قاب های کارت اپل چوبی یا فلزی اکنون واقعاً یک چیز هستند …

بررسی ویدیویی iJustine را در زیر بررسی کنید.

قاب اپل کارت اینجاست. این نوع جدیدی از کیف پول است که منحصراً برای یک کارت تیتانیومی طراحی شده است. مانند تمام محصولات اپل، آن نیز به یک قاب محافظ عالی نیاز دارد. با طراحی نوآورانه پاپ آپ، کارت به طور ایمن در داخل یک آستر جیر فوق العاده نرم قرار می گیرد، اما با لمس انگشت برای استفاده آسان بالا می رود.

اما به وضوح یک تلاش آماتوری برای استخراج پول از افرادی است که بیش از حد در مورد اپل کارت خود هیجان زده هستند. آی جاستین یک تیتانیوم با روکش طلا با قیمت 900 دلار به دست آورده است، و اگر بدانید که آن را از Gray، شرکتی که قاب‌های زشت آیفون را با قیمتی بیش از دو برابر قیمت آیفون‌هایی که محافظت می‌کنند، می‌سازد، شگفت‌زده نمی‌شوید.

بیشتر از این مزخرفات در مورد کسب و کار وجود دارد صفحه وب. طراحی که به درستی با تراشه هماهنگ باشد احتمالاً هزینه بیشتری دارد.

ما روی جزئیات تمرکز کردیم تا بهترین کیس اپل کارت را طراحی کنیم. این کیف محافظ که از یک بلوک جامد چوبی برش خورده و با آلکانترای ممتاز (جیر فوق العاده) روکش شده است، به همان اندازه که کاربردی است زیباست.

39 دلار به شما یک جعبه افرا حکاکی نشده می دهد، در حالی که یک جعبه گردویی شکل دار با تصویر سفارشی 139 دلار مال شماست.

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ترازو به هم متصل است


اپل با انتشار a سند پشتیبان برای یادگیری نحوه محافظت و تمیز کردن Apple Card خود.

اگر به مدرک بیشتری نیاز داشتید مبنی بر اینکه طنز از زندگی واقعی قابل تشخیص نیست، اکنون می‌توانید قاب‌های Apple Card را از چوب یا فلز – البته از جمله طلا – با قیمتی بین 39 تا 900 دلار خریداری کنید.

آنها می گویند شیطان در جزئیات است و دارنده کارت Vandium قول می دهد که حواس شما را در هر یک از زوایای چند وجهی آن برانگیزد. خطوط معماری جسورانه نمای کیف پول را می شکند و طرحی زاویه دار با الهام از شکل آیرودینامیکی هواپیماهای مافوق صوت ایجاد می کنند. سفر شما با سطح بافت مکانیکی بیشتر پیش می‌رود، حسی لامسه که واندیم را به بعد دیگری ارتقا می‌دهد. این پرداخت خیره کننده نتیجه ابزارهای ماشینکاری دقیقی است که توسط صنعتگران قابل اعتماد ما ساخته شده است که تکرار آن با دست غیرممکن است.

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

کرف جعبه ای را در چهار چوب مختلف با قیمت های 39 تا 139 دلار ارائه می دهد.

از اینکه بدانید با Apple Card Titanium سازگار است خوشحال خواهید شد [but] همچنین با سایر کارت های اعتباری کار خواهد کرد. (راستش من این را ساختگی نمی کنم، آنها واقعاً این را گفتند.)

کمال زمانی به دست می آید که چیزی برای اضافه کردن وجود نداشته باشد، بلکه زمانی به دست می آید که چیزی برای حذف وجود نداشته باشد. ما Vandium را با هدف کاهش کیف پول شما به ضروری ترین و حداقل شکل آن برای دنیای فردا ایجاد کردیم. با گسترش مکان‌های پذیرش کارت و ظهور فناوری‌های کیف پول موبایل، جهان شروع به گذار به یک جامعه بدون پول نقد و سکه کرده است. در آینده، Vandium تنها کیف پولی خواهد بود که به آن نیاز دارید.