ایران شمش برترین تولید کننده پلاک شمش طلای 24 عیار و مرجع خرید و فروش آنلاین محصولات ایران شمش | hsaatchi

شمش طلای پارسیس، تنها شمش ایرانی با عیار 24 و خلوص 999.9 (کاملا خالص) است. شمش طلا در بسته بندی فوق امنیتی غیر قابل جعل و دارای QR CODE امنیتی اختصاصی به همراه بسته بندی زیبا و نفیس مناسب هدیه ارسال می گردد. شمش های پارسیس دارای تاییدیه سازمان جهانی فلزات گرانبها است. طلاین یک داشبورد همه فن حریف برای شماست که به سادگی می‌توانید در آن عضو شوید و با خیال آسوده سرمایه خود را به شمش تبدیل کنید.

هر گرم طلا ۱۸ عیار در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۴۰۰ تومان کاهش، ۲,۵۵۷,۱۰۰ تومان نرخ گذاری شد. نمایش عیار در بعضی کشورها برای طلای خالص، عدد «۲۴» است و هرچه از خلوص طلا کمتر شود، از این عدد هم کاسته می‌شود. در ایران و بسیاری از کشورها نمایش عیار برای طلای خالص با عدد ۱۰۰۰ است.

لیست تغییرات قیمت

طلای ۲۰ عیار امروزه تنها در طلا و جواهرات عتیقه یافت می‌شود و در بازار‌های طلای معمول کاربرد خود را از دست داده خريد طلا اينترنتي است. البته نوعی دیگر از عیار که در بازار مصطلح بوده از 0 تا 1000 می باشد و البته این نکته مهم است که هیچگاه عیار را 1000 بیان نمی کنند و طلای خالص یا Pure Gold را با عیار 999.9 اطلاق می کنند. طلای 24 عیار برای استفاده در شمش طلا و طلای خام است، و به دلیل نرمی بالایی که دارد در طلا و جواهرات معمولا استفاده نمی شود. اگر هم استفاده شود، طلای ساخته شده خیلی نرم بوده و براحتی خط و خش بر می دارد و قابل استفاده نیست.

  • در این مقاله راهنمای کاملی برای خرید بهترین عیار طلا را در اختیار شما قرار می‌دهیم.
  • امروز قیمت سکه بالا رفت و به ۳۱,۵۹۹,۰۰۰ (سی و یک میلیون و پانصد و نود و نه هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۲.۵۵ درصدی داشته است.
  • امروز قیمت دلار روند صعودی داشت و به ۴۱,۷۱۲ (چهل و یک هزار و هفتصد و دوازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۲ درصدی داشته است.
  • به همین دلیل است که طلای ۲۴ عیار را در بازار و طلافروشی‌های معمول پیدا نمی‌کنید.
  • عکس از شمش‌های طلای خالص، هرکدام به وزن پانصد گرم که عیار 999.9 نیز روی آنها درج شده.
ایران شمش برترین تولید کننده پلاک شمش طلای 24 عیار و مرجع خرید و فروش آنلاین محصولات ایران شمش | hsaatchi امروز قیمت دلار صعود را در پیش گرفت اما قیمت طلا پایین آمد و هر گرم به ۲,۴۸۳,۰۰۰ (دو میلیون و چهارصد و هشتاد و سه هزار) تومان رسید که کاهش ۳.۰۷ درصدی داشته است. امروز قیمت دلار روند صعودی داشت و به ۴۱,۷۱۲ (چهل و یک هزار و هفتصد و دوازده ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۵۲ درصدی داشته است. هر مثقال طلا 18 عیار در بازار امروز نسبت به ۲ روز پیش، با ۶۰۰۰ تومان کاهش، ۱۱,۰۷۵,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شد.

ایران شمش ، فروش آنلاین شمش طلا