گوشی سامسونگ ⚡ مشخصات، قیمت و خرید گوشی 9to5mac Farsi

همانطور که می دانید با سرعت گرفتن اینترنت در کشور و ورود انواع کالاهای دیجیتال همچون اتوسکوپ دیجیتال به بازارها می توانیم دماسنج دیجیتال برای گوشی را نیز در لیست فروش محصولات ملاحظه کنیم زیرا اکثر موبایلها به صورت پیش فرض دارای دماسنج نمی باشند و شما می توانید این دستگاه را در اختیار داشته باشید و به این صورت دما بر روی گوشی شما قابل مشاهده است شاید بپرسید که چگونه دستگاه و موبایل به هم متصل می شوند و جواب بسیار راحت است زیرا همه چیز به وسیله سیستم اندروید اداره می شود دستگاه اولیه دارای یک سیستم عامل هوشمند می باشد که قادر است اطلاعات مربوط به درجه گرمی و سردی را به یک دستگاه ثانویه مخابره نماید و به این صورت شما می توانید با در دست داشتن موبایل نسبت به نصب نرم افزار ویژه اقدام نمایید که تنها چند لحظه از وقت شما را به خود اختصاص می دهد. این اپلیکیشن رابط کاربری بسیار کامل و مشابه نمونه به کار رفته در دوربینهای سونی آلفا را ارائه میدهد که امکان کنترل دستی تمامی قابلیتهای تصویربرداری اعم از کنترل ISO، سرعت شاتر، فوکوس، بالانس رنگ سفید و… کیفیت بعدی در فیلم برداری هم 1080 پیکسل است که با سرعت 30 فریم بر ثانیه انجام می شود.

اکانت گوگل خود را از گوشی پاک و دوباره به آن وارد شوید. MIUI که یک نسخهی بازسازی شده از رابط کاربری اصلی اندروید است، با چندین جنبه طراحی و استفاده که بر اساس iOS طراحی شده است، یک سیستم عامل عالی مبتنی بر اندروید است و یک نقطه اشتراک منطقی را بین اندروید و iOS ارائه میدهد. آخرین نسخهی MIUI – MIUI 12 – بر روی آخرین نسخههای اندروید اجرا میشود، از Android 9 Pie گرفته تا جدیدترین Android 11. البته، شما اغلب آپدیتهای اندروید را دریافت نخواهید کرد – اما به منظور امنیت و بهبود مداوم نرمافزار تلفن هوشمند خود، تلفنهای شیائومی هر دو ماه یکبار به طور مرتب MIUI را به روزرسانی میکنند. برخی از کاربران بر این باورند که گلسهای نانو برای چسباندن آن بر روی صفحه گوشی باید از چسب یو وی استفاده شود، که این کار به شدت به صفحه نمایش گوشی آسیب میزند.

این گوشی دارای صفحه نمایش لمسی 6.67 اینچی با وضوح 1080 پیکسل در 2400 پیکسل است. این گوشی دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی است که میتوان آن را از طریق کارت microSD تا 1000 گیگابایت افزایش داد. رنگها از کیفیت، دقت و کنتراست خوبی برخوردار بوده و گرایش اندکی به سمت طیف رنگهای سرد دارند که باکمی دقت در ته رنگ آبی پسزمینههای سفید قابلتشخیص است (البته این مورد کاملا معمول بوده و دقیقا مانند آن را در گوشی معروفی چون آیفون 6 هم میبینیم). شیائومی Mi 1 از همان ابتدا با استقبال بسیار خوبی روبهرو شد، آمار موفق خرید گوشی شیائومی با قیمتی که این گوشی (1999 یوآن، حدود 300 دلار به پول امروز) داشت قطعاً در این موفقیت تأثیر به سزایی داشته است. سامسونگ این گوشی را عرضه کرد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت. شیائومی در ایران دارای نمایندگی بوده و بهتر است برای خرید کالا اصل همراه با قیمت اصلی و دریافت گارانتی، موبایل خود را از نمایندگی شیائومی و یا سایتهای معتبر خریداری کنید. اگر عاشق شیائومی هستید و از MIUI بدتان میآید، سری Mi A برایتان ایدهآل خواهد بود، امیدواریم که شیائومی این سری را با عرضه محصولات جدید بهروزرسانی کند. موارد مشابه شیائومی ردمی 4 ایکس با اسنپدراگون 625 ممکن است انتخاب خوبی باشد.

گرانترین مدل گوشی هوشمند شیائومی حدود قیمت 8 میلیون تومان داشته و ارزانتریم مدل آن نیز حدود یک میلیون تومان است. برای خرید گوشی شیائومی لازم نیست دقت زیادی را به خرج دهید. البته بهتر است قبل از خرید هر مدل کاملا ویژگیهایی که برایتان مهمتر است را بیشتر مدنظر داشته و وابسته به همان ویژگیها خرید خود را انجام دهید. اجازه دهید با شما روراست باشیم، خط تولید گوشیهای شیائومی واقعاً گیج کننده است. در گوشیهای ارزان قیمتتر هم هواوی، مدل Y7a را ارائه میکند که یک نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی فول اچدی، چیپست 14 نانومتری، دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی، یک باتری غول پیکر 5000 میلیآمپر ساعتی با شارژ سریع 22.5 واتی و رنگبندی بسیار زیبا را ارائه میکند. همچنین دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی، قابلیت فیلمبرداری به صورت فول اچدی را نیز داراست. در صورت هر گونه سوال در خصوص قیمت گوشی شیائومی و یا سایر موارد، میتوانید از طریق ارتباط با پشتیبانی سوالات خود را مطرح نمایید.

هنگامی که مزایا و معایب خرید گوشی سامسونگ را کنار هم میگذارید، مزایای آن بر معایبش میچربد، به همین دلیل ارزش خرید گوشی سامسونگ بسیار بالاست. گوشی نوکیا C20 دارای دوربین تکی در پشت گوشی بوده که با کیفیتهای پنج مگاپیکسل است. این مدل گوشی دارای قابلیت های زیر می باشد. سامسونگ با دو دوربین تله فوتو با قابلیت زوم فوق العاده از اپل و گوگل متمایز است. این شرکت به عرضه محصولات مقرون به صرفه با کارایی بیشتر از قیمت خود معروف است. از بین گوشیهای رده بالای شیائومی، گوشی Mi Note 10 Lite جزو محصولاتی است که از نظر طراحی و سایر ویژگیها، در مقام بالایی قرار دارد و همچنین بسیار مقرون به صرفه است. مدل اس ای از سری نوا 9، طراحی جوانپسندی دارد و در همان نگاه اول، متوجه خواهید شد که با اسمارت فون باکیفیتی طرف هستید.

این دستگاه در قسمتی که شما مد نظر دارید نصب می شود و سپس شما می توانید با استفاده از برنامه مناسب بر روی گوشی خود دما را چک کنید و این مسئله از راه دور هم امکان پذیر می باشد زیرا تمام سیستم این محصول به صورت اتوماتیک و وایرلس می باشد و به همین دلیل دارای هوشمندی بسیار زیادی است و می تواند به خوبی نیاز شما را به یک دماسنج پیشرفته برطرف نماید. تلفن رو وقتی دست گرفتم، حس خوبی بهش داشتم چراکه تلفن خیلی راحت توی دستم نشست و انگشتهای دستم به همهجای تلفن به راحتی دسترسی داشتن. با کلیک بر روی هر محصول، میتوانید به قیمت، مشخصات فنی، بررسی جامع کالا و نظرات کاربرانی که آن محصول را خریداری کردهاند، دسترسی داشته باشید. علاوه بر دوربین پشت، دوربین جلو این موبیال نیز طراحی منحصر به فردی داردو دوربین جلو بر روی نمایشگر طراحی نشده و موقع عکسبرداری به صورت مکانیکی و با سنسور مخصوص از بالای گوشی خارج میشود. اگر واقعاً نیاز به خرید گوشی هوشمند شیائومی کامل و بینقص دارید، مطمئن شوید که از دستگاههای آینده مطلع هستید. با این حال، اگر به صفحه نمایش بزرگتری نیاز دارید، شیائومی می مکس 2 با باتری غیر قابل جابجاییِ 5300 میلی آمپر بر ساعتی Li-on یا شیائومی می نوت 2 5.7 اینچی با باتری 4020 میلی آمپر بر ساعتی (با شارژ سریع) به راحتی میتواند بیش از 12 ساعت برای شما کار کند.

یکی از مسائلی که افراد به آن دقت می کنند و گاهی هم باعث سردرگمی آنها می شود روش نصب دماسنج دیجیتال یا دماسنج طبی می باشد اما امروز می خواهیم یک آموزش جامع و کامل را در اختیار شما قرار دهیم و همانطور که می دانید این محصول به وسیله سنسور کار می کند و موبایل نیز از این سنسور برخوردار می باشد و برای اینکه از خدمات بهره مند شوید کافی است ابتدا آن را دانلود کنید و سپس اجاره نصب و دسترسی به موارد خواسته شده را بدهید و به این صورت نصب به طور کامل انجام می شود و نحوه کار با آن را هم که در قسمت قبل توضیح داده ایم و اما مسئله دیگر نوع تهیه این محصول می باشد که برای بسیاری از هموطنان یک علامت سوال است وما اینجا هستیم تا بهترین روش خرید را به شما آموزش دهیم. در تستهای صورت گرفته دوربین سلفی در نسخه پرو به مراتب بهتر از دوربین این نسخه عمل میکند. هر سال یک مدل جدید از این سری عرضه میشود که در حال حاضر جدیدترین نسخه آن، Mi 11 نام دارد.

بخش موبایل هواوی که از سال ۲۰۰۴ تولید گوشی را آغاز کرده بود، در سال ۲۰۰۹ با یک گوشی مبتنی بر اندروید 1.5 (U8220) پا به عرصه رقابت گوشیهای هوشمند گذاشت. ابعاد گوشی های موبایل روز به روز در حال بزرگتر شدن است و جدیدترین گوشی های موجود در بازار ابعادی بزرگتر از ۵.۵ اینچ دارند. قیمت مناسب یکی از مهمترین ویژگیهای گوشیهای شیائومی است. معمولاً گوشیهای ردهبالای سری Mi با چیپست پرچمدار کوالکام اسنپدراگون و دوربینهای پیشرفته همراه هستند. به عنوان مثال، گوشی Xiaomi Mi 11 یکی از اولین محصولاتی بوده که با چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 888 در بازار عرضه شد. اینکه چه مدل گوشیای مناسب شما است، بستگی به این دارد که قرار است چه استفاده از آن بکنید. اگر به دنبال گوشی گیمینگ با قیمت و ویژگیهای مناسب میگردید، به شما پیشنهاد میکنیم از گوشی POCO X2 دیدن فرمایید. یکی از بزرگترین مشکلات مردم با گوشیهای شیائومی، رابط کاربری MIUI است. شیائومی در مدت کمی توانست در سراسر دنیا گسترش پیدا کند و محصولات آن در میان مردم محبوب شود و لقب پرفروش ترین شرکت تولید کننده گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد به همین دلیل در میان مردم به اپل شرق شهرت یافته است.

پنج خانواده مختلف گوشی سامسونگ نشان میدهد که این شرکت گوشیهای متعددی برای عرضه دارد و هر فروشگاه اینترنتی گوشی سامسونگ حداقل یک محصول از هر پنج سری را به فروش میرساند. گوشیهای موبایل از نظر سطح، به گوشیهای رده پایین، رده متوسط و رده بالا تقسیم میشوند. پس از سامسونگ و موتورولا، حالا نوبت به شیائومی رسیده تا از نسل جدید گوشی تاشو خود یعنی «میکس فولد 2» رونمایی کند. بنابراین اگر به دنبال موبایلی ارزان اما با کیفیت میگرید بهتر است آن را در مدلهای مختل موبایلهای شیائومی جستجو کنید. کیفیت شیائومی در این سالها ثابت شده و رضایت مشتریان آن نیز در هر سال و با تولید موبایلهای جدید بیشتر نیز شده است. رنج قیمت گوشی شیائومی حدود 3 تا 25 میلیون تومان است که با توجه به بودجهی خود میتوانید گوشی مناسب را انتخاب کنید.

گوشی های سامسونگ میان رده پر فروش تر هستند چرا که قیمت مناسب تری دارند اما گوشی های پرچم دار سامسونگ فول امکانات هستند ولی سایت 9to5mac قیمت بالاتری دارند. این گوشی ضد آب که طراحی باریک و خوش دستی هم دارد، مجهز به نمایشگر 5.2 اینچی فول اچدی بوده و در حال حاضر در نسخه تک سیمکارت حدود 1.950.000 تومان و در مدل دو سیم با 50 هزار تومان اضافهتر به فروش میرسد! اما یکی از محبوبترین گوشیهای سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میانرده محبوب A50 به حساب میآید که دوربین بهبودیافته و حاشیههای باریکتر نمایشگر آن به همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرفکنندگان قرار بگیرد. اما یکی از محبوبترین گوشیهای سامسونگ مدل گلکسی A۵۱ است این گوشی نسخه به روز شده میانرده محبوب A۵۰ به حساب میآید که دوربین بهبودیافته و حاشیههای باریکتر نمایشگر آن به همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرفکنندگان قرار بگیرد. نسخه نهایی که از 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی بهره میبرد نیز با قیمت 1780 دلار فروخته میشود. اما این دوربین ها علاوه بر ظاهر متفاوت، از نظر کیفیت نیز تفاوت هایی دارند که در ادامه به توضیح آن ها می پردازیم.

زیرا این محصول همچون دماسنج لیزری قادر است تا در هر لحظه اطلاعات دمای اتاق و یا فضای باز را به شما بدهد و طریقه کار با آن هم بسیار راحت می باشد و هر فردی قادر است تا با این دستگاه کار کند و همچنین از نظر کارکرد نیز بسیار دقیق می باشد و اطلاعات را در مدت زمان بسیار کمی دریافت می کند به شما اعلام خواهد کرد. درست است که این ایده خیلی جواب نداد؛ ولی باید قبول کنیم که اچتیسی خیلی جلوتر از زمان خود بود. سپس شما می توانید با استفاده از وای فای یا بلوتوث آنها را به هم متصل نمایید و دما هم بر روی دستگاه و هم گوشی شما قابل مشاهده خواهد بود این قابلیت بسیار پیشرفته می باشد زیرا دقت زیادی هم دارد و سنسورهای تعبیه شده در دستگاه این قابلیت را دارد تا به صورت لحظه ای و ثانیه ای شما را در جریان امور قرار دهد و جالب است بدانید که اندازه این محصول بسیار کوچک می باشد و شما می توانید آن را در هر مکانی که دلتان می خواهد نصب کنید و حتی می توانید آن را با خود حمل کنید و در هر لحظه که نیاز داشتید دما و رطوبت را اندازه گیری نمایید همچنین این محصول برای مواقعی که در منزل حضور ندارید بسیار مناسب است زیرا شما قادر خواهید بود از راه دور و بدون هیچ محدودیت مسافت نسبت به چک کردن اقدام کنید که در نوع خود بسیار منحصر به فرد و عالی می باشد.

گوشی های سری Y موجود در بازار ایران شامل Y3، Y5، Y7 و Y9 نسخه های 2017 و 2018 هستند، البته گوشی های نسخه 2017 بسیار کمتر در بازار ایران یافت می شوند. به غیر از اپل، تعداد بسیار کمی از مارکها، توانایی تولید سخت افزارهای موجود در گوشیهای خود را دارند. در حال حاضر، گوشیهایی نظیر سری Xiaomi Mi 11، سری Xiaomi 11T، سری Redmi Note 11، سری Black Shark 4s و مدلهای Poco F3 and F3 GT، Redmi Mi 10I و Poco M4 Pro از لحاظ کیفیت و دوام، در جایگاه خوبی قرار دارند. به جز پرچمداران برندهایی مانند اپل و سامسونگ سایر برندهای بازار نیز توانسته اند بازار خوبی برای خود داشته باشند. این شرکت بر خلاف دیگر برندهای چینی، سرمایه گذاری اصلی خود را بر روی بازار آمریکا انجام داده و با قراردادهایی که با اپراتورهای فعال در این کشور بسته، توانست خیلی زود خود را در این کشور و سایر نقاط جهان مطرح سازد. زمانی که شیائومی را با سایر برندهای برتر گوشیهای هوشمند از جمله سامسونگ، اپل و اوپو مقایسه میکنید، اولین چیزی که توجه شما را به خود جلب میکند، عمر بسیار کوتاه این شرکت است.

هر سری محصولی با یک عدد همراه است، علاوه بر این محصول، شاخههای فرعی دیگری نیز در هر نسل عرضه میشوند که قیمتی کمتر یا بیشتر از مدل اصلی دارند. برای تهیه این محصول بی نظیر شما ابتدا باید مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید واین مسئله کاملا به نوع سلیقه و سطح نیاز شما بستگی دارد و سپس با موبایل و یا لپ تاپ مجهز به اینترنت وارد وب سایت مربوطه شوید و خواهید دید که فرم از قبل برای شما حاضر شده است و شما کافی است آن را در عرض چند ثانیه پر کنید و تعداد مورد نیاز خود را نیز قید کنید و سپس فروشنده با عنایت به اینکه سفارشات مشتریان در اولویت قرار دارد محصول را به شما تحویل خواهد داد این روش برای عصر تکنولوژی بسیار مناسب می باشد زیرا ممکن است شما وقت کافی برای اینکه حضوری به جایی بروید نداشته باشید و به همین دلیل نیز کالا با صحت و سلامت تضمین شده در اختیار مشتری قرار می گیرد و از همه نظر مورد تایید می باشد. همانطور که در جریان هستید در سالهای اخیر شاهد ورود گوشیهای هوشمند به بازار فروش کشورمان بوده ایم و پس از ورود موبایل محصولات جانبی مانند دماسنج برای گوشی شیائومی هم هستیم زیرا این تلفنهای هوشمند قادر هستند تا هر کاری را با استفاده از وای فای و یا بلوتوث به انجام برسانند و این دو مورد را می توان در تمامی مدلهای این برند مشاهده نمود این اپلیکیشن را می توانید از منابع معتبر دریافت نمایید و ر روی گوشی نصب کنید و کار با آن بسیار آسان است زیرا از زبان فارسی نیز پشتیبانی می کند و شما کافی است اعداد لاتین را بلد باشید تا بتوانید دما را بخوانید و مورد بررسی قرار دهید و این گونه اگر منزل شما سرد و یا گرم بود در ادامه می توانید از وسایل گرمایشی و سرمایشی استفاده کنید.

گاهی اوقات عمر مفید باتری گوشی شما به پایان رسیده و در بعضی از موارد فقط زمانی گوشی شما روشن خواهد بود که به شارژر متصل است. شیائومی دارای امکاناتی مثلِ سیستم عامل مبتنی بر اندروید بسیار قوی، کیفیت عالیِ دوربین، باتری و از همه مهمتر قیمت پایین است. گوشی هوشمند سونی Xperia 1 III برخلاف بسیاری از پرچمداران شرکتهای مختلف، به جک هدفون ۳.۵ میلیمتری مجهز شده است. گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi Note 9T دو سیم کارته با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از سری گوشیهای باکیفیت این برند است که به فناوری ۵G مجهز شده است. پس از چند ماه، این شرکت اولین محصول خود را معرفی نمود: MIUI؛ پوسته اندرویدی که در آینده اکثر گوشیهای شیائومی به آن مجهز خواهند شد. از همین رو، شیائومی سری Mi A را تحت پروژه اندروید وان و با رابط کاربری اندروید خام روانه بازار نمود. گوشی جدید شیائومی از این نظر تقریبا به نازکی آیفون 13 پرو مکس است. موبایل سامسونگ امروزه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار شده است که همین امر باعث دوام گوشی های سامسونگ میشود. بسیار معمول است که تولیدکنندگان گوشی موبایل هوشمند با مشخصات و قیمت مشابه را به عنوان یکی از مدلهای قدیمی خود عرضه کنند.

در این بخش نظرات کارشناسان زومیت را در مورد محصولات مختلف از جمله موبایل های هواوی محبوب بازار را مشاهده خواهید کرد. این گوشی هنوز هم لقب پرفروشترین موبایل جهان را یدک میکشد. در زومیت برای هر محصول ازجمله انواع گوشی های هواوی صفحهای ساخته شده که اطلاعات مفیدی از جمله قیمت گوشی Huawei مورد نظر و فهرستی از فروشگاههای عرضهکنندهی آن را در اختیارتان میگذارد.در بخش راهنمای خرید زومیت شما میتوانید بهترین گوشیهای هر رده را مشاهده کنید. ریست فکتوری سامسونگ گاهی برای خیلی از کاربران به یک مشکل بزرگ تبدیل می شود طوری که مجبور می شوند برای بازگرداندن گوشی خود به تنظیمات کارخانه به یک مرکز تعمیرات موبایل مراجعه کنند. چطور می توان از خدمت تعمیرکار سیار موبایل زودکمک استفاده کرد؟ سپس برای خارج شدن از برنامهای خاص روی End در کنار نام آن بزنید. ارزانی و یا گران بودن موبایلهای شیائومی تاثیری بر روی کیفیت آن نداشته و تنها در ارائه یک سری امکانات از هم متفاوت هستند. بسیاری از بهروزرسانیهایی که سامسونگ در سری گلکسی S22 ارائه کرده است، مانند پردازندههای جدید و طراحیهای تازهشده گوشیها، تکراری هستند. رتبه دوم به گلکسی A32 تعلق دارد.