب به سؤالاتی مانند «چرا زنبورها عسل می‌سازند» و «چقدر طول می‌کشد تا بررسی شود؟»

این پاسخ‌های وب در حال حاضر در Spotlight و فقط برای کاربران iOS در ایالات متحده یافت می‌شوند. با این حال، طبیعی است که اپل این پاسخ های هوشمندانه تر را به سیری نیز ارائه دهد. این امر میزان موفقیت سیری را افزایش می‌دهد و تعداد دفعاتی که کاربران با پاسخ‌های عمومی نتایج وب «اینجا پیدا کردم» را کاهش می‌دهد.

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی