اپل صفحه سوالات متداول حریم خصوصی Siri – 9to5Mac را منتشر کرد

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


اپل همچنین اشاره می‌کند که کارمندان اپل که ضبط‌های صوتی Siri را بررسی می‌کنند، تنها به داده‌های مورد نیاز برای «انجام مؤثر وظایف خود» دسترسی خواهند داشت.



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی

یکی از مواردی که اپل در این سند به آن اشاره می کند این است که سیاست های حفظ حریم خصوصی سیری با سایر دستیارهای صوتی بسیار متفاوت است. همانطور که در گذشته استدلال کرده است، اپل ادعا می کند که کسب و کارش به جمع آوری داده های کسی بستگی ندارد:

در نهایت، اپل توضیح می دهد که همیشه از رونوشت های تعاملات سیری برای کمک به بهبود پلت فرم استفاده می کند. این رونوشت ها به Apple ID شما مرتبط نیستند و فقط به مدت شش ماه نگهداری می شوند. اپل توضیح می‌دهد: «اگر نمی‌خواهید رونوشت‌های ضبط‌شده صوتی Siri شما حفظ شود، می‌توانید Siri و Dictation را در تنظیمات غیرفعال کنید.

گاهی اوقات ما چیزی به نام “محرک نادرست” داریم، جایی که سیری زمانی فعال می شود که شما نمی خواهید. ما سخت کار می‌کنیم تا محرک‌های نادرست را به حداقل برسانیم و فرآیند بررسی را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا مواجهه بازبین‌ها با آنها را محدود کنیم. هنگامی که امتیازگیری را از سر می گیریم، تیم ما برای حذف هر گونه ضبطی که به طور غیرعمدی باعث فعال شدن سیری می شود، کار خواهد کرد.

پس از اعلام بازگشت برنامه رتبه بندی سیری، اپل امروز یک سند پرسش و پاسخ جدید منتشر کرد که در آن سیاست های حفظ حریم خصوصی خود در مورد سیری با جزئیات بیشتر توضیح داده شد. سند پشتیبانی جزئیات بیشتری در مورد برنامه رتبه بندی سیری و همچنین سایر اقداماتی که اپل برای محافظت از حریم خصوصی کاربران انجام می دهد ارائه می دهد.

برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:

خیر سیری طوری طراحی شده است که تنها پس از اینکه دستگاه خود را با گفتن «Hey Siri» فعال کردید، از ویژگی تقویت گفتار در اپل واچ استفاده کردید یا سیری را به صورت فیزیکی فعال کردید، صدا را برای اپل فعال و ارسال می کند.

سیری برای محافظت از حریم خصوصی کاربران از همان ابتدا طراحی شده است، زیرا کسب و کار اپل به جمع آوری داده های کسی بستگی ندارد. ما تا حد امکان از داده های کمتری برای ارائه یک سرویس عالی استفاده می کنیم و این داده ها از جمله درخواست های سیری را تا حد امکان در دستگاه پردازش می کنیم.

سند پشتیبانی کامل در اینجا موجود است.

یک سوال که اپل مستقیماً به آن پاسخ می دهد این است که آیا سیری “همیشه گوش می دهد”. اپل توضیح می دهد که سیری فقط برای فعال شدن با شنیدن “Hey Siri” طراحی شده است و اپل در تلاش است تا فعال سازی های نادرست را به حداقل برساند:

سیری همچنان گوش می دهد؟ وقتی من “هی سیری” را نگفته ام، برای اینکه سیری نتواند گوش دهد، چه کار می کنی؟

ما در حال ایجاد تغییراتی در فرآیند امتیازدهی انسانی هستیم تا میزان دسترسی بازبینان به داده ها را بیشتر کاهش دهیم، بنابراین آنها فقط داده های مورد نیاز برای انجام کار خود را به طور مؤثر می بینند. به عنوان مثال، نام دستگاه و اتاقی که در برنامه Home تنظیم کرده‌اید، تنها در صورتی برای بازبین قابل دسترسی است که برنامه مورد امتیاز شامل کنترل دستگاه‌های موجود در خانه باشد.