کفش‌های آینده‌نگر «Adapt Huarache» نایک با بند FitAdapt با سیری و اپل واچ قابل کنترل هستند.


نایک جدیدترین نسخه از ترینرهای Huarache خود را معرفی کرده است که آینده‌نگرترین نسخه تا به امروز کفش‌هایی است که در ابتدا در سال 1991 عرضه شد. اتصال سیری و اپل واچ …

Nike Adapt Huarache – برداشتی جدید از کلاسیک – برای انطباق با طیف وسیعی از انواع و فعالیت‌های پا با استفاده از توصیه‌های تناسب از پیش تعیین شده ارائه شده توسط برنامه Nike Adapt iPhone طراحی شده است.

کنترل سیری و اپل واچ این بار پیشرفت فناوری کفش های کتانی هوشمند است. برنامه Nike Adapt با میانبرهای سیری کار می کند تا ویژگی های برنامه را به دستورات صوتی سفارشی که با سیری در iPhone، iPad، Apple Watch و HomePod کار می کنند، متصل کند. “هی سیری، نایک های من را باز کن.”

نایک همچنین تجربه کفش را با اپلیکیشن اپل واچ برای تنظیم تناسب کفش برای Adapt Huarache به‌کار می‌برد.

در بالای این لایه عناصری از سیستم توری Nike FitAdapt در معرض دید قرار دارند. این فناوری که از یک موتور میانی پا کار می کند، توسط یک برنامه چند وجهی Nike Adapt کنترل می شود. با استفاده از این برنامه، کاربران Nike Adapt Huarache با ورود به سیستم جهانی (در همه محصولات Nike FitAdapt – فعلی و آینده سازگار است)، یک رابط با موضوع خاص Huarache، و تعدادی توصیه از پیش تعریف شده مناسب برای نوع پا و فعالیت مورد استقبال قرار می گیرند. عملکرد این برنامه همچنین می تواند توسط Apple Watch و Siri هدایت شود، دو پیشرفتی که از شیفت های در حال حرکت پشتیبانی می کنند.

با این حال، جدیدترین کفش‌های هوشمند نایک ارزان نیستند. انتظار می رود قیمت خرده فروشی 349 دلار زمانی که اولین مجموعه رنگی در 13 سپتامبر عرضه شود. برای کفش‌های کتانی، آن چراغ‌های LED کنترل‌کننده ممکن است باعث شود که Huarache آینده‌نگر ارزش زمان شما را داشته باشد. بیانیه مطبوعاتی کامل را در nike.com ببینید.

کفش‌های اخیر نایک Adapt BB را در زیر ببینید:

https://www.youtube.com/watch?v=uZJ2bq12JSI

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

جامف


برای اخبار بیشتر اپل در 9to5Mac در YouTube مشترک شوید:



Source link

بخش سیری 9to5mac فارسی