قیمت، خرید، مشخصات آیفون 14 پرو 512 گیگ اپل کوک موبایل

به لطف این تراشه و البته سیاست‌های اپل شما می توانید نمایشگر همیشه روشن را فقط روی همین ۲ مدل داشته باشید. در اندازه‌ی سایر دوربین‌ها یعنی تله‌فوتو و فوق عریض تفاوتی در مقایسه با قبل دیده نمی‌شود و همچنان شاهد استفاده از همان سنسور ۱۲ مگاپیکسلی هستیم. اما دوربین فوق عریض طبق ادعای اپل اکنون سه برابر در نور کم بهتر عکاسی می‌کند. آیفون ۱۴ پرو تاریخ 25 شهریور عرضه می‌شود، البته تاریخ پیش فروش آن از جمعه 18 شهریور است. در جدول زیر مشخصات آیفون ۱۴ پرو با پرچمدارهای سامسونگ، شیائومی و هواوی مقایسه شده است. قابلیت جدید و قابل‌توجه دیگر این گوشی اپل، نمایشگر همیشه روشن یا همان AOD است که با ویژگی جدید ویجت‌ها در صفحه قفل یا لاک اسکرین iOS 16 کار می‌کند.

بررسی کیفیت اسپیکر iphone 14 Pro Max :

این یعنی جدیدترین امکانات نرم‌افزاری سیستم نرم‌افزاری توسعه داده شده توسط اپل در این دستگاه یافت خواهند شد. تغییر در اعلانیه‌ها، قابلیت Live Text، فوکوس، بهبودهای Face Time و… از جمله آن‌هاست. IOS 16 در کنار نمایشگر ProMotion و تراشه A16 Bionic بهترین تجربه را در آیفون ۱۴ پرو مکس خواهد داشت.

  • در حالی که اپل همچنین نمایشگرهای 6.1 و 6.7 اینچی را ارائه می‌کند، ناچ بالای آن‌ها تغییر کرده و اکنون یک بریدگی کپسولی شکل برای Face ID و یک بریدگی حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد.
  • از تغییرات چشمگیر اپل در سری گوشی های آیفون 14 پرومکس باید به تراشه A16 بیونیک 4 نانومتری آن اشاره کرد.
  • هرچند که تا تست و بررسی های نهایی باید منتظر ماند و اعداد دقیق تر قطعاً در بررسی آیفون 14 پرو مکس عنوان خواهد شد که به زودی منتشر می شود.
  • درباره این گوشی اخبار غیر رسمی و شایعات بسیاری وجود دارد و ما در مطلب حاضر قصد داریم درباره این حدس ها و پیش بینی ها صحبت کنیم.
در عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس باز هم شاهد شکل و شمایل یکسانی در قسمت دوربین‌ها هستیم، اما اندازه‌ی لنزها بزرگ‌تر به نظر می‌رسد. لنز اصلی در این مدل از 12 به 48 مگاپیکسل ارتقاء یافته که باعث می‌شود عکس گوشی آیفون ۱۴ پرو مکس حتی از قبل هم بهتر باشد. در واقع گوشی ایفون 14 پرو مکس مدلی نیست که بتوان مشخصاتش را در چند جمله خلاصه کرد و یا حتی نیازی به تعریف کردن داشته باشد. سال‌ها سابقه‌ی خوب اپل بیانگر همه چیز هست و به تنهایی برای اطمینان به این گوشی کافیست. با این حال به طور کلی می‌توان گفت که این گوشی نسبت به مدل های دیگر موجود در بازار دوربینی خارق‌العاده برای عکاسی و فیلمبرداری دارد، سخت افزار آن در حال حاضر قدرتمندترین مدل بین گوشی‌هاست و عملاً با خرید آن تا سالها از تعویض گوشی بی‌نیاز خواهید بود.

بررسی محصول جدید اپل، گوشی آیفون 14 پرو مکس

بیاد داشته باشید که شایعه انتشار یک هدست واقعیت مجازی هم توسط اپل برای سال ۲۰۲۲ مطرح شده است. آیفون ۱۴ پرو از اپل پای و ویزا و مسترکارت و گواهینامه هم پشتیبانی می کند همانطور که می‌دانید آیفون۱۴ پرو از فیس آیدی برای امنیت 9to5mac استفاده کرده است که بسیار کارآمد می باشد. بر اساس این گمانه زنی نمایشگر 120 هرتز نیز برای گوشی مذکور پیش بینی می شود. روشنایی 1200 نیتی برای پنل گوشی های پرومکس و پرو نیز یک ویژگی جذاب است که کارشناسان منتظر آن هستند.

این پیشرفت‌های پیشگامانه با ویژگی‌هایی مانند Emergency SOS از طریق ماهواره و Crash Detection، استفاده از آیفون را برای کارهای روزمره، پروژه‌های خلاقانه، و اکنون حتی در شرایط اضطراری ضروری‌تر می‌کند. علاوه بر این دوربین ها می توانند از پردازنده ، پردازنده گرافیکی، موتور عصبی و ISP استفاده کنند. البته این بریدگی چیزی بیش از یک بریدگی کشیده و کپسولی شکل است و کمی با شایعات منتشر شده تفاوت دارد. اپل این بخش را Dynamic Island یا یک «جزیره پویا» می‌نامد که شامل یک سری انیمیشن‌های منحصر به فرد برای کاربردهای مختلف می‌شود. برای مثال یک تماس تلفنی، این بریدگی کپسولی شکل را به شکل یک نوتیفیکیشن در می‌آورد.

نمودار تغییرات قیمت