رونمایی هوآوی از جدیدترین گوشی تاشو و خودرو هیبریدی هوشمند 9to5mac Farsi

پردازنده و RAM دو قسمت مهم در هر گوشی هستند و آنها تعیین کننده روان کار کردن گوشی هنگام بازی یا کار با برنامههای سنگین هستند. تازه صفحه نمایش نرخ تازه سازی 120 هرتز رو نشون میده که باعث میشه تلفن خیلی روان کار کنه. شیائومی از یه نمایشگر 6.67 اینچی از نوع Super AMOLED استفاده کرده که نرخ تازهسازی 120 هرتز رو نمایش میده که همین نرخ رفرش بالا باعث شده جابجایی و حرکت کردن توی گوشی روان باشه و از همه مهمتر، بازی پابجی موبایل هم خیلی سریع و بدون مشکل اجرا بشه. نمایشگری که توی این تلفن سری پوکو به کار رفته، یه صفحه نمایش 6.67 اینچی از نوع AMOLED هست که کیفیت تصویر عالی داره و نرخ تازه سازی 120 هرتز رو نمایش میده که باعث میشه همه چی خیلی روانتر اجرا بشه. همچنین نمایشگر به اندازهای روشن هست که بشه ازش زیر نور آفتاب و بدون مشکل استفاده کرد. اطلاعات بیشتر درباره میزان شارژدهی هر مدل را میتوانید با بررسی جدول زیر بدست آورید. شیائومی Mi 10 Pro با طیف وسیعی از مشخصات که موقعیت آن را به عنوان گوشی برتر برند شیائومی تقویت می کند، سردسته مجموعه قدرتمند گوشی های این شرکت در اوایل سال 2020 محسوب می شود.

از زمان عرضه آن، گوشی های دیگری با مشخصات و ویژگی های مشابه وارد بازار شدند، اما Mi 9 هنوز هم به طور چشمگیری مقرون به صرفه بوده و نقاط ضعف کمتری نسبت به برخی از رقبای خود دارد. 2. کاربران نمی توانند برای مدت طولانی به طور مداوم از این ابزار استفاده کنند زیرا هر یک از وسایل لازم برای این تکنولوژی حجم و وزن دارد و در دراز مدت پشتیبانی آن آسان نیست. دپینو میگوید: “ما متشکل از مؤسسات دانشگاهی، سرمایهگذاران، و بازیگران صنعتی در محدوده شرکتهای دارویی بزرگ تا شرکتهای استارتاپ بیوتکنولوژی هستیم. زیرا ما اعتقاد داریم بهترین و کاملترین دانش وقتی به دست میآید که به همه دیدگاهها دسترسی داشته باشیم”. هلر: یک نقل قول عالی وجود دارد که می خواهم از آن استفاده کنم: “موفقیت شما بزرگترین مانع پیشرفت شماست.” شرکتهای موفق به این جایگاه رسیده اند زیرا مدلهای عملیاتی را ایجاد کردهاند که کار میکنند.

تاکنون شرکت اپل مدلهای مختلف گوشی را به بازار جهانی عرضه کرده است. تولید میکنه و وارد بازار میکنه. درحالی که این طراحی کاملا امن به حساب میآید، معماری باتری نیز به گونهای بود که میتوانست جریانهای عظیمتر تولید کند. گوشی Redmi K50 Ultra به نوعی ترکیب دو گوشی K50 Pro و K50 Gaming به حساب میآید، اما در برخی جهات از هر دوی آنها بهتر است. یعنی اگر گوشی خود را از 50% درصد ظرفیت باتری، به طور کامل شارژ کنید، این فقط نیمچرخه به حساب میآید. QHD – به طور دقیق 2712×1220 پیکسل و تراکم پیکسلی نمایشگر آن 446 پیکسل بر اینچ است. رنگها خیلی دقیق نمایش داده میشه و کنتراست خیلی خوبی دارن. در ضمن مقاله بهترین گوشی شیائومی، بصورت منظم آپدیت میشه و همیشه مدلهای جدیدتر با عملکرد بهتر به لیست اضافه میشن. دوربین سهگانه این گوشی به واسطه یک سنسور 50 مگاپیکسلی و دو سنسور کمکی 48 مگاپیکسلی، عملکرد فوق العاده داشته و قادر به بزرگنمایی اپتیکال 120 برابری میباشد. همچنین این گوشی از یک دوربین عالی نیز برخوردار می باشد که تا حدی تعجب آور است. عکسایی که با دوربین این تلفن میان رده شیائومی گرفتم، پر از جزئیات بودن و رنگها خیلی دقیق ثبت شده بودن و عکسها وضوح و کنتراست بالایی داشتن.

در ژوئیه سال ۲۰۰۶ شرکت دل امکان جایگزین کردن رایگان باتریهای لپتاپهای این شرکت را که در فاصله اکتبر ۲۰۰۳ تا آوریل ۲۰۰۶ از سوی سونی تهیه شده بودند و به دلیل مشکلات موجود در الکترولیته باتریهای لیتیوم منفجر میشدند، برای مصرفکنندگان این لپتاپها میسر ساخت. 2. رام گوشی سونی خود را با توجه به مدل آن دانلود کنید. در ادامه هر دو روش را برای ریست فکتوری تبلت و گوشی سونی اکسپریا، سونی z2 و … خاموش و روشن کردن گوشی، راه اندازی مجدد، ویروس کشی، ریست فکتوری و اصلاح تنظیمات ویبره، مهم ترین اقداماتی هستند که برای تعمیر ویبره انجام می شوند.

در حال حاضر در بین تمام مدلهای شیائومی که توی بازار موجود هستن، می 11 اولترا بهترین سختافزار و نرمافزار رو داره و عملکردش هم از بقیه مدلها بهتره. سامسونگ به تازگی اعلام کرده که در حال کار روی سیستمعامل اختصاصی به نام Tizen OS است تا کسانی که به دنبال خرید موبایل سامسونگ هستند بتوانند بین انواع گوشی سامسونگ اندرویدی و این سیستم عامل جدید حق انتخاب داشته باشند. تکنولوژی را می توان تمام دانش، کالاها، فرایندها، ابزارها، روش ها و سیستم هایی تعریف کرد که در جهت خلق و ساخت کالاها و ارائه خدمات به کار گرفته می شوند. در نهایت سری موبایل آیفون پرومکس قرار دارند که معمولا در رده بهترین گوشی های اپل قرار دارند و البته بالاترین جایگاه در لیست قیمت گوشی آیفون را نیز به خود اختصاص دادهاند. همانطور که ابزارهای یادگیری ماشین و یادگیری عمیق بهبود پیدا می کنند و دوره هایی که در این زمینه وجود دارند نیز بیشتر می شوند مهندسان ارشد بیشتر به سمت این علم می روند و در نتیجه تقسیم بندی علم داده و علوم مهندسی از بین رفته و به یک علم واحد تبدیل خواهد شد. این روایتها، از یک طرف، بیصبریِ ما نسبتبه چیزهایی را نشانه میگیرند که ظاهراً به آنها عادت و اینرسی داریم و از طرف دیگر، هیجانی که رسانهها نسبت به بازندهها، یاغیها و بیگانهها دارند.

یکی از شاهکارهای طنزِ جمعی در عصر اینترنت، مربوط میشود به ۶ هزار و ۶۹ نظری که در سایت آمازون برای محصولی به نام موزخُردکنِ هاتزلر ۵۷۱ نوشته شده و هنوز هم دارد به تعدادشان اضافه میشود. بهترین گوشی پوکو برای پابجی و گیمینگ که میتونید توی بازار خرید کنید، همین تلفن پوکو اف 3 هست. گوشی های Redmi عموماً دستگاه های مقرون به صرفه و قابل تحسینی هستند اما متاسفانه Redmi Note 9 تقریباً همزمان و با قیمتی مشابه Poco X3 NFC به بازار عرضه شد که از بسیاری جهات نسبت به Redmi Note 9 برتری دارد. شیائومی توی ساخت این مدل از مواد درجه 1 استفاده کرده که باعث شده کیفیت دستگاه خیلی بالا بره. این اصطلاح بر مجموعه دانش قابل دسترس برای ساختن ملزومات و مصنوعات از هر نوع، برای پرداختن به حرفهها و مهارتهای دستی و برای استخراج یا جمع آوری انواع مواد دلالت دارد. بر اساس گزارشی که در سال 2019 توسط شرکت مشاوره McKinsey & Company منتشر شد، تامین مواد پایدار به اولویت اصلی شرکتهای مد تبدیل شده است.

در لیست زیر می توانید تنوع زیادی از گوشی های این غول تکنولوژی را مشاهده کنید و برای خرید آنها از صفحه مربوطه اقدام نمایید فراموش نکنید قبل از خرید حتما نقد و بررسی و مشخصات فنی گوشی مورد نظرتان را مشاهده کنید. اولین محصول آنها یک پلوپز برقی بود، که هیچگاه به بازار عرضه نشد. خب گوشی پرچمدار بعدی سامسونگ گوشی های سری Note می باشد که ویژگی های بسیار بالا به بازار عرضه می شود. که به شرح زیر می باشند. یکی از بهترین نمایشگرهای موجود توی بازار رو همین گوشی ردمی شیائومی داره، صفحه نمایشی که توی این مدل استفاده شده یه صفحه نمایش 6.67 اینچ بزرگ از نوع Super AMOLED با نرخ تازهسازی 120 هرتزه که روشنایی 1300 نیت رو نشون میده و زیر نور آفتاب خیلی راحت میشه ازش استفاده کرد و همه چی مشخصه.

رنگها خیلی دقیق ثبت شده بودن و عکس گرفته شده خیلی زنده و طبیعی به نظر میرسید؛ اینم بگم که همه تصاویر از کنتراست و دامنه داینامیکی بالایی برخوردار هستن. ردمی کا40 میتونه تا کیفیت 4K رو با سرعت 30 فریم برثانیه فیلمبرداری کنه و فیلمایی که ضبط میکنه خیلی طبیعی هستن و جزئیات خیلی خوبی رو نشون میدن. کیفیت عکس و فیلمش واقعا عالیه و جزئیات زیادی رو نشون میدن. فیلمبرداری هم میشه تا کیفیت 4K رو با سرعت 30 فریم برثانیه انجام داد و علاوه براین، فیلمهایی که ضبط میشن جزئیات زیای رو نشون میدن و نور و رنگ دقیقا همون چیزیه که ما میبینیم. دستگاه، طراحی ارگونومیکی داره که باعث میشه تلفن خیلی راحت توی دست بشینه و توی استفاده طولانی، دست رو خسته نمیکنه. در هنگام بازی کردن و کار کردن با گوشی، به دلیل طراحی که داره، شما تسلط خیلی خوبی روی بازی و تلفن دارید. جدید ترین و بهترین محصول هوآوی در حال حاضر روی سایت بست چاینا قرار گرفته است.

این تکنولوژی به کمک افراد معلول هم خواهد سایت 9to5mac آمد. ردمی کا40 به کمک پردازنده گرافیکی Adreno 650 میتونه هر بازی و هر برنامهای رو عین آب خوردن اجرا کنه. برای اینکه این لیست رو آماده کنم، باید مدلهای زیادی از شیائومی رو از نظر مشخصات نرمافزاری، سختافزاری و کارایی باهم مقایسه میکردم تا بهترین اونا رو پیدا کنم. Black Shark 3 دارای مشخصات فوق العاده زیادی مانند چیپ ست اسنپدراگون 865، اتصال G، باتری بزرگ و صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز است اما قیمت آن نسبت به بسیاری از رقبای مشابه آن، پایین تر است. این گوشی از چیپ ست فوق العاده Snapdragon 865، دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، صفحه نمایش با نرخ تازه سازی 90 هرتز و شارژ سریع 50 وات برخوردار است. با نگاهی به لیست مشخصات و تصاویر این گوشی، ما را به خاطر پرچمدار نامیدن این گوشی برای مدت طولانی بدلیل داشتن صفحه نمایش خمیده، دوربین اصلی 108 مگاپیکلسی و باتری فوق العاده خواهید بخشید. این گوشی با ظاهر زیبا، قدرت پردازشی بالا و دوربین قدرتمند، لقب بهترین گوشی ساخته شده توسط شیائومی و بهترین پرچمدار شیائومی را یدک میکشد. این گوشی بر ویژگی “مقرون به صرفه” بودن خود تاکید دارد و این بدان معنی است که احساس پلاستیکی بودن را به فرد منتقل کرده و قدرت پردازش چندانی ندارد.

Xiaomi Mi 10T Pro به عنوان یک گوشی پرچمدار ارزان قیمت، عالی می باشد زیرا از همان دوربین اصلی، نرم افزار و قدرت پردازش برخوردار بوده اما از طراحی و نمایشگر با کیفیت پایین تری ارائه شده است تا نوعی تعادل برقرار کرده و هزینه را پایین نگه دارد. مشکل اصلی گوشی، قیمت آن است زیرا تقریباً دو برابر Mi Note 10 می باشد اما برای توجیه این هزینه، تغییرات عمده زیادی ایجاد نمی کند (از این رو Mi Note 10 جایگاه اول این لیست را به خود اختصاص داده است). برخی از مشکلات در رابط کاربری نیز وجود داشته و حجم زیادی از حافظه و سر پردازنده را درگیر می نماید. بهتر است مشکلات گوشی را با یک کارشناس مجرب در میان بگذارید تا با اقدامات اشتباه، زمینه را برای آسیب دیدگی بیشتر موبایل فراهم نکنید. این گوشی از سایر اعضای خانواده Pro علی رغم قیمت بالاتر خود، رتبه بهتری داشته و اگر به دنبال یک گوشی فوق العاده می گردید که نمی خواهید حساب بانکی شما را خالی کند (حداقل نه کاملاً)، این دستگاه گزینه مناسبی خواهد بود.

روشن است که سرویس نکسفون تمام ویژگیهایی تکنولوژی ابر (Cloud) را دارد و همچنین برخلاف PBX های سنتی که بر روی یک سیستمعامل اختصاصی و محدود عمل میکنند، بر اساس ویژگیهای نرمافزاری باقابلیت توسعه و با استفاده از زیرساخت و سختافزارهای قدرتمند پایهگذاری شده است. اچ تی سی پس از یک وقفه طولانی، سرانجام از یک گوشی جدی رونمایی کرد. خرید باتری اصلی اچ تی سی ممکن هست کمی گران تر باشد. مقدار کمی از شارژ باتری اچ تی سی شما استفاده شده و شارژر شما دوباره باتری گوشی شما را شارژ می کند و این عمل ممکن هست تا صبح بار ها تکرار می شود.

اگرچه عده زیادی از نسل جدید ، مدل های قدیمی خانواده SAMSUNG را بخاطر نمی آورند ، اما اگر از یک دهه شصتی بپرسی ، اولین موبایل که داشتی کدام گوشی بود، با آب و تاب فراوان داستان موبایل سامسونگ E1100 خود را برای شما تعریف می کند. یک شرکت ترکیهای در سال ۹۸ عصای هوشمندی به نام “WeWalk” را برای افراد نابینا در سراسر جهان ارائه کرده که مجهز به حسگر فراصوت است و مزایای زیادی برای تسهیل امور نابینایان فراهم میکند. شما فقط باید به Face ID عادت کنید به جای اینکه به آن حسگر اثر انگشت غیرقابل استفاده بروید. همچنین حسگر اثر انگشت این گوشی بسیار کند است. یک نکته جالب دیگر در خصوص این گوشی و نمایشگر آن، وجود یک سنسور اثر انگشت با قابلیت اندازه گیری ضربان قلب در زیر نمایشگر است. جنس بدنه و نمایشگر آن به نوعی طراحی و تولید شده است که برندهای دیگر قابلیت رقابت با آن را ندارند. البته قیمت گوشی موبایل آیفون SE همرده با برخی پرچمداران برندهای دیگر است. با اینکه نام هواوی در سال ۲۰۱۵ در چین و بسیاری از بخشهای دیگر جهان، بر سر زبانها افتاده بود، زمان ورود Google Nexus 6P به بازار آمریکا اولین باری بود که آمریکاییها و بسیاری از اروپاییها نام هواوی را میشنیدند.

تعمیرکاران پین ورک چگونه گوشی HTC را تعمیر میکنند؟ اما لباسهای دیجیتال تا چه حد میتوانند مد را پایدارتر کنند؟ ما در این مقاله سعی کردیم تا بهترین تلفن های شیائومی را با مشخصات و ویژگی های جذاب به شما معرفی کردیم. همچنین این گوشی فاقد هرگونه ویژگی جذاب و قابل توجه نسبت رقبای خود بوده و به همین دلیل در این لیست، رتبه بالاتری ندارد. خیر، تقریبا اکثر گوشیهای جدید هواوی فاقد سرویسهای گوگل هستند. اینم بهتره بدونید که قیمت این مدل به نسبت بقیه گوشیهای سری ردمی خیلی بیشتره اما امکانات و خدمات خیلی عالی رو بهتون ارائه میده. شیائومی بعد از اپل و سامسونگ، یکی از قویترین برندهای تولید کننده تلفن همراه توی دنیا محسوب میشه که هرساله تعداد زیادی تلفن رو وارد بازار میکنه. بدون اتلاف وقت بریم سراغ معرفی بهترین گوشی شیائومی بازار ایران… تا آخر مقاله بهترین گوشی شیائومی با رایااستور همراه باشید. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم باید مدلهای زیادی رو از نظر مشخصات و کارایی مقایسه میکردم تا به این لیست برسم.

هنگامی که ما این لیست را در اواخر سال 2020 به روز رسانی کردیم، Mi 9 SE ،Black Shark 2 و Mi 9T Pro همه در مقابل حریفان جدیدتر خود تسلیم شده و از لیست خارج گردیدند. در ادامه به برخی از این فناوریها میپردازیم که ۱۰ سال پیش در زندگی ما وجود نداشتند و با این حال چنان حضورشان برایمان عادی و طبیعی است که گویی از ابتدای تولدمان در کنارمان بودهاند. او بهطور مستقل زندگی میکند و از صندلی چرخدار استفاده میکند. فراموش نکنید که اگر تکنولوژی را مدیریت نکنید بعد از مدتی او شما را مدیریت خواهد کرد و روی شما تسلط خواهد داشت.

از این گوشی تنها 20,000 دستگاه عرضه میشود و قیمت آن 4200 یوآن (تقریباً 600 دلار) و 500 یوآن بیشتر از نسخه عادی 12/512 این گوشی است. شیائومی توی ساخت پوکو اف 3 از طراحی خیلی قشنگی استفاده کرده که باعث میشه تلفن خیلی بیشتر از قیمتش ارزش داشته باشه. عکس و فیلمهایی که با دوربین پوکو اف 3 ضبط میشه از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستن و همه چی خیلی دقیق با جزئیات و کنتراست بالا نمایش داده میشه. دقت رنگ این نمایشگر واقعا بینظیره و همه رنگها رو همونجوری که هستن نشون میده که باعث میشه فیلم دیدن توی این نمایشگر بزرگ خیلی لذت بخش باشه. البته کیفیت دوربین توی نور روز خیلی عالیه و میشه گفت این مدل، بهترین گوشی پوکو از لحاظ دوربین هست. کیفیت دوربین چه از لحاظ عکس و چه از لحاظ فیلم واقعا عالیه. در حال حاضر برای خرید گوشی های هوشمند با دو لنز دوربین باید قیمتی بالاتر از حد تصور پرداخت کرد. اگر به دنبال بهترین گوشی هواوی هستید باید آن را در سریهای پرچمدار P و Mate جستجو کنید. این محصول دارای صفحه نمایش 6.9 اینچی با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است که قابلیت تا شدن از وسط به صورت عمودی را دارد.