آیا اپل کارت تیتانیوم خالص است؟ میکروسکوپ الکترونی نشان می دهد …

برای اخبار بیشتر اپل، 9to5Mac را در YouTube بررسی کنید:

[ad_2]

Source link

بخش اپل کارت 9to5mac فارسی

را تیتانیوم اپل کارت با لیزر نام دارنده کارت و لوگوی اپل حکاکی شده است. یک روکش سفید از طریق فرآیند پوشش چند لایه ای که به آن اضافه می شود، به دست می آید تیتانیوم مواد اولیه

اگر شما تیتانیوم اپل کارت با آلاینده هایی در تماس است که می توانند باعث ایجاد لکه شوند، این مراحل را برای تمیز کردن کارت خود دنبال کنید…

در باره تیتانیوم اپل کارت

تیتانیوم به دلیل ترکیب استحکام و سبکی با ارزش است، برخی از آلیاژها بالاترین نسبت استحکام به چگالی را نسبت به هر فلزی ارائه می دهند، به همین دلیل است که معمولاً در هواپیماها، فضاپیماها و موشک ها استفاده می شود.

بنابراین روزنامه تصمیم گرفت که مواد را آزمایش کند. جواب؟ این است اکثر تیتانیوم، اما نه منحصرا.

در حالی که بسیاری با ایده محافظت و تمیز کردن کارت اعتباری سرگرم بودند، به نظر می رسد دیگران این ایده را جدی تر می گیرند، همانطور که حداقل دو شرکت ارائه دهنده محافظ گران قیمت برای کارت نشان می دهد.

چگونه خود را تمیز کنیم تیتانیوم اپل کارت

آ بلومبرگ بیزینس ویک روزنامه نگار نقشه خود را برای کانی شناس، پروفسور هانس رودولف ونک از دانشگاه کالیفرنیا در برکلی فرستاد. پروفسور ونک از چیزی که میکروسکوپ الکترونی روبشی یا دستگاه SEM نامیده می شود برای تعیین ترکیب اتمی نقشه استفاده کرد. او پاسخ را حدود 90 درصد دریافت کرد. بقیه برد طبق اسکن آلومینیومی است.

اگر شما تیتانیوم اپل کارت با سطوح سخت یا مواد تماس پیدا می کند، ممکن است پوشش آسیب ببیند.

پسندیدن بلومبرگ توجه داشته باشید، اپل کمتر از 13 بار از تیتانیوم در خود نام می برد سند پشتیبان در مورد نگهداری و تمیز کردن نوار فلزی.

آیا اپل کارت فیزیکی از تیتانیوم خالص ساخته شده است یا از مواد دیگری استفاده می کند؟ اپل در مطالب بازاریابی خود از سخت‌افزار ممتاز زیاد نام می‌برد، حدس می‌زنم فقط یک موضوع زمان بود تا کسی متوجه شود…

FTC: ما از لینک های وابسته خودکار درآمدزا استفاده می کنیم. بعد از.

ترازو به هم متصل است

اپل کارت احتمالاً برای مدت طولانی تنها محصول اپل با برند تیتانیوم باقی نخواهد ماند: ما انتظار داریم که مدل های جدید اپل واچ در تیتانیوم و سرامیک معرفی شوند، شاید به محض عرضه آیفون در وهله اول هفته آینده.

و غیره.

عکس: شاتر استاک